TDU1 draaide hier super. Maar ja, voor een spel uit 2006 mag dat ook wel. Ik houd mijn hart vast wat betreft deeltje 2.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
vergeet niet dat TDU1 ook bagger draaide met Nvidia.
Normal, sport & hardcorequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zou echt ideaal zijn geweest als ze nfs:shift o.i.d. met tdu hadden gecombineerd. Rijden blijft nog kut, van 100-0 in 10 meter. Is er geen "hardcore" mode meer?
Ga er maar van uit dat dit wel het geval is. PC versie is gewoon een veredelde port van de consoleversiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat irritant dat die reviews er niet bij zetten op welk platform t is gereviewd. Ik ben zo benieuwd of ps3 wel of niet beter is als pc.
ik ook, daarom wacht ik het wel even een paar dagen afquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat irritant dat die reviews er niet bij zetten op welk platform t is gereviewd. Ik ben zo benieuwd of ps3 wel of niet beter is als pc.
Ben iig blij te horen dat je wel top game vindtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeee,
echt een top game.
Tot dat ik net van xbox live af ging en me game terug naar begin ging. Ik denk nou okee het zal wel. Dus ik meld me weer aan op xbox live en daarna savegame loaden....
SAVEGAME CORUPPTED...
dag halve dag spelen.![]()
kan nu weer opnieuw beginnen.![]()
+ Grote en mooie wereld om lekker door heen te rijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ben iig blij te horen dat je wel top game vindtVertel is meer....
ben benieuwd
Dat ervaar ik toch anders. Met een stuurtje in m'n hand wil ik dat de auto's redelijkerwijs reageren alsof ik een echte auto rijdt. Dat 'ie gewoon heen gaat waar ik wil dat 'ie heen gaat. Maar met arcade games voelt het alsof ik een dweil bestuur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Onzin Desunoto. Ook met arcades kan een stuurtje veel maken. Speel TDU1 maar eens met een Thrustmaster F430 FFB. Dat is gewoon heerlijk. Daarnaast kunnen controllers ook prima op een pc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door trance_fan op 10-02-2011 05:13:47 ]X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
Gad-ver-dammequote:My Beautiful Caravan (5 points)
Own 1 house (caravan)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:02 schreef trance_fan het volgende:
ffs ben ik nu met de ibiza cup bezig.Hoe tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ook met Ati kaarten icm een G25 wiel. Met mn DFP wiel had ik destijds nergens last van. Totdat ik een g25 kocht en toen kon ik het spel gewoon niet meer draaien. Ook veel dikkere pc's hadden er toen last van; heel internet stond vol met gekanker daarover dat weet ik nog welquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
vergeet niet dat TDU1 ook bagger draaide met Nvidia.
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeee,
echt een top game.
Tot dat ik net van xbox live af ging en me game terug naar begin ging. Ik denk nou okee het zal wel. Dus ik meld me weer aan op xbox live en daarna savegame loaden....
SAVEGAME CORUPPTED...
dag halve dag spelen.![]()
kan nu weer opnieuw beginnen.![]()
De enige games die ondoenbaar zijn met stuur zijn NFS Hot Pursuit, Burnout en dat soort. TDU valt daar imo niet onder.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat ervaar ik toch anders. Met een stuurtje in m'n hand wil ik dat de auto's redelijkerwijs reageren alsof ik een echte auto rijdt. Dat 'ie gewoon heen gaat waar ik wil dat 'ie heen gaat. Maar met arcade games voelt het alsof ik een dweil bestuur.
Met een controller heb je dat effect ook, maar lang niet zo erg. Het stuurtje verergert het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |