quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Sealnova het volgende:
Haha mislijtente TT hihih iksdee!!11
Zie je wat je nou doet? Nu denken katten die er niet op lijken dat ze lelijk zijn... Je doet er gewoon aan mee Adelantequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Whiskas kat is zooooo mooooi
... Op de BBQquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Whiskas kat is zooooo mooooi
Eens met klacht en daarom eet ik dagelijks een kat op die in de buurt rondzwerft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld.. Dieren vallen anno 2011 niet meer ten prooi aan andere dieren, maar aan de zucht naar schoonheid van hun baasjes![]()
Je weet niet eerder of ie te zwaar is dan na het doen van de test.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef OEM het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat whiskas, maar die whiskas-kat ziet er dus ook te zwaar uit.
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Eens met klacht en daarom eet ik dagelijks een kat op die in de buurt rondzwerft.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Snackie017 het volgende:
ik dacht dat dit weer wat met die schaamlip correctie te maken zou hebben
Er zijn idd lelijke katten en die mogen dat best wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie je wat je nou doet? Nu denken katten die er niet op lijken dat ze lelijk zijn... Je doet er gewoon aan mee Adelante
Dat is de hele testquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je klikt aan op een vakje en krijgt vervolgens een voedingsadvies.
Waar is de test?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |