Mijn eerste:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
Eerste die ik thuis had was nog een 286, zo'n IBM ding als ik me goed herinner. Vooral heel veel WP5.1 op gebruikt,dat programma kende ik echt uit mijn hoofd omdat ik het clubblad voor de handbal daar maandelijks op fabriceerde..
Vetquote:
8088 hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eerste die ik thuis had was nog een 286, zo'n IBM ding als ik me goed herinner. Vooral heel veel WP5.1 op gebruikt,dat programma kende ik echt uit mijn hoofd omdat ik het clubblad voor de handbal daar maandelijks op fabriceerde..
20MB had ik ook geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
8088 hierMet hercules grafische kaart en 20MB harde schijf
Briljante man, die Sinclair.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
Zx80. De processoren daarvan zijn o.a. in oude Gameboys te vinden en in sommige variaties ook nog in een moderne auto
.
yep. Zwarte afdaling. Vrii steilequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi! Heb je die afdaling voor AnneX al gemaakt?
Het is niet dat hij zo briljant is qua CPU design hoor. Die credits gaan toch echt naar Intel.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Eten achter de kiezen. Ik ben pas serieus met computers gaan werken toen ik 17 was ofzo, dus ik verschoon mij even van commentaar - voor dit soort onderwerpen moet je mijn Meneer hebben, die programmeerde op de basisschool al z'n eigen spelletjes
Tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. Zwarte afdaling. Vrii steile
Waarom is dat zo anders dan erg met treintjes spelen?quote:
Arme jongenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog te jong voor; ze werkt vanavond.
Mijn pa heeft heel lang een pc met win.1 gehad zodat hij fijn kon dossen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn 1e pc is degene die ik nu nog steeds heb
Ik gok de eerste spelcomputer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Het plaatje in de OP was dat de eerste laptop?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Het plaatje in de OP was dat de eerste laptop?
Ook niet. Deze computers waren bedoeld voor zoveel dingen. O.a. Spellen maar ook gewoon simpele hulp programma's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok de eerste spelcomputer.
Ach, ik ben met zoeentje getrouwd. Ik zou het geen geuzentitel noemen, maar een bezwaar is het blijkbaar allerminstquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nerd is een Geuzentitel, dus bedankt.
Dit was mijn eerste:quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook niet. Deze computers waren bedoeld voor zoveel dingen. O.a. Spellen maar ook gewoon simpele hulp programma's.
De eerste echte spelcomputer was een Colecovision OF een Atari 2600. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef golfer het volgende:
Destijds kon je ook via piepjes in een radioprogramma die geluiden opnemen op een cassetterecorder en dan weer afspelen via de PC op een TV.
Klopt, je kon gewoon zon mono cassetterecorder achter je PC hangen als opslagmedium voor spelletjes ed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef golfer het volgende:
Destijds kon je ook via piepjes in een radioprogramma die geluiden opnemen op een cassetterecorder en dan weer afspelen via de PC op een TV.
Ach, ik vind het iig geen vreselijke benaming. Ik ben het gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik ben met zoeentje getrouwd. Ik zou het geen geuzentitel noemen, maar een bezwaar is het blijkbaar allerminst
Ahhquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Die moest je op de Tv aansluiten
.
Eerste laptop woog iets van 20 kg ofzo.
Zolang hij geen argyle spencer draagt....quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik ben met zoeentje getrouwd. Ik zou het geen geuzentitel noemen, maar een bezwaar is het blijkbaar allerminst
Daar heb ik ook nog met de Commodore 64 meegewerkt. Die cassettebandjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
Klopt, je kon gewoon zon mono cassetterecorder achter je PC hangen als opslagmedium voor spelletjes ed.
Die staat hier ook nog ergensquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste:
[ afbeelding ]
Atari 2600 idd.. Was in ieder geval de eerste generatie van Atari zover ik me herinner.
Ik ben degene die argyle draagt hier, had vandaag een trui met dat motief aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
Zolang hij geen argyle spencer draagt....
Heb daarna nog een Sega megadrive, Playstation, N64 en een Playstatio II gehad, maar er is nooit een spelcomputer geweest waar ik meer mee gespeeld heb.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die staat hier ook nog ergens
jaar geleden nog naar beneden gehaald en mijn neefjes vonden het toch maar apart
Prima.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben degene die argyle draagt hier, had vandaag een trui met dat motief aan
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Daar heb ik ook nog met de Commodore 64 meegewerkt. Die cassettebandjes.
No One Ever Really Diesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ik vind het iig geen vreselijke benaming. Ik ben het gewoon. Ieder zijn of haar ding
.
Blijft een vet dingquote:
Maar kwam dat door de spelcomputer of door jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb daarna nog een Sega megadrive, Playstation, N64 en een Playstatio II gehad, maar er is nooit een spelcomputer geweest waar ik meer mee gespeeld heb.
Oeps, dank je wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. Zwarte afdaling. Vrii steile
Door beide ongetwijfeld, maar het geeft maar aan dat die spellen in al hun simpelheid ook bijzonder onderhoudend waren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar kwam dat door de spelcomputer of door jou?
Komt niet bekend voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door beide ongetwijfeld, maar het geeft maar aan dat die spellen in al hun simpelheid ook bijzonder onderhoudend waren.
Dit was mijn favoriet
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door beide ongetwijfeld, maar het geeft maar aan dat die spellen in al hun simpelheid ook bijzonder onderhoudend waren.
Pics!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was de kappermoet wel wennen aan mn korte pony, vind dat nooit zo mooi
gelukkig groeit het snel aan maar heb morgen en zaterdag wel een optreden
van mn haar zelf is 4 cm vanaf gegaan. valt wel op, alleen voor jullie denk niet
nu lekker Apollo 13 kijken
Waar ga je morgen en zaterdag optreden? Leuk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was de kappermoet wel wennen aan mn korte pony, vind dat nooit zo mooi
gelukkig groeit het snel aan maar heb morgen en zaterdag wel een optreden
van mn haar zelf is 4 cm vanaf gegaan. valt wel op, alleen voor jullie denk niet
nu lekker Apollo 13 kijken
Denk jij dat jij nog iets zou opbrengen? Zo'n overjarig model?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef AnneX het volgende:
Ik ben al jaaaaren benieuwd wanneer hij mij gaat inruilen voor wat ik waard ben.
of hij is zuinig op mij
Persoonlijk vind ik de XBox360 het tofstequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat is eigenlijk nu dé coolste spelcomputer?
Je bent volgens mij in gemeenschap van goederen getrouwd dus je krijgt de helft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef AnneX het volgende:
In de (klamme) schuur staan twee atari's en twee oude modellen van apple.
Mn. AnneX denkt dat het wat waard is/wordt....
Hij heeft vandaag bij een antiekhandelaar gehoord dat een bepaald beeldje - ergens in een doos in dezelfde schuur - een vraagprijs van 800 euro heeft.
Ik ben al jaaaaren benieuwd wanneer hij mij gaat inruilen voor wat ik waard ben.
of hij is zuinig op mij
Coolste misschien niet maar wel de leukstequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat is eigenlijk nu dé coolste spelcomputer?
nee joh hihi. misschien dat er morgen- of zaterdagnacht foto's gemaakt wordenquote:
Nou, dan wacht ik daar maar weer op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
nee joh hihi. misschien dat er morgen- of zaterdagnacht foto's gemaakt worden
morgen een Tiroler Party (geen Skihut) in Dronten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar ga je morgen en zaterdag optreden? Leuk?
donderdag weet ik al een beetje wat voor kleding ik krijg. beetje hetzelfde als de skihut. slam fm weet ik nog niet, denk wel leuke kleren. is een evt. nieuwe tour dus agent wil niet teleurstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik daar maar weer op.
Heb je dan weer zo'n leuk pakje aan?
Da's wel heftig!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
morgen een Tiroler Party (geen Skihut) in Dronten.
zaterdag Slam!FM On Tour in Dörpen (Duitsland). dat is 2,5 uur heen rijden en 3 uur terug naar Wateringen om danseres thuis te brengen en dan nog 45 min naar huis. is te heftig eigenlijk maar de danseres met wie ik ga heeft een rijbewijs (alleen geen auto meer) dus ik stel voor om zowel heen als terug om en om te rijden. anders kom ik daar kapot aan en val ik terug geheid in slaap.
Als ze er over zingen doen ze het in het echt vast niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Waar mensen tegenwoordig al geen liedjes over maken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze er over zingen doen ze het in het echt vast niet.
volgens mij heb je altijd toch wel leuke kleren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
donderdag weet ik al een beetje wat voor kleding ik krijg. beetje hetzelfde als de skihut. slam fm weet ik nog niet, denk wel leuke kleren. is een evt. nieuwe tour dus agent wil niet teleurstellen
Wat Golfer zegt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze er over zingen doen ze het in het echt vast niet.
Niet altijd, vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
volgens mij heb je altijd toch wel leuke kleren?
meestal wel. gelukkig hoef ik nooit echt iets heel lelijks aan want agent heeft best leuke smaak vind ik. sexy en toch nog degelijk voor dansentertainmentquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
volgens mij heb je altijd toch wel leuke kleren?
zoals nu niet nee met een saai vest en spijkerbroekquote:
Degelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
meestal wel. gelukkig hoef ik nooit echt iets heel lelijks aan want agent heeft best leuke smaak vind ik. sexy en toch nog degelijk voor dansentertainment
Beter dan die slonzige dinges!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoals nu niet nee met een saai vest en spijkerbroek
Ja, preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meestal wel. gelukkig hoef ik nooit echt iets heel lelijks aan want agent heeft best leuke smaak vind ik. sexy en toch nog degelijk voor dansentertainment
Wat? Waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, precies
Ik heb trouwens besloten te stoppen met buikdansen
Ik moet alleen seizoen 4 nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef DarkElf het volgende:
net het dramatische einde van seizoen 2 van The Tudors gezien. *zucht
komende dagen eens met seizoen 3 beginnen.
Vooral die Elia actiequote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Andere definitie dan die wij er op na houden denk ik
En Klaas Jan komt op gelijke hoogte met Bep Bakhuysquote:
quote:
ach ja, een kniesoor die daar op let. Er kloppen wel meer dingen niet. Als ik t mij goed herinner had Hendrik bijv. 2 zussen ipv 1 en 1 ervan werd niet uitgehuwelijkt aan de koning van Portugal maar aan iemand anders dacht ik. En zo klopt er meer niet. Tis dan ook vermaak he? Geen geschiedenislesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet alleen seizoen 4 nog. Maar idd, dramatisch einde maar geweldig verfilmd.
Jamner dat de tijdlijn behoorlijk verkloot is
Geen geld meer door het nieuwe huisjequote:
te druk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, precies
Ik heb trouwens besloten te stoppen met buikdansen
hou je van stijldansen? salsa?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen geld meer door het nieuwe huisje
en daardoor ook een heel veel minder tijd.
Ik wil wel weer graag iets van dansen gaan doen maar dan iets dat flexibeler is en op meerdere avonden kan.
Salsa lijkt me echt heel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hou je van stijldansen? salsa?
toch niet weer door die omhooggevallen kabouter he?quote:
nou.. Flamenco lijkt me wel iets voor jou ja! hou je wel ongeveer dezelfde kledingstijl aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Salsa lijkt me echt heel leuk
Flamenco ook maar dat zie je niet zo heel veel
Jody Bernal voetbalt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
toch niet weer door die omhooggevallen kabouter he?
Ah, zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen geld meer door het nieuwe huisje
en daardoor ook een heel veel minder tijd.
Ik wil wel weer graag iets van dansen gaan doen maar dan iets dat flexibeler is en op meerdere avonden kan.
voordat ie zong wel! was ie nog behoorlijk goed ook!quote:
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ja, een kniesoor die daar op let. Er kloppen wel meer dingen niet. Als ik t mij goed herinner had Hendrik bijv. 2 zussen ipv 1 en 1 ervan werd niet uitgehuwelijkt aan de koning van Portugal maar aan iemand anders dacht ik. En zo klopt er meer niet. Tis dan ook vermaak he? Geen geschiedenisles
Zonde van de overstap in dat gevalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voordat ie zong wel! was ie nog behoorlijk goed ook!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar meer kloppende feiten zou het ook saaier maken
. Maar goed, wel 1 van de betere series van afgelopen tijd
.
maar goed... het was dus toch weer Sneijder zeker?quote:
*grinquote:
Lekkerquote:Hoe was de stoofpot?
Oh Sneijder. Nee, Huntelaar, zoals Borisz al schreef.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar goed... het was dus toch weer Sneijder zeker?![]()
LOL! Die ken ik alleen als romeinse kookboekenschrijver!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; heb net Apicius bekeken. wat een lekkere dingen staan daar zeg! en zeker voordeliger om in de restaurantweek te eten!
Ik heb een nicht die dat semi-professioneel doetquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:41 schreef Sarabi het volgende:
Salsa lijkt me echt heel leuk
Flamenco ook maar dat zie je niet zo heel veel
We zullen zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou.. Flamenco lijkt me wel iets voor jou ja! hou je wel ongeveer dezelfde kledingstijl aan
oh dies okquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh Sneijder. Nee, Huntelaar, zoals Borisz al schreef.
85euro voor 10 lessen en we hebben echt een vaste groepquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een nicht die dat semi-professioneel doet
Wat betaalde je voor de buikdanslessen dan? Kun je 't niet gewoon de helft minder doen, of betaal je per seizoen?
DE: linzen&spinaziesoep. Je bent lui of je bent het niet
oeh dat zal wennen zijn na zoiets als dansen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zullen zien
Eerst zal het wel weer gewoon sportschool worden
nou joepie!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zullen zien
Eerst zal het wel weer gewoon sportschool worden
Zal het tzt eens opzoekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
over een maand of twee begint: The Borgias, ben ik ook benieuwd naar
Dat heb ik er ook wel een tijd naast gedaan hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh dat zal wennen zijn na zoiets als dansen.
Goed! Flink gewerkt! Ze had er een nummer extra buikspier-grondoefening tussen gestopt die erg zwaar was. Fijn dusquote:
hoefde je niet te betalen toch wat je hebt gemist?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
85euro voor 10 lessen en we hebben echt een vaste groep
Heb al 4 maanden gemist dus dat is al moeilijk in te halen
En de helft minder gaat niet helaas
Oh my...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal het tzt eens opzoeken.
Overigens, iamand in de kennissen kring loopt continu over The Tudors (in ras echt Amsterdams) te zeggen: Het is zo zielig en spannend, ik ben benieuwd hoe het afloopt.. Sommige hebben echt geen geschiedenis besef meer
.
Nee dat gelukkig nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoefde je niet te betalen toch wat je hebt gemist?
Ik weet een ding hoe het afloopt: Anna Boleyn wordt onthoofd!quote:
Mn. AnneX heeft mijn 7 jaar oude comp. geupgrade met een geheugenkaart erbij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe kom je erachter welke programma's je kan verwijderen van een HP pc? Pc van mijn mam is achterlijk traag, maar welke progs kan je verwijderen?
lekkere familie danquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet een ding hoe het afloopt: Anna Boleyn wordt onthoofd!
* krakkemieke 's aangetrouwde tante stamt af van de Boleyns.![]()
Hoe kom je daar achter?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet een ding hoe het afloopt: Anna Boleyn wordt onthoofd!
* krakkemieke 's aangetrouwde tante stamt af van de Boleyns.![]()
Mijn aangetrouwde tante is een Boleyn, niks geheimzinnigs aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe kom je daar achter?
en staat dat dan op het visitekaartje ?
Je gaat een strak lichaam krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed! Flink gewerkt! Ze had er een nummer extra buikspier-grondoefening tussen gestopt die erg zwaar was. Fijn dus![]()
Denk dat ik wel 100 sit-ups heb gedaan mét een gewicht er bij wat dus heen een weer geschud wordt..
![]()
Hendrik de achtste onthoofdde ze, dat lag niet aan die vrouwen.quote:
Eigen schuld. Hadden ze maar een zoon moeten barenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hendrik de achtste onthoofde ze, dat lag niet aan die vrouwen.
maar 2 toch? eentje stuurde hij weg (nietig verklaring huwelijk), eentje ging dood, 2 onthoofde hij er nog een scheiding en de laatste werd ouder dan hem dacht ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hendrik de achtste onthoofdde ze, dat lag niet aan die vrouwen.
Ja, ziet er lekker uit allemaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer; heb net Apicius bekeken. wat een lekkere dingen staan daar zeg! en zeker voordeliger om in de restaurantweek te eten!
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar 2 toch? eentje stuurde hij weg, eentje ging dood, 2 onthoofde hij er nog een scheiding en de laatste werd ouder dan hem dacht ik.
Dekselse Dirk moest het wel in tweeën doen.quote:
maar je kan mij niet vertellen dat al die grietjes van die weerloze poppetjes waren, er werd wat afgekonkeld in die tijd natuurlijkquote:
Dat was in de tijd dat ze nog niet wisten dat de man het geslacht van het kind bepaalt en niet de vrouwquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
Eigen schuld. Hadden ze maar een zoon moeten baren.
Klopt. Alleen de Boleyn lijn loopt door via Mary. Waarvan twee vermoedelijk verwekt door Henry VIII. Wikipedia heeft het over een flink aantal prominenren die daar weer vanaf stammen, waaronder Winston Churchill.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar 2 toch? eentje stuurde hij weg (nietig verklaring huwelijk), eentje ging dood, 2 onthoofde hij er nog een scheiding en de laatste werd ouder dan hem dacht ik.
iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ze nog niet wisten dat de man het geslacht van het kind bepaalt en niet de vrouw
Ja, het waren werkelijk The Stupid Ages rond die tijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat ze nog niet wisten dat de man het geslacht van het kind bepaalt en niet de vrouw
Seks is van alle tijden. Ook de ranzigere varianten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar je kan mij niet vertellen dat al die grietjes van die weerloze poppetjes waren, er werd wat afgekonkeld in die tijd natuurlijk
In die tijd ging het om de moeder, een koning was bij voorbaat al vruchtbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar je kan mij niet vertellen dat al die grietjes van die weerloze poppetjes waren, er werd wat afgekonkeld in die tijd natuurlijk
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Seks is van alle tijden. Ook de ranzigere varianten.
Wie had nou niet deel willen nemen aan Romeinse orgies?
Ik! Met orgies heb je alleen maar gedoe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Seks is van alle tijden. Ook de ranzigere varianten.
Wie had nou niet deel willen nemen aan Romeinse orgies?
Strak wiefquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed! Flink gewerkt! Ze had er een nummer extra buikspier-grondoefening tussen gestopt die erg zwaar was. Fijn dus![]()
Denk dat ik wel 100 sit-ups heb gedaan mét een gewicht er bij wat dus heen een weer geschud wordt..
![]()
Ja, de meester-leerling relaties waren behoorlijk dubieus voor die tijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vergeet de Grieken niet met hun voorliefde voor jongetjes en mannen.
Neuh, voor deze tijd dubieus, toen was dat heel normaal!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, de meester-leerling relaties waren behoorlijk dubieus voor die tijd.
Eten en neuken. Wat wilt een mens nog meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik! Met orgies heb je alleen maar gedoe.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, iamand in de kennissen kring loopt continu over The Tudors (in ras echt Amsterdams) te zeggen: Het is zo zielig en spannend, ik ben benieuwd hoe het afloopt.. Sommige hebben echt geen geschiedenis besef meer
.
Goed toch? *Tevredenheidsstofje toeblaastquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Onder het laagje zachtheid zitten al best aardige spieren
Een relatie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eten en neuken. Wat wilt een mens nog meer.
Nergens voor nodig. Zo overrated.quote:
Naar een Romeinse Orgie gaan dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe kom ik zonder relatie aan eten, drinken en neuken?
Geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Hoe kom ik zonder relatie aan eten, drinken en neuken?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zooo dat was gezellig met hootersLekker 3 uurtjes bijgekletst
Nu mis ik L.![]()
![]()
![]()
Jij bent schattigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nu mis ik L.![]()
![]()
![]()
Met hooters moet je niet kletsen. Hooters is ideaal voor die Romeinse orgie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nu mis ik L.![]()
![]()
![]()
Maar je bent het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik. Wil. Niet. Schattig. Zijn.
Steer tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Nu mis ik L.![]()
![]()
![]()
Je bent een gentleman.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik. Wil. Niet. Schattig. Zijn.
Nee Steer wil iets anders niet horen, maar doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens mij wil steer dat helemaal niet horen
De mijne ook. Ik kan er prima mee zien.quote:
Da's knapquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef golfer het volgende:
De mijne ook. Ik kan er prima mee zien.
eh...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het probleem is met de lens die ervoor zit. Staar, je weetz.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je daar last vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Het probleem is met de lens die ervoor zit. Staar, je weetz.
Nee, heb wel ervaring met pa die geopereerd was. Na 3 uur weer thuis.quote:
Ja, dat is tegenwoordig een kleine ingreep en vaak hoeven ze daarna opeens geen bril meer te dragen ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, heb wel ervaring met pa die geopereerd was. Na 3 uur weer thuis.
Maar je kijkt toch niet met je diafragma? Dat is enkel de instelling van de grootte van de opening.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef golfer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Iris_%28anatomie%29
Wel opletten volgende keer op school, he?
LOL, dat is alleen als je daarvoor geen bril draagt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is tegenwoordig een kleine ingreep en vaak hoeven ze daarna opeens geen bril meer te dragen ook.
^^ +1 lift meequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je kijkt toch niet met je diafragma? Dat is enkel de instelling van de grootte van de opening.
Wel opletten bij natuurkunde volgende keer, golfje
Niet persoonlijk bedoeld, maar waarom lees je niet even terug?quote:
Ja zonder die heeft dat hele kijken geen zin natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, uiteindelijk moeten je hersenen van die prikkels iets zinnigs maken.
Ik ben niet thuis, en ga op mn telefoon geen hele topics teruglezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, maar waarom lees je niet even terug?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap dat teruglezen ook niet echt. Wat niet weet, wat niet deert... Het hele obsessieve teruglezen en reageren is niet aan mij besteed.
Ook dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, uiteindelijk moeten je hersenen van die prikkels iets zinnigs maken.
ik vind het vooral indrukwekkend dat zoiets complex gewoon bij puur toeval heeft kunnen ontstaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja zonder die heeft dat hele kijken geen zin natuurlijk
Het was het enige wat ik even wilde weten, dus daar ga ik niet helemaal voor teruglezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dus je wílt het niet eens weten?
Ik vind niet dat iedereen alles moet teruglezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap dat teruglezen ook niet echt. Wat niet weet, wat niet deert... Het hele obsessieve teruglezen en reageren is niet aan mij besreed.
Ik vind het lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
Ik ben niet thuis, en ga op mn telefoon geen hele topics teruglezen.
Maar never mind joh..
Dingen onthouden en ernaar vragen vind ik al heel wat, voor mensen die je enkel van internet kentquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
Ik snap dat teruglezen ook niet echt. Wat niet weet, wat niet deert... Het hele obsessieve teruglezen en reageren is niet aan mij besteed.
toeval?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ik vind het vooral indrukwekkend dat zoiets complex gewoon bij puur toeval heeft kunnen ontstaan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je het vraagtHeb eerst een foto gehad, allerlei testjes om vast te stellen wat het nou precies was tot boren zonder verdoving aan toe
Toen ik
au
bromde wisten we dat de zenuw nog leefde. Die is doodgemaakt, geamputeerd cq wortelkanaalbehandeling. Het viel me redelijk mee, gewoon gewerkt met half bekkie en zit onder de pijnstillers
Je wilt het wel weten maar je gaat niet teruglezen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het was het enige wat ik even wilde weten, dus daar ga ik niet helemaal voor teruglezen
Als iemand iets wil weten vraagt hij of zij het, wat een onzin om daar ingewikkeld over te doen. Als iemand een antwoord wil geven is het mooi, zo niet dan pech gehad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iedereen alles moet teruglezen.
Maar als je een gerichte vraag stelt, lees dan terug.
Nee hoor, ik vroeg ook iets over FFT omdat ik genoeg had teruggelezen vond ik maar het niet kon vinden. Ieder doet wat hij zij wil in de SC. Een antwoord kan je nogmaals geven toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind niet dat iedereen alles moet teruglezen.
Maar als je een gerichte vraag stelt, lees dan terug.
dat was dus een grapje men, hence the PIquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het was het enige wat ik even wilde weten, dus daar ga ik niet helemaal voor teruglezen
Eens, hoewel ik ook niet alles wil of kan onthoudenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dingen onthouden en ernaar vragen vind ik al heel wat, voor mensen die je enkel van internet kent
Maar dat ben ik, ik hou niet van teruglezen want de topics zijn dan echt mind numbingly saai
Oh wat zijn we het toch vaak eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eens, hoewel ik ook niet alles wil of kan onthouden. Zoals DE zegt, bij iets belangrijks komt het vanzelf weer langs
.
Auw.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je het vraagtHeb eerst een foto gehad, allerlei testjes om vast te stellen wat het nou precies was tot boren zonder verdoving aan toe
Toen ik
au
bromde wisten we dat de zenuw nog leefde. Die is doodgemaakt, geamputeerd cq wortelkanaalbehandeling. Het viel me redelijk mee, gewoon gewerkt met half bekkie en zit onder de pijnstillers
soms welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
want de topics zijn dan echt mind numbingly saai
doorborenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Lekker nog ff doorzagen over jezelf is toch het lekkerst wat er is
Ik kan me heel goed ontspannen, zelfs in een tandartsstoelquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef LieLie het volgende:
@Bluezz, gelukkig viel het een beetje mee! Maar, auw, dat boren lijkt me heel naar!
De sensor registreert het licht maar dat is gewoon een brij prikkels/signalen als je er niets mee kan. Je hersenen maken van dat signaal de informatie die je ziet. Beide kunnen niet zonder elkaar en dat maakt het zo mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggenUiteindelijk zie je met je 'sensor', toch?
Hey geile neuksteerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
doorborenmaar au
fijn dat het achter de rug is zeg....
Ik ga slapen. Ga morgen proberen__!!! om 7:00 te sporten
![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
doorborenmaar au
fijn dat het achter de rug is zeg....
Ik ga slapen. Ga morgen proberen__!!! om 7:00 te sporten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed ontspannen, zelfs in een tandartsstoelDus na even boren hield ie op, keek ie en zei : wel écht zeggen als je wat voelt he
"ja meester" zei ik... dus ging ie verder en ineens AJJJJJ
Hij is niet dood, hij leeft!
Hoe ouder de auto, hoe simpeler het probleem is om op te lossenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh wat zijn we het toch vaak eensen rijden ook nog allebei in een oud brikkie
Mooi he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe ouder de auto, hoe simpeler het probleem is om op te lossen.
Wat Bluezz zegt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey geile neuksteer
dat wil je toch zijn![]()
![]()
steer belt je wel even wakker als hij aan het sporten isquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga een keer proberen om om 7 uur mijn nest uit te komen, anders red ik het niet morgen ochtend vrees ik
Mijn wekker is dan al een half uur bezig geweest, dus ik betwijfel of dat helptquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
steer belt je wel even wakker als hij aan het sporten is
Hijgers hangen we altijd direct opquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
steer belt je wel even wakker als hij aan het sporten is
Oh daarom viel het mee bij de tandarts Anniequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe ouder de auto, hoe simpeler het probleem is om op te lossen.
Wat mot dat motquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga een keer proberen om om 7 uur mijn nest uit te komen, anders red ik het niet morgen ochtend vrees ik
Om te gaan sporten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil voorlopig niets anders. Het is koud, het trilt je nierstenen aan gruzelementen, het is lawaaiig, het schakelt stroef maar wat houd ik van die autoquote:
Ehmm nee, ben niet gek!quote:
Weet ik tog jonguh, maar ik speel strenge meesteresquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Sja.. dat is dus makkelijker gezegd dan gedaan in mijn geval vrees ik
Ahh ik dacht alquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm nee, ben niet gek!![]()
Werken, maar moet ontbijten en tanken en ik wil een keer vóór 8 uur binnen stappen..
Nou denk dan maar aan mij, doen we het samen, ik moet ontbijten en fietsen en treinen en lopen en om kwart voor acht ready for take of zitten met de grootste smile van het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ehmm nee, ben niet gek!![]()
Werken, maar moet ontbijten en tanken en ik wil een keer vóór 8 uur binnen stappen..
Ik hoef niet te schakelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig niets anders. Het is koud, het trilt je nierstenen aan gruzelementen, het is lawaaiig, het schakelt stroef maar wat houd ik van die auto. Rijden zoals het hoort
.
Dat zul jij ook wel hebben toch?
zal wel aan mn opvoeding liggen maar ik vind "wijf" wat stom klinken voor iemand uit een andere generatie dan jij (no offence Bluezz).quote:
Ik hou het bij een bonkie 20+ beemsterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Tijd voor een vette bek.
Friteuse gaat aan en er wordt weer een Holtkamp garnalenkroket in gemieterd voor straks bij P&W.
Interessante gasten daar vanavond.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
ik zou best een nieuwere auto willen anders, Annie
Ja soms moet je wat laten om andere leuke dingen te kunnen doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Saartje, wat jammer dat je moet stoppen met bellydanceMaar je krijgt er ook veel voor terug!
Ik snap helemaal wat de charme is, maar als ik van a naar b moet heb ik toch liever mijn comfortabele bakkiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig niets anders. Het is koud, het trilt je nierstenen aan gruzelementen, het is lawaaiig, het schakelt stroef maar wat houd ik van die auto. Rijden zoals het hoort
.
Dat zul jij ook wel hebben toch?
Ik hoor dat graagquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zal wel aan mn opvoeding liggen maar ik vind "wijf" wat stom klinken voor iemand uit een andere generatie dan jij (no offence Bluezz).
Maar de kever is ook uniek mooi!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar het zit er niet in. Plus dat dit beestje het verdient om opgereden te worden. Hij brengt ons altijd waar ik wezen moet, zonder mokken. Tot Frankrijk aan toe
.
Het plan is om deze als tweede auto te houden als de financien het toelaat. Wegenbelasting vrij is hij per vorige week
.
Als het gepaard gaat met 'stoer' is het toch leuk? Niet samen met 'lillik' natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
zal wel aan mn opvoeding liggen maar ik vind "wijf" wat stom klinken voor iemand uit een andere generatie dan jij (no offence Bluezz).
Mevrouw wijf dan wel en netjes U zeggen, he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een táál hier in de sc he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ach ja het gebeurt andersom dus ook haha
Het woord wijf alleen zou jij mij ook niet zo snel horen zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik hoef niet te schakelenen hij zit heel comfortabel
, hij spint als een naaimachine en hij klinkt alsof ik altijd hard rij
en als ik harder dan 130 ga gaat mijn stuur trillen en ik ben dol op hem
Hij doet het gewoon al 4 jaar, zelfs in de winter (al heeft ie dan soms wat moeite maar das niet erg) en heeft me al veel plezier gebracht
Oh nee, je gaat stoppen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja soms moet je wat laten om andere leuke dingen te kunnen doen
Maar het is wel moeilijk, heb er 2,5 jaar toch heel veel tijd in gestoken
Beemster heeft ook oude 20+. die al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou het bij een bonkie 20+ beemster
Huh wat? Van mij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ook een beetje de schuld van jou
Wil toch ook ooit nog heel graag Salsa leren dansen
Ik heb die band niet met onze auto, want het is gewoon een suf peugeotje. Kevers (en eenden, for that matter) zijn veel cooler natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook hoor. Maar het zit er niet in. Plus dat dit beestje het verdient om opgereden te worden. Hij brengt ons altijd waar ik wezen moet, zonder mokken. Tot Frankrijk aan toe
.
Het plan is om deze als tweede auto te houden als de financien het toelaat. Wegenbelasting vrij is hij per vorige week
.
Ja ik denk dat ik nu alle beemsterslight heb geprobeerd. Lekkere kaas heurquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Beemster heeft ook oude 20+. die al eens geprobeerd?
ik had net wat overjarige kaas en een gekookt eitje
herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
zo bekend.
En ik trek er Sjonnies in een Golf bij het stoplichtber mee uit. Tot ik naar de derde versnelling moet
.
Het is een keuzequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat de charme is, maar als ik van a naar b moet heb ik toch liever mijn comfortabele bakkie
Ik was zeker nog niet uitgeleerd maar in combinatie met andere interesses, te vaste tijden en te duur was de keuze helaas niet zo moeilijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huh wat? Van mij?
Maar ik had niet het idee alsof je uitgeleerd of uitgedanst was?
ik vind 'lillik' wel een leuk woord om te zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het gepaard gaat met 'stoer' is het toch leuk? Niet samen met 'lillik' natuurlijk
* krakkemieke houd FFT vastquote:
Nee, dan is het zonde. Als je de liefde er niet voor hebt is het gewoon veel geld. Snap de frustratie wel. Heb ik ook af en toe hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb die band niet met onze auto, want het is gewoon een suf peugeotje. Kevers (en eenden, for that matter) zijn veel cooler natuurlijk
Onze auto is net voor handenvol geld opgelapt (koppakking jay) dus hij moet echt nog wel weer even mee. En nieuw kopen heeft toch geen zin als we niet weten wat we na eind 2011 gaan doen.
jawel, voor een lightkaas vind ik dat wel het beste merk. maar eet het verder niet, wel het assortiment geproefd in de beemsterfabriekquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik nu alle beemsterslight heb geprobeerd. Lekkere kaas heur
Op de meet ging ze me bijna slaan omdat ik per ongeluk 'u' zei....quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
Moeten we vanaf nu ook u zeggen tegen AnneX dan?
tis goed hoor en ze vind het nog leuk ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het woord wijf alleen zou jij mij ook niet zo snel horen zeggen
En hopelijk vind Bluezz het niet erg dat ik het zo zei
gelukkig bijna anders was ik alsnog gekomen om je te verdedigen hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Op de meet ging ze me bijna slaan omdat ik per ongeluk 'u' zei....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |