SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
18.34u. En toen nog hechten en hechten en douchen en bijna flauwvallen.
Doet nog verrekte pijn dat persen!
Oh en jullie zijn de eersten (online)quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Donker haar, 7 pond (knap he) en we gaan nu eindelijk naar huis waar mijn ouders.al zitten te wachten...
[ Bericht 49% gewijzigd door DancingPhoebe op 09-02-2011 22:10:54 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Yay yay yay! Gefeliciteerd alle drie de dames! Heldendaad!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Donker haar, 7 pond (knap he) en we gaan nu eindelijk naar huis waar mijn ouders.al zitten te wachten...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Blue-eyes het volgende:
Sorry, had niet door dat ik het topic afgesloten had
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ook
Voelt alsof het feest is hier
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Aaaah Vanyel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Vanyel's zoon is een dochterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef kanovinnie het volgende:
Die medemodjes verwachten blijkbaar dat ik dit topic centraal blijf zetten.
Deze keer dan speciaal vppr Vanyel. Heet je zoon nu kanovinnie jr?
I know, same herequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:23 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, net toen ik de deur uit was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kan het me ook niet precies voorstellen natuurlijk, maar wel een beetje indenken.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |