Deadzone optie werkt niet eens goed, het verandert nauwelijks iets aan de deadzone. Juist als je de steering sensitivity aanpast zal de deadzone meer of minder worden. Knap staaltje werk daar bij Atari hèquote:Op zondag 13 februari 2011 00:24 schreef Repeating het volgende:
WUTT, deadzone helemaal naar rechts?
Speel jij de game nog wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Deadzone optie werkt niet eens goed, het verandert nauwelijks iets aan de deadzone. Juist als je de steering sensitivity aanpast zal de deadzone meer of minder worden. Knap staaltje werk daar bij Atari hè
Ikquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Misan het volgende:
Wie spelen er allemaal op de PS3 eigenlijk?
Dat kan toch alleen als je geen ruimte meer hebt in je garage, of iets dergelijks? Ik dacht dat er in ieder geval een soort vreemde restrictie aan zat.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan auto;s verkopen niet meet vinden :S
Oja idd dat kan wel kloppen! Ook weer zoiets raars danquote:Op zondag 13 februari 2011 13:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als je geen ruimte meer hebt in je garage, of iets dergelijks? Ik dacht dat er in ieder geval een soort vreemde restrictie aan zat.
Je missie is duidelijk, meer auto's kopen zodat je meer auto's kunt verkopen om meer auto's te kopen!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja idd dat kan wel kloppen! Ook weer zoiets raars dan![]()
Dan wacht ik ff met huizen bijkopen zodat ik er dadelijk wat weg kan doen.
Ik wil juist weinig auto'squote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef Orbis het volgende:
[..]
Je missie is duidelijk, meer auto's kopen zodat je meer auto's kunt verkopen om meer auto's te kopen!
Ik heb zo lang gedaan over die inhaalopdracht op de gladde weg... Sowieso, ik haal in TDU2 nooit iemand in zónder hem van de weg te rammen. Waarom zou ik het voor een rijbewijs wel moeten kunnenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
Het duurde een paar uur, maar ik heb nu toch eindelijk mijn C4-licentie.
Ik ben een uur of twee beziggeweest met die twee rondjes binnen 2 minuten rijdenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik heb zo lang gedaan over die inhaalopdracht op de gladde weg... Sowieso, ik haal in TDU2 nooit iemand in zónder hem van de weg te rammen. Waarom zou ik het voor een rijbewijs wel moeten kunnen?
Huh is dat gewoon de 1e rijbewijs? Die had ik allemaal meteen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
Het duurde een paar uur, maar ik heb nu toch eindelijk mijn C4-licentie.
Begin dan maar niet aan de A7-licentie.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef DutchSpike het volgende:
Servers zijn nog steeds down. Als je een paar uur doet over de C4-licentie ben je n00b.
Klopt, dat ben ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:56 schreef DutchSpike het volgende:
Servers zijn nog steeds down. Als je een paar uur doet over de C4-licentie ben je n00b.
Maar wat doe je dan? Want dat kan toch haast nietquote:
Gewoon gas geven en de rem negeren... zo heb ik racespellen altijd gespeeldquote:Op zondag 13 februari 2011 17:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan? Want dat kan toch haast niet
Klopt, bij de A7 licentie moest je in een Camaro rijden, vol gas en je slipte alle kanten op. Bij de C4 met de Ford Mustang ook. En je moet gwn de handbrake gebruiken, ik speel met stuur, dus dat is wel makkelijker.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon gas geven en de rem negeren... zo heb ik racespellen altijd gespeeld.
Maar die lesauto was ook irritant, vol gas wegrijden was er niet bij, zonder alle kanten op te slingeren behalve de juiste.
En is er een simpele manier om naar je huis te gaan? Ik ben mijn huis kwijt, namelijk.
Gevonden, thanks.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Klopt, bij de A7 licentie moest je in een Camaro rijden, vol gas en je slipte alle kanten op. Bij de C4 met de Ford Mustang ook. En je moet gwn de handbrake gebruiken, ik speel met stuur, dus dat is wel makkelijker.Owja, en voor je huis moet je naar de map gaan, klik daarvoor op de Xbox de Start-Button naast de Guide-Button. Of voor op PS3 klik je op Select naast de Home-Button.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |