Christenen hebben het niet meer voor het zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is seks niet meer vies dan? When did that happen?
'Ik seks'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat eerste en laatste snap ik niet helemaal.
+1quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.. Het is toch vrij normaal dat je niet moet gaan autorijden als je zo weinig geld hebt?
Ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verbod op drank zou ik kut vinden!![]()
Seks heb ik toch niet...
Mja, ik kan je ook niet helpen, ben ik bang. Komt wel goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend van instanties![]()
Ja, komt ook vast wel goed. Is gewoon weer even een tegenslag. Zo van hey je bent nu lang genoeg vrolijk ofzo
Als ik alles wat ik nu met de auto had gedaan met het openbaar vervoer was gaan doen. Dingen die ik MOEST regelen voor woning en soos. Was ik 3x zoveel kwijt geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.. Het is toch vrij normaal dat je niet moet gaan autorijden als je zo weinig geld hebt?
Arme Air.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
'Ik seks'?
Nee, daar doe ik niet aan dus
Zou ik niet eens accepteren/willenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan je ook niet helpen, ben ik bang. Komt wel goed
Geef hem nou niet zo mooi voor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik nietik kan best zonder drank
Air heeft Samzzquote:
Drank en ik hebben een slechte relatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geef hem nou niet zo mooi voor...Ik moet me inhouden.
Ja, een paar ritjes met de bus kosten 50 euro?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik alles wat ik nu met de auto had gedaan met het openbaar vervoer was gaan doen. Dingen die ik MOEST regelen voor woning en soos. Was ik 3x zoveel kwijt geweest![]()
Maar jij weet alles beter, jij bent zo wijs
Hij en vele andere hierquote:
Die redt zich welquote:
Ik denk dat ik wel eens een van die twee zou kunnen zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, de kroeg lonkt... Prettige voortzetting allemaal. En waarschijnlijk zit ik over een paar uur weer in [Singles] lekker dronken te zijn met de twee mensen die niet meer kunnen slapen...
goed ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, de kroeg lonkt... Prettige voortzetting allemaal. En waarschijnlijk zit ik over een paar uur weer in [Singles] lekker dronken te zijn met de twee mensen die niet meer kunnen slapen...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel eens een van die twee zou kunnen zijn
Waarom zou jij niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doei en doe de groeten aan Jofuquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Aww, in dat geval tot later.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:
Ik sliepquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja waar was je vannacht? Waar was iedereen vannacht?
Oh, ik kan wel wat bedenkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet kunnen slapen?
En Pia Zadora dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Aww, in dat geval tot later.
Laat ik hiermee afscheid nemen:
Never let a men down since 1900quote:
Precies, ik mag altijd al het werk doen.quote:
Want voor die tijd werd je gevierendeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never let a men down since 1900
Has never let a man down since God removed one of Adam's ribs.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Never let a men down since 1900
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?quote:
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?quote:
Ik kan ook een hoop bedenken, maar heb liever dat jij het zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sliepIk moest om negen uur op kantoor zijn om de afspraak voor die dag te ontvangen
[..]
Oh, ik kan wel wat bedenken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?
Lies! Vrouwen kunnen dat niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
Jij bent nooit gesjord door een vrouw?
Dat zal het zijn. Dat handkar impliceerde dat het om zelfbevrediging ging, doet er verder niet toe natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
jij bent nog nooit afgetrokken door een vrouw?
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan ook een hoop bedenken, maar heb liever dat jij het zegt.
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Lies! Vrouwen kunnen dat niet.
Schrijf het opquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doen
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met rokenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, een paar ritjes met de bus kosten 50 euro?. Dat is geen wijsheid, dat is rekenen. En ik weet niet alles beter; ik heb wel 10 jaar in een gezin geleefd die een uitkering/minimum loon had. Dus ik weet wel hoe het is om geen geld te hebben voor kleren.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
M'n hoofd zit te vol met alles wat ik nog moet doen
Het schaap met de vijf poten bestaat nou eenmaal niet hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want voor die tijd werd je gevierendeeld?
Da's een blijvertje dan! Die zijn er niet zo veel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ik ken er eentje die het bijna beter kan dan ik zelf. Ze kan niet pijpen, maar dat compenseert ze daar 100% mee!
Wat kost een pakje tegenwoordig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met roken
Dan houd je dat geld ook in je zak.
Ik maak wel een kloon aan ofzo, dan lijkt het vriendelijker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Tally het volgende:
Daarbij is het misschien ook de juiste tijd om nu te stoppen met roken
Dan houd je dat geld ook in je zak.
5 euro, om en nabij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kost een pakje tegenwoordig?
nah, ex-scharrel, heeft nu een vriendjequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's een blijvertje dan! Die zijn er niet zo veel.
Heb ik al gedaan. Ik zit in m'n hoofd nog steeds aan dat scenario te werken. En ik ben vergeten 'm naar m'n eigen mail te sturen dus ik kan er morgen ook niet mee verder.quote:
Dat kan best twee keer zo duur danquote:
Nooit zo goed als dat je het zelf kan.quote:
De mannen willen je misschien best een handje helpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Ludootje het volgende:
Nooit zo goed als dat je het zelf kan.
Ik heb nu zoiets van, mannen hier sta me bij maar ik denk dat dat niet gebeurt.
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, ex-scharrel, heeft nu een vriendje
Kweenie maar als je geen geld heb om eten te kopen dan is elke euro te veelquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat kost een pakje tegenwoordig?
Hey, Tijnbrein is een hele lieve jongen, je hoeft niet zo gemeen te doen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mannen willen je misschien best een handje helpen
Tenminste.. sommige
In vergelijking met Peu?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?
Misschien kan het kabinet dan ook stoppen met bezuinigen op zorg...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan best twee keer zo duur dan
Wat zei ik voor gemeens dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Ludootje het volgende:
Hey, Tijnbrein is een hele lieve jongen, je hoeft niet zo gemeen te doen!
Die jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vriendje waarvan ze moest laten weten dat hij zo goed is?
Hoe kan dat nou, die kan toch alles?quote:
Als die andere 5 euro puur accijnzen zijn wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kan het kabinet dan ook stoppen met bezuinigen op zorg...
En hopelijk lag dat niet aan mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Ludootje het volgende: Poging tot grappig doen, schijnbaar niet geslaagd.
Wel beter voor je zelfvertrouwen dan andersom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die jahij liet weten dat zij zo goed was trouwens, maar dat is een detail
Oh, dan heb ik dat verkeerd gelezen, ik snapte het al nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me een prima compensatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als die andere 5 euro puur accijnzen zijn wel ja
Wat zei je: ze had een goede meesterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja zeg, het wordt geen nachtwerk hier hoor, dan kan ik morgen helemaal niet meer opstaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, ik ging hem aftaaien. Tot later en Samzz tot straks!
Dat kan je wel stellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel beter voor je zelfvertrouwen dan andersom..
Kan 'ie dan ook wat verzinnen dat hij niet kan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
Hoe kan dat nou, die kan toch alles?
Niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat zei je: ze had een goede meester
Uiteraardquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan 'ie dan ook wat verzinnen dat hij niet kan?
* MissMSX mompelt iets over een gouden ringquote:
Ja, die krijg je zo natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX mompelt iets over een gouden ring
Jij hebt een zilveren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over een gouden ring
Leeg dan ook meteen even je 'Verwijderde berichten'-boxquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Bij techno gaat dat wel goedkomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die krijg je zo natuurlijk nooit.
Ik zie dat Air al geantwoord heeftquote:
Sinds wanneer is zilver gedegradeerd tot kamper?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zilver, goud. Da's voor kampers en andere paupers.![]()
Platinum is where it's at.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Zilver, goud. Da's voor kampers en andere paupers.![]()
Platinum is where it's at.
Parels is voor tutjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is zilver gedegradeerd tot kamper?
Parels dan? Mag dat nog wel of is dat ondertussen ook voor de paupers?
O.a.quote:
Witgoudquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Parels is voor tutjes
Zilver(maar dan wel op een goede manier
)
Ah, tutje. Dat past wel bij prinsesje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Parels is voor tutjes
Zilver(maar dan wel op een goede manier
)
Vooruit denkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
O.a.
Zodat we zeker weten dat we bij een scheiding iig de advocaten kunnen betalen
Omdat zilver ubergoedkoop is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer is zilver gedegradeerd tot kamper?
Parels dan? Mag dat nog wel of is dat ondertussen ook voor de paupers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |