Ik heb de Tombo-ijver in m'n kontquote:
Wat zou een hoed hem gaaf staan ja. Om over de laarsjes met gespjes nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ik zie een link met Toivonen... het lange haar en nu een zijstap naar Country
Ik zou best wel eens met het Bellushka-team een lijntje Countrydansen willen doen, dat kan toch lekker met een hele groep bij elkaar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt wel echt het beste met me voor Pisc.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat zou een hoed hem gaaf staan ja. Om over de laarsjes met gespjes nog maar te zwijgen.
Ik bedoelde natuurlijk inlinedancing, of hoe het ook heetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou best wel eens met het Bellushka-team een lijntje Countrydansen willen doen, dat kan toch lekker met een hele groep bij elkaar?
Heb je daar een joetjoepje bij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb echt een zwak voor country muziek.
Lijkt me een ultiem plan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk inlinedancing, of hoe het ook heet
Tante Sjaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me een ultiem plan.Met zo'n drillkoningin als instructrice.
Zo iemand die door je heen kijkt als ze aanwijzingen geeft. En nadien vertelt over haar escapades in de States, waar ze haar hoogtijdagen heeft beleefd.quote:
quote:
Deze is goed voor nu, dankje Tombeaulettequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is vaagMaar ik heb nu geen tijd het te veranderen, komt nog wel
Zie boven jequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze is goed voor nu, dankje Tombeaulette
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Pisces, deze is beter
Als we daar dan toch rijden, kunnen we dan ook die Taco Bella doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zoiets. Stel je voor. In een Cadillac rij je de Route 66 af met je wapperende haren in de zomerwind, nergens een mens te zien. Alleen jij. En dan dit liedje.
Natuurlijk, doen we meteen wat shotjes tequila om in die sfeer te blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als we daar dan toch rijden, kunnen we dan ook die Taco Bella doen?![]()
Ah ja, kan me wel voorstellen dat je dat soort liedjes leuk vindt
Das goe, ik vertrouw erop dat het team mij daarna kan dragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Natuurlijk, doen we meteen wat shotjes tequila om in die sfeer te blijven.
Ben je gek, we doen gewoon een loesoe lasso om je heen en sleuren je zo de tent uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das goe, ik vertrouw erop dat het team mij daarna kan dragen
Helemaal toppie zegt Sjaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben je gek, we doen gewoon een loesoe lasso om je heen en sleuren je zo de tent uit.
Mmmmm, die kan ik nietquote:
Chachacha en quickstepquote:
Verbaast me niet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, die kan ik niet
[..]
Chachacha en quickstep
Oh ik dacht dat hij er al stond? Of is die in de OP iets uit m'n cache of laadt hij hem ineens weer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Pisces, gooi je het plaatje wel in de OP nog?
Ik zie hem nu pas er inquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij er al stond? Of is die in de OP iets uit m'n cache of laadt hij hem ineens weer?
Ik dacht dat jij hem heeeeeeel snel via de Wiki aangepast hadquote:
Oja, je voet! Weten ze al wat er mee aan de hand is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hajeee!
Op mijn voet na, die nu goed is ingepakt, gaat ie goed.(dinsdag naar ziekenhuis geweest, tot volgende week zo min mogelijk lopen en dan hoor ik het vervolgtraject. En nu af en toe pijn)
Miauwtje! Ik miste je alquote:
Oh wauw, ik wist niet eens dat je speciale schoenen moestquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat het zegt.
De speciale schoenen deugen niet meer, komt aanpassing. Maar mogelijk is de teen naast mijn dikke teen de echte oorzaak. Dan zou een operatie kunnen, moet de teen gecorrigeerd worden.
Die schoenen heb ik al een jaartje, maar daar moet weer aan gesleuteld worden. Verder wat je zegt, ik beweeg me stijvol voort op mijn hak, met mooie armbewegingen erbij. Kleine stukjes lopen zou kunnen, er zit vilt onder, maar ik kan de rust pakken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauw, ik wist niet eens dat je speciale schoenen moest![]()
Maar hopelijk zijn je voetproblemen opgelost als je kleine teen geopereerd wordt![]()
Maar nu is het vooral binnen blijven en hinken?
Piscesquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Miauwtje! Ik miste je al![]()
Hier oke, hoest met jou?En met de sollicitatie, heb je al een tweede gesprek gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |