abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92563193
Game on
pi_92563760
TT fail :)

Morgen game halen *)
pi_92563985
Club kan ik niet in? Server offline? Maar wel spelers... heel apart...
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:13:14 #4
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_92563991
Gedownload: 1,09 GB.
Geupload: 11,73 GB.

Nice. ;(
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_92564172
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Misan het volgende:

[..]

zijn de races kut dan?
Dat niet maar ook niet je van het. Tenminste in deel 1 maar het is gewoon tof dat je dat hele eiland hebt en daar gewoon een beetje rond toert.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_92564184
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
TT fail :)

Morgen game halen *)
Als ik zo op NeoGAF lees is het niet heel erg fail, die TT :D
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=420960
pi_92564231
Flikker op met je torrent. Koop m gewoon op steam.

Iig fouten naar mijn mening:
- Geen ondertitels
- Slechte FFB ondersteuning G25
- Rijlessen e.d. best makkelijk.
- Rondlopen is niet prettig @ pc..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92564367
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Misan het volgende:

[..]

Als ik zo op NeoGAF lees is het niet heel erg fail, die TT :D
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=420960
Er mist een T in de TT :D
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:24:37 #10
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_92564842
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Er mist een T in de TT :D
Idd. _O- Unlimied :P
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_92564846
Godverdomme, dit is echt zo'n slechte game worden, ik erger mij helemaal kapot. Het is overduidelijk dat de ontwikkelaar geen seconde de moeite heeft genomen om deze game te testen, te finetunen of goed speelbaar te maken op de verschillende systemen. Het is al direct duidelijk dat dit een hele slechte port naar de PC is.

Het begint al als je de game opstart, het spel begint in windowed mode op 1280x710 ofzo, terwijl ik zelf 1920x1080 draai. :') Vervolgens kom je in een menu, en krijg je te zien 'Press START to continue'. Dan weet je ook wel hoelaat het is met deze verschrikkelijke port.

Vervolgens krijg je een cutscene te zien die je niet kan skippen (wat is dat tegenwoordig met cutscenes die je niet mag skippen, gaap), en moet je kiezen tussen een blanke, een neger, of een aziaat. Leuk, zo gezegd zo gedaan. Het rondlopen werkt al niet prettig en op de PC is niet nagedacht over de controls. Vervolgens stap je in je Ferrari en mag je een stukje rijden.

Uhh, ja. Erg leuk hoor, maar ik moet fucking eerst alle instellingen zetten zoals ik ze wil. Video opties veranderen, audio opties veranderen, controls veranderen. Dit allemaal met heel veel pijn en moeite omdat je door console menu's moet bladeren en je te zien krijgt dat je op het kruisje moet drukken om terug te gaan of op het sterretje om te saven.. wtf is dit. Met de muis het menu bedienen werkt niet eens lekker en ontzettend traag.. zulke games met zulke slechte porting moeten sowieso al verboden worden.

Vervolgens is het racewiel ook niet lekker in te stellen. In TDU ging het prima, hier niet. Deadzones kan je instellen maar het lijkt niet te werken. Ik kan mijn stuur behoorlijk ver naar links en rechts sturen zonder dat er iets gebeurt. Verder lijk je in deze game niet met een clutch te kunnen werken als je geen H-shifter hebt. Heel erg dom, in TDU1 werkte dit wel gewoon. Ook hele slechte ondersteuning van de stuurwielen en de opties.

Na heel veel gekut kreeg ik het stuur nog steeds niet lekker aan de praat. Het rijden zelf is ook lomp. Ik speel op hardcore, maar dit is echt 10 keer zo arcade als de 'arcade' mode uit het eerste deel. Het valt mee dat de hobbels in de weg verdwenen zijn, daar had het eerste deel zo'n last van.

Dan het geluid van de wagens.. echt bizar slecht. Het lijkt of dit met een heel slecht keyboard is opgenomen.. klinkt totaal niet als een sportauto en geeft totaal geen snelheidsgevoel. Als je een dikke ferrari tegen de begrenzer jaagt lijkt het net alsof er iemand in het huis aan het stofzuigen is :') Verder heb ik in de tijd dat ik nu gereden heb echt maar een handjevol overig verkeer gezien. Veel te saai zo, erg leeg, geen sfeer in de dorpen of op de weg. Zo kan ik in ieder geval totaal geen lol beleven om rond te cruisen, naast dat het rijden zelf dus al een drama is.

En dan is er nog het hele sims/verhaal gebeuren.. Wat een dramatisch slecht verzonnen verhaal :') 'Hallo, Valet, je bent veel te laat met mijn auto terug te brengen! Godverdomme, dit is al de tiende keer! Je bent op staande voet ontslagen! Oh wacht, ben jij niet die valet die vindt dat hij zo'n goede racer is? Weet je wat, als je mij op tijd naar mijn bestemming brengt geef ik je een toegangsbewijs tot het meest exclusieve racekampioenschap ter wereld!' :') :') :')

Het wordt tijd dat er een soort keurmerk voor ports/games komt, dat deze shit in de winkel mag liggen is al erg genoeg, maar blijkbaar loont het ook nog om dit soort afval in de schappen te leggen want mensen kopen het nog ook :{

En inderdaad, FFB, ondertitels, bugs, de AI van de tegenstander.. om te huilen allemaal.
pi_92565056
Delete mijn nieuwe topic even, bedankt, had verkeerd gekeken. :P
pi_92565105
Die TT :@
pi_92565529
ufopiloot, een arcade racer op de computer is sowieso de slechtst denkbare combinatie. Of je het nu met het toetsenbord speelt ( :') ) of met een stuurtje. Een stuurtje is alleen leuk met enigszins realistische racegames (rFactor, GTR), want arcade voelt nog belabberder aan met zo'n ding.

Tot nu toe komen de meeste negatieve verhalen van PC eigenaars. Ik ben nog steeds positief over de console versie voor wat ik tot nu toe gezien heb.
pi_92565791
Onzin Desunoto. Ook met arcades kan een stuurtje veel maken. Speel TDU1 maar eens met een Thrustmaster F430 FFB. Dat is gewoon heerlijk. Daarnaast kunnen controllers ook prima op een pc.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:41:07 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92565994
Check die screens @Neogaf van de PC versie. Dat ziet er wel goed uit. Maar ja, welke PC kan zoiets draaien als het zo slecht geoptimaliseerd is :')

@ufopiloot: ik denk dat ik me ook groen en geel ga ergeren komende vrijdag. Ik heb ook de PC versie besteld. Fuck de duck :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92566061
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Check die screens @Neogaf van de PC versie. Dat ziet er wel goed uit. Maar ja, welke PC kan zoiets draaien als het zo slecht geoptimaliseerd is :')

Euhm, ik heb alles maxed out muv AA die op 4x staat? Waar de max 8x is.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:42:49 #19
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92566122
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Euhm, ik heb alles maxed out muv AA die op 4x staat? Waar de max 8x is.
Welke resolutie en wat zijn je specs? Hij schijnt ook geen SLI te ondersteunen. Fijn is dat :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 21:42:58 #20
42184 crew  DaMart
pi_92566137
quote:
Gelet op de commentaren in het vorige topic en dit topic, wacht ik ook wel even.
pi_92566218
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Welke resolutie en wat zijn je specs? Hij schijnt ook geen SLI te ondersteunen. Fijn is dat :')
Specs:
Weinig bijzonders, kostte 2,5 jaar geleden 570 euro..
Goed:
Intel C2D e7300 @ 3.33Ghz
ATi HD4850
4GB mem
resolutie 1920*1080 @ 60Hz
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:45:08 #22
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92566324
Oke. Ik heb een i7 en twee GTX285 kaarten. Dat moet dan wel goed komen zou je denken. Maar de betaversie draaide hier ook als stront door een trechter :') Ik hoop dat ze in ieder geval sinds september iets verbeterd hebben.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:45:29 #23
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_92566349
Mijn ervaring na een middagje TDU'en op de PS3.

Het begint al slecht, zo kan je de irritante filmpjes niet skippen, en moet je maar het gezeur blijven aanhoren. Dus de eerste 15 minuten was onder dwang toekijken en verschillende handelingen doen. Was blij dat ik eindelijk vrij kon rijden en me ding doen.

Daarnaast is het verhaal werkelijk waar op te gieren. 'Hallo, Valet, je bent veel te laat met mijn auto terug te brengen! Godverdomme, dit is al de tiende keer! Je bent op staande voet ontslagen! Oh wacht, ben jij niet die valet die vindt dat hij zo'n goede racer is? Weet je wat, als je mij op tijd naar mijn bestemming brengt geef ik je een toegangsbewijs tot het meest exclusieve racekampioenschap ter wereld!' (Ufoplioot :))

Owja, wie kent hem niet, de welbekende bug met de lantaarpalen: Die krengen zijn niet om te rijden. Even slecht is de schade... Ook kun je, enkel VOL remmen of niet remmen. Ertussen bestaat niet. En ja, ik heb de instellingen al gecheckt.

Besturing vind ik nog wel meevallen... ff wennen in begin, maar daarna goed te pruimem. Je moet geen GT5 gaan verwachten.

Verder is het rondtoeren op hawai gewoon zalig. Niet veel verkeer dus je kan altijd wel opschieten. Snelheidsgevoel vind ik beter als bij andere spellen, 100 of 200, bij vele merk ik het niet.

En dan heb je nog die oooh zoo mooie details. Ringting aanwijzertje, kapje op de auto, of eraf, raampje naar beneden of niet. Is toch lekker man?

Nog een pluspunt (of minpunt) is dat je na misschien 1 uurtje spelen je al de dikste bakken van Hawai kan veroorloven. 90.000 voor 6 racjes is basis stuff. Voor vele een voordeel natuurlijk. Maar het komt natuurlijk niet ten goede van de voldoening.

Owja, ps, weet iemand waarom ik niet met me vrienden gezellig kan rond touren? Als ik ze invite zien zij mij niet en ik hun niet. En op de map zie ik ze ook nergens?

[ Bericht 4% gewijzigd door Repeating op 09-02-2011 21:56:53 ]
pi_92566352
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Oke. Ik heb een i7 en twee GTX285 kaarten. Dat moet dan wel goed komen zou je denken. Maar de betaversie draaide hier ook als stront door een trechter :') Ik hoop dat ze in ieder geval sinds september iets verbeterd hebben.
vergeet niet dat TDU1 ook bagger draaide met Nvidia.
pi_92566407
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Gelet op de commentaren in het vorige topic en dit topic, wacht ik ook wel even.
Je zou dat filmpje op Eurogamer eens moeten zien: geen schademodel, sommige palen gaan om als je er tegenaan rijdt, sommige palen niet. Oh en er is praktisch geen verkeer :')
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:49:50 #26
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92566673
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

TDU1 draaide hier super. Maar ja, voor een spel uit 2006 mag dat ook wel. Ik houd mijn hart vast wat betreft deeltje 2.

Die mensen van Atari hebben zeker hun neus leeggegeten tijdens het productieproces ipv de PC versie grondig te testen.
pi_92566894
Zou echt ideaal zijn geweest als ze nfs:shift o.i.d. met tdu hadden gecombineerd :P. Rijden blijft nog kut, van 100-0 in 10 meter. Is er geen "hardcore" mode meer?
Moo
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:55:17 #28
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_92567085
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zou echt ideaal zijn geweest als ze nfs:shift o.i.d. met tdu hadden gecombineerd :P. Rijden blijft nog kut, van 100-0 in 10 meter. Is er geen "hardcore" mode meer?
Normal, sport & hardcore ;)
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:09:05 #29
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_92568192
Heb trouwens sport genomen, aangezien ik geen frustrerend opnieuw opnieuw opnieuw gevoel wil. Het moet wel leuk voor mij zijn, wat gelijk staat aan niet te moeilijk. :P
pi_92569779
KAN NIET WACHTAAAAAH! :(
pi_92570741
Die screens van de PC zijn wel sick zeg.. Maar ff F1 2010 te koop zetten om het daarvan beetje te financieren..
pi_92571085
Wat irritant dat die reviews er niet bij zetten op welk platform t is gereviewd. Ik ben zo benieuwd of ps3 wel of niet beter is als pc.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_92571373
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat irritant dat die reviews er niet bij zetten op welk platform t is gereviewd. Ik ben zo benieuwd of ps3 wel of niet beter is als pc.
Ga er maar van uit dat dit wel het geval is. PC versie is gewoon een veredelde port van de consoleversie
pi_92571395
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef delano.888 het volgende:
ik ook, daarom wacht ik het wel even een paar dagen af :)
pi_92571627
Ik denk zeker wel dat ie op consoles beter is..

edit: ik koop hem trouwens morgen of vrijdag ff :D :D net binnen 6 minuten hier een deal gesloten voor F1 2010 xD nicee (waarvan ik hem financieer)

[ Bericht 40% gewijzigd door LeNick op 09-02-2011 23:06:22 ]
pi_92572277
Tevens deadmau5 op hariba radio _O_
Moo
pi_92572304
Op de PC met Xbox360 controller speelt het al een stuk lekkerder. Overigens heb ik op de PC geen enkel prestatieprobleem. Met 3GB RAM, een 3Ghz E8400 en een 450GTS heb ik zeker geen überkrachtig systeem, maar alles staat op very high, 8xAA op een resolutie van 1440x900.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_92575344
Okeeeeeee,

echt een top game.

Tot dat ik net van xbox live af ging en me game terug naar begin ging. Ik denk nou okee het zal wel. Dus ik meld me weer aan op xbox live en daarna savegame loaden....

SAVEGAME CORUPPTED...

dag halve dag spelen. :W

kan nu weer opnieuw beginnen. :') :r
pi_92575595
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeee,

echt een top game.

Tot dat ik net van xbox live af ging en me game terug naar begin ging. Ik denk nou okee het zal wel. Dus ik meld me weer aan op xbox live en daarna savegame loaden....

SAVEGAME CORUPPTED...

Ben iig blij te horen dat je wel top game vindt :D Vertel is meer.... :P ben benieuwd :D
pi_92576558
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ben iig blij te horen dat je wel top game vindt :D Vertel is meer.... :P ben benieuwd :D
+ Grote en mooie wereld om lekker door heen te rijden
+ Graphics zijn best wel aardig
+ Als eenmaal alles goed werkt online met friends dan wordt dat top
+ Persoonlijk vind ik dat customizen van alles wel leuk
+ Sfeer is goed
+ Besturing is arcade maar wel goed
+ Veel huizen die je kan kopen (61!)
+ Weerseffecten (regen) is erg mooi met allemaal plassen op de weg

- Hier en daar kleine bugs
- Servers werken nog niet zoals het zou moeten
- Savegame coruppted
pi_92576785
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Onzin Desunoto. Ook met arcades kan een stuurtje veel maken. Speel TDU1 maar eens met een Thrustmaster F430 FFB. Dat is gewoon heerlijk. Daarnaast kunnen controllers ook prima op een pc.
Dat ervaar ik toch anders. Met een stuurtje in m'n hand wil ik dat de auto's redelijkerwijs reageren alsof ik een echte auto rijdt. Dat 'ie gewoon heen gaat waar ik wil dat 'ie heen gaat. Maar met arcade games voelt het alsof ik een dweil bestuur.

Met een controller heb je dat effect ook, maar lang niet zo erg. Het stuurtje verergert het.
pi_92578020
ffs ben ik nu met de ibiza cup bezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door trance_fan op 10-02-2011 05:13:47 ]
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  donderdag 10 februari 2011 @ 08:14:08 #43
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_92578809
Ow btw...

quote:
My Beautiful Caravan (5 points)
Own 1 house (caravan)
Gad-ver-damme

Ach.... het heeft wel een uh... zwembadje. :')
pi_92579046
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 03:02 schreef trance_fan het volgende:
ffs ben ik nu met de ibiza cup bezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe tof :D
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_92579145
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ook met Ati kaarten icm een G25 wiel. Met mn DFP wiel had ik destijds nergens last van. Totdat ik een g25 kocht en toen kon ik het spel gewoon niet meer draaien. Ook veel dikkere pc's hadden er toen last van; heel internet stond vol met gekanker daarover dat weet ik nog wel ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92579718
Wel grappig dat je nu gewoon in elkaars huis kunt rondlopen en elkaars auto's in de garage kan bekijken. Ook leuk dat je elkaar kan zien als je de dealers of winkels bezoekt. Maakt het wel weer wat levendiger.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92579783
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeeee,

echt een top game.

SAVEGAME CORUPPTED...

Dat meen je niet!
pi_92580193
Vaag bij mij.
Steam ziet bij mij wel hoever ik ben met spelen maar ik moet toch die game opnieuw instaleren:s
Ach nu maar even afwachten of me savegame erop blijft erna.
pi_92580737
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:08 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat ervaar ik toch anders. Met een stuurtje in m'n hand wil ik dat de auto's redelijkerwijs reageren alsof ik een echte auto rijdt. Dat 'ie gewoon heen gaat waar ik wil dat 'ie heen gaat. Maar met arcade games voelt het alsof ik een dweil bestuur.

Met een controller heb je dat effect ook, maar lang niet zo erg. Het stuurtje verergert het.
De enige games die ondoenbaar zijn met stuur zijn NFS Hot Pursuit, Burnout en dat soort. TDU valt daar imo niet onder.
  donderdag 10 februari 2011 @ 11:21:03 #50
296894 Xblister
Simply the best..
pi_92582715
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Zuivelkoe het volgende:
Tevens deadmau5 op hariba radio _O_
Ghost n stuff _O_