Ik had ergens in huis een flesje liggen wat een paar jaar over datum was. Een kameraad vond die, trok 'm open en zoop 'm zo leeg zonder iets te merken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
Gadver, ik trek een flesje heineken open die al 2 maanden over datum is
laat jij bier over datum gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef Monopoly het volgende:
Gadver, ik trek een flesje heineken open die al 2 maanden over datum is
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had ergens in huis een flesje liggen wat een paar jaar over datum was. Een kameraad vond die, trok 'm open en zoop 'm zo leeg zonder iets te merken.
Ik kan het me ook niet voorstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laat jij bier over datum gaan
de 2-0 waas prachtig, zelfs voor een geen voetballiefhebberquote:
Oh je deed echt een zoek de drank tochtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef Monopoly het volgende:
Deze lag onder de trap in de kast. In zo'n "geschenkpakket". De krat is immers leeg momenteel.
Een voetbalhater kan je beter zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
de 2-0 waas prachtig, zelfs voor een geen voetballiefhebber
Een man zonder bier is een man van niets....quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je deed echt een zoek de drank tocht![]()
Maar dan in huis
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een voetbalhater kan je beter zeggen
Dit!quote:
Luisteren <> Kijken/quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
Ik luister niet, want dan kan ik geen voetbal kijken, ben ik nu slecht?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
Ik luister niet, want dan kan ik geen voetbal kijken, ben ik nu slecht?
Pleur er gewoon wat bier in man, is wel zo fris en je kunt er onderweg tenminste nog van nippen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen met een potje pis in mijn tas naar de dokter fietsen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Pleur er gewoon wat bier in man, is wel zo fris en je kunt er onderweg tenminste nog van nippen.
"Daarentegen heeft u ook weer geen ureumafscheiding, dus OF uw nieren zijn volledig naar hun grootje, of uw lichaam is een self-containing ecosystem, wat weer een medisch wonder is!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dan zegt de dokter: Nou Monopoly, je hebt geen blaasontsteking maar er zit wel verdomd veel alcohol in je urine. Bent u soms alcoholist ?
Hoi ik wilde graag aangifte doen van diefstal...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen met een potje pis in mijn tas naar de dokter fietsen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"Daarentegen heeft u ook weer geen ureumafscheiding, dus OF uw nieren zijn volledig naar hun grootje, of uw lichaam is een self-containing ecosystem, wat weer een medisch wonder is!"
Gaat het serieus over een OEFENWEDSTRIJD?!?!?!?!?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef Snuf. het volgende:
[OEFEN] Nederland - Oostenrijk [20:30, 09-02-2011] #3
Toch een baasquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Lama443 het volgende:
Strootman heeft geen hart voor de club!
btw ik zag strootman 2 weken geleden lopen INT HET ECHT, bij het stadion... Dat maakt hem wel weer wat cooler
DItquote:
Inderdaad. De gewone wedstrijden op WK enzo zijn oke. Beetje chillen met versnapering in de zon jwt. Maar dit is gewoon gayquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat het serieus over een OEFENWEDSTRIJD?!?!?!?!?___________!
Een Nummer wat op mijn begrafenis wordt afgespeeld!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Een Nummer wat op mijn begrafenis wordt afgespeeld!
"Ohh! Im still alive"
Ik zie het al helemaal voor me: met bier (en dito buik) & borrelnootjes onderuitgezakt op de bank voetbal kijken en ondertussen met een laptoppie Fokken!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad. De gewone wedstrijden op WK enzo zijn oke. Beetje chillen met versnapering in de zon jwt. Maar dit is gewoon gay
Altijd jammer dat ik neti even kan opkijken voor de laatste keer, om al die hoofdjes te zienquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"Ohh! Im still alive"
Mono heeft geen bierbuik hoor. Dat is een lange slungel. Nadruk op langquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: met bier (en dito buik) & borrelnootjes onderuitgezakt op de bank voetbal kijken en ondertussen met een laptoppie Fokken!
Ook een lange penis!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono heeft geen bierbuik hoor. Dat is een lange slungel. Nadruk op lang
Die had ik al gezegd !!quote:
Iets met uitdrogingquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding is Den Stroot toch ook. HUPPEL EN KKJ SOPPEN MAAR
Op de uitvaart van mijn vader wilde ik Stef Bos - Papa draaien, maar mijn broer en mijn moeder vonden de tekst te grof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
"Ohh! Im still alive"
Ohquote:
quote:
Ken helaas het nummer niet, maar de gedachte erachter zal vast goed geweest zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de uitvaart van mijn vader wilde ik Stef Bos - Papa draaien, maar mijn broer en mijn moeder vonden de tekst te grof!
Van wie niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
Op mijn uitvaart wilde ik NEIN MANN draaien maar dat mocht ook niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
De tekst is gewoon helemaal perfect, alleen op het laatst hoor je: "Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw..." en daarvoor een keertje: "God, ik heb je soms gehaat!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ken helaas het nummer niet, maar de gedachte erachter zal vast goed geweest zijn
het is je eigen begrafenisquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef Snuf. het volgende:
Ben je zo cristelijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
De tekst is gewoon helemaal perfect, alleen op het laatst hoor je: "Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw..." en daarvoor een keertje: "God, ik heb je soms gehaat!"
Die 2 dingen dus....
Ah ok, Ja, dat zorgt dan voor problemenquote:
Verstandig welquote:
Doe dat dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik verveel me zo erg mang. Ik zou eigenlijk een boek gaan lezen voor Engels tentamen.
Weetje hoeveel vuile kamelen er zijn in Egypte?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Roburtt het volgende:
het is wel druk in die vuile kameel, aangezien iedereen het zegt.
Maar toch is het ook raar dat iedereen toch alleen zat in die kameel
2 bulten betekent ook niet gelijk 2 gaten he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Roburtt het volgende:
het is wel druk in die vuile kameel, aangezien iedereen het zegt.
Maar toch is het ook raar dat iedereen toch alleen zat in die kameel
maar iedereen heeft het over de zelfdequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weetje hoeveel vuile kamelen er zijn in Egypte?
neequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Anders deze
96 Alphaville - Forever young
Die is baasquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
18 AC/DC - Whole lotta Rosie
Deze al geweest?
ACDC Swsquote:
Of: "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert", of: "Als ik hem achter in je keel steekt tot je stikt, vind je hem niet zo klein meer!"quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
Goede raad van mijn vrind Lama443
Lama443. zegt: (22:10:59)
ehyt snuf
Lama443. zegt: (22:11:08)
ALs er ooit een miesje kleine piemel gappen maakt
Lama443. zegt: (22:11:11)
moet je zeggen:
Lama443. zegt: (22:11:25)
de enige vrouwen die zeiken om een kleine penis zijn vrouwen met een wijde kutr
Lama443. zegt: (22:11:27)
BAM
IK OOKquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
Ik verveel me zo erg mang. Ik zou eigenlijk een boek gaan lezen voor Engels tentamen.
'Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert', dat zeg ik niet meer sinds een leraar van mij dat ooit tegen onze klas zei...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Of: "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert", of: "Als ik hem achter in je keel steekt tot je stikt, vind je hem niet zo klein meer!"
Die laatstequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Of: "Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert", of: "Als ik hem achter in je keel steekt tot je stikt, vind je hem niet zo klein meer!"
IK OOKquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
...... Nee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Lama443 het volgende:
[..]
'Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert', dat zeg ik niet meer sinds een leraar van mij dat ooit tegen onze klas zei...
zo foutquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef Lama443 het volgende:
[..]
'Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert', dat zeg ik niet meer sinds een leraar van mij dat ooit tegen onze klas zei...
Wie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
TROMGEROFFEL
[ afbeelding ]
EN TROMPETGESCHAL
[ afbeelding ]
ONZE BOY JAPEMANS IS IN THA FUCKING HOUSE BITCHES
Nee, over EEN vuile kameel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
maar iedereen heeft het over de zelfde
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
TROMGEROFFEL
[ afbeelding ]
EN TROMPETGESCHAL
[ afbeelding ]
ONZE BOY JAPEMANS IS IN THA FUCKING HOUSE BITCHES
Denk het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:
Zouden ze voor de geluiden van ubuntu trommelnegers hebben ingehuurd?
Oh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Moeilijk he, lezen wie de quote schreef
quote:
Niet echt deze genre maar wel goudquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
Nog eeen request in dit genre?
http://pastebin.com/raw.php?i=DhvDB9T5
1417 Creedence Clearwater Revival - Up Around The Bendquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
Als je echte respect wil doe je Bob Dylan met Hurricane en dan helemaal afdraaienquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet echt deze genre maar wel goud
0838 Ram Jam - Black Betty
0932 Ralph McTell - Streets of Londonquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef PiRANiA het volgende:
Nee is al geweest, heb je gemistquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat hoor ik; mijn 2 schatjes djkoelkast en monopoly gaan zo samen draaien?![]()
Nee, hierna doen we nog en half uurtjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is al geweest, heb je gemist
Ik wilde al zeggen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, hierna doen we nog en half uurtje
En liegende koelkasten moeten we niet hebben!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen..
Anders zit koelkast net tegen me te liegen
Wij liegen niet tegen vrouwen met grote tieten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen..
Anders zit koelkast net tegen me te liegen
Oh helpquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, hierna doen we nog en half uurtje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij liegen niet tegen vrouwen met grote tieten!
Bwhehequote:
Ik hou wel van jou humorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
En liegende koelkasten moeten we niet hebben!
"Doe mijn deurtje maar open jongen, er zit een lekkere pruim in!"
- "Maar ik zie alleen een worst!"Hij is slecht!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is zover.
De laatste peuk.
Vlam gaat er NU in
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij liegen niet tegen vrouwen met grote tieten!
tsk tskquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga nu even snel roken voordat koelkast en mono komen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga nu even snel roken voordat koelkast en mono komen
uhuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
je bent er weer
![]()
![]()
neukuh?
check me fobo maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben je weer terug?
Waarom had je ban?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm (bijna) 23 en 36....13 jaar verschil, moet kunnen!
natuurlijk lukt het je weerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
uhuhminstens 2 dagen geleden
ik ben er weer, op 7 voorwaarden van forum admins na ofzo
ik had yvonne nog een kaartje gestuurd__!
het lukt me ook elke x weer heh
tegen die tijd ben ik al weer 40x gebanned ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef Monopoly het volgende:
Utopie, als ik ooit Admin ben, zorg ik ervoor dat jij nooit meer een ban zal ontvangen!
Met dit tempo...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef utopie het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik al weer 40x gebanned ofzo
Zolang niet te hardquote:
Ik ben ook bijna jarig!quote:
geniet nog even van je laatste tienerdagenquote:
Jij bent vinsjuhquote:
Ahwwwwquote:
op me slaapkamer, met kkjquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
Waar vier je je party dan Utopie ?
Ik wil Dora wel even ontmoeten
hé, let op je taal schat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent vinsjuh![]()
Jij ongelooflijke teringmongool dat je er rondloopt.
Ik krijg wel een E-card van je he, met valentijnquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
[..]
op me slaapkamer, met kkj![]()
alleen jullie mogen buiten in de kou staan te bbq'en en bier drinken
Misselijkmakende kutfriesquote:
Popjeeeeeeeeeeequote:
Zodra jij in je fobo zet dat je geen relatie hebt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik krijg wel een E-card van je he, met valentijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodra jij in je fobo zet dat je geen relatie hebt!
Hoooooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Boterhamzakjeeeee![]()
Hoe issie?
Ik schaam me nergens voor!quote:
Met mij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoooooi
Ja goed
Met jou ook?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor!
Zo kinderachtig als jij deed, doet en zal blijven doen slaat gewoon nergens op!
Echt, afgedaan
JE kan mij ook DM'enquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Post weer eens Koelkast! Dan kan ik ej Dmen
http://dm.fok.nl/quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Post weer eens Koelkast! Dan kan ik ej Dmen
Gelukkig!quote:
Joa, ging welquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Joa, ging wel
Heb wel lekker gewerkt opzich ^^
Ohhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon algemene vragen, of vragen over mono of mij. We vervangen Dragems dus moeten wel een Dragwaardige show neerzetten.
Heeft Drag al een koningin aan zijn zijde?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon algemene vragen, of vragen over mono of mij. We vervangen Dragems dus moeten wel een Dragwaardige show neerzetten.
Hij is een nurtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft Drag al een koningin aan zijn zijde?
Je hebt vast ook wel vrouwelijke LARPersquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij is een nurt
Wat denk je zelf
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij is een nurt
Wat denk je zelf
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij is een nurt
Wat denk je zelf
Mijn exvriendin is er eentje!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je hebt vast ook wel vrouwelijke LARPers
Misschien zit dat er nog wel inquote:
Zegt genoeg over jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn exvriendin is er eentje!
(Serieus)
whehe, *proest*quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn exvriendin is er eentje!
(Serieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |