Mijn eerste:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
Eerste die ik thuis had was nog een 286, zo'n IBM ding als ik me goed herinner. Vooral heel veel WP5.1 op gebruikt,dat programma kende ik echt uit mijn hoofd omdat ik het clubblad voor de handbal daar maandelijks op fabriceerde..
Vetquote:
8088 hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eerste die ik thuis had was nog een 286, zo'n IBM ding als ik me goed herinner. Vooral heel veel WP5.1 op gebruikt,dat programma kende ik echt uit mijn hoofd omdat ik het clubblad voor de handbal daar maandelijks op fabriceerde..
20MB had ik ook geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
8088 hierMet hercules grafische kaart en 20MB harde schijf
Briljante man, die Sinclair.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
Zx80. De processoren daarvan zijn o.a. in oude Gameboys te vinden en in sommige variaties ook nog in een moderne auto
.
yep. Zwarte afdaling. Vrii steilequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi! Heb je die afdaling voor AnneX al gemaakt?
Het is niet dat hij zo briljant is qua CPU design hoor. Die credits gaan toch echt naar Intel.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef ColdFeet het volgende:
Eten achter de kiezen. Ik ben pas serieus met computers gaan werken toen ik 17 was ofzo, dus ik verschoon mij even van commentaar - voor dit soort onderwerpen moet je mijn Meneer hebben, die programmeerde op de basisschool al z'n eigen spelletjes
Tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. Zwarte afdaling. Vrii steile
Waarom is dat zo anders dan erg met treintjes spelen?quote:
Arme jongenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog te jong voor; ze werkt vanavond.
Mijn pa heeft heel lang een pc met win.1 gehad zodat hij fijn kon dossen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn 1e pc is degene die ik nu nog steeds heb
Ik gok de eerste spelcomputer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Het plaatje in de OP was dat de eerste laptop?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Het plaatje in de OP was dat de eerste laptop?
Ook niet. Deze computers waren bedoeld voor zoveel dingen. O.a. Spellen maar ook gewoon simpele hulp programma's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik gok de eerste spelcomputer.
Ach, ik ben met zoeentje getrouwd. Ik zou het geen geuzentitel noemen, maar een bezwaar is het blijkbaar allerminstquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nerd is een Geuzentitel, dus bedankt.
Dit was mijn eerste:quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook niet. Deze computers waren bedoeld voor zoveel dingen. O.a. Spellen maar ook gewoon simpele hulp programma's.
De eerste echte spelcomputer was een Colecovision OF een Atari 2600. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef golfer het volgende:
Destijds kon je ook via piepjes in een radioprogramma die geluiden opnemen op een cassetterecorder en dan weer afspelen via de PC op een TV.
Klopt, je kon gewoon zon mono cassetterecorder achter je PC hangen als opslagmedium voor spelletjes ed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef golfer het volgende:
Destijds kon je ook via piepjes in een radioprogramma die geluiden opnemen op een cassetterecorder en dan weer afspelen via de PC op een TV.
Ach, ik vind het iig geen vreselijke benaming. Ik ben het gewoonquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik ben met zoeentje getrouwd. Ik zou het geen geuzentitel noemen, maar een bezwaar is het blijkbaar allerminst
Ahhquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Die moest je op de Tv aansluiten
.
Eerste laptop woog iets van 20 kg ofzo.
Zolang hij geen argyle spencer draagt....quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, ik ben met zoeentje getrouwd. Ik zou het geen geuzentitel noemen, maar een bezwaar is het blijkbaar allerminst
Daar heb ik ook nog met de Commodore 64 meegewerkt. Die cassettebandjes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
Klopt, je kon gewoon zon mono cassetterecorder achter je PC hangen als opslagmedium voor spelletjes ed.
Die staat hier ook nog ergensquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste:
[ afbeelding ]
Atari 2600 idd.. Was in ieder geval de eerste generatie van Atari zover ik me herinner.
Ik ben degene die argyle draagt hier, had vandaag een trui met dat motief aanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
Zolang hij geen argyle spencer draagt....
Heb daarna nog een Sega megadrive, Playstation, N64 en een Playstatio II gehad, maar er is nooit een spelcomputer geweest waar ik meer mee gespeeld heb.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die staat hier ook nog ergens
jaar geleden nog naar beneden gehaald en mijn neefjes vonden het toch maar apart
Prima.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben degene die argyle draagt hier, had vandaag een trui met dat motief aan
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Daar heb ik ook nog met de Commodore 64 meegewerkt. Die cassettebandjes.
No One Ever Really Diesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ik vind het iig geen vreselijke benaming. Ik ben het gewoon. Ieder zijn of haar ding
.
Blijft een vet dingquote:
Maar kwam dat door de spelcomputer of door jou?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb daarna nog een Sega megadrive, Playstation, N64 en een Playstatio II gehad, maar er is nooit een spelcomputer geweest waar ik meer mee gespeeld heb.
Oeps, dank je wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. Zwarte afdaling. Vrii steile
Door beide ongetwijfeld, maar het geeft maar aan dat die spellen in al hun simpelheid ook bijzonder onderhoudend waren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar kwam dat door de spelcomputer of door jou?
Komt niet bekend voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door beide ongetwijfeld, maar het geeft maar aan dat die spellen in al hun simpelheid ook bijzonder onderhoudend waren.
Dit was mijn favoriet
[ afbeelding ]
Mee eens!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Door beide ongetwijfeld, maar het geeft maar aan dat die spellen in al hun simpelheid ook bijzonder onderhoudend waren.
Pics!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was de kappermoet wel wennen aan mn korte pony, vind dat nooit zo mooi
gelukkig groeit het snel aan maar heb morgen en zaterdag wel een optreden
van mn haar zelf is 4 cm vanaf gegaan. valt wel op, alleen voor jullie denk niet
nu lekker Apollo 13 kijken
Waar ga je morgen en zaterdag optreden? Leuk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was de kappermoet wel wennen aan mn korte pony, vind dat nooit zo mooi
gelukkig groeit het snel aan maar heb morgen en zaterdag wel een optreden
van mn haar zelf is 4 cm vanaf gegaan. valt wel op, alleen voor jullie denk niet
nu lekker Apollo 13 kijken
Denk jij dat jij nog iets zou opbrengen? Zo'n overjarig model?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef AnneX het volgende:
Ik ben al jaaaaren benieuwd wanneer hij mij gaat inruilen voor wat ik waard ben.
of hij is zuinig op mij
Persoonlijk vind ik de XBox360 het tofstequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat is eigenlijk nu dé coolste spelcomputer?
Je bent volgens mij in gemeenschap van goederen getrouwd dus je krijgt de helft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef AnneX het volgende:
In de (klamme) schuur staan twee atari's en twee oude modellen van apple.
Mn. AnneX denkt dat het wat waard is/wordt....
Hij heeft vandaag bij een antiekhandelaar gehoord dat een bepaald beeldje - ergens in een doos in dezelfde schuur - een vraagprijs van 800 euro heeft.
Ik ben al jaaaaren benieuwd wanneer hij mij gaat inruilen voor wat ik waard ben.
of hij is zuinig op mij
Coolste misschien niet maar wel de leukstequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
Wat is eigenlijk nu dé coolste spelcomputer?
nee joh hihi. misschien dat er morgen- of zaterdagnacht foto's gemaakt wordenquote:
Nou, dan wacht ik daar maar weer op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
nee joh hihi. misschien dat er morgen- of zaterdagnacht foto's gemaakt worden
morgen een Tiroler Party (geen Skihut) in Dronten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar ga je morgen en zaterdag optreden? Leuk?
donderdag weet ik al een beetje wat voor kleding ik krijg. beetje hetzelfde als de skihut. slam fm weet ik nog niet, denk wel leuke kleren. is een evt. nieuwe tour dus agent wil niet teleurstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dan wacht ik daar maar weer op.
Heb je dan weer zo'n leuk pakje aan?
Da's wel heftig!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
morgen een Tiroler Party (geen Skihut) in Dronten.
zaterdag Slam!FM On Tour in Dörpen (Duitsland). dat is 2,5 uur heen rijden en 3 uur terug naar Wateringen om danseres thuis te brengen en dan nog 45 min naar huis. is te heftig eigenlijk maar de danseres met wie ik ga heeft een rijbewijs (alleen geen auto meer) dus ik stel voor om zowel heen als terug om en om te rijden. anders kom ik daar kapot aan en val ik terug geheid in slaap.
Als ze er over zingen doen ze het in het echt vast niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Waar mensen tegenwoordig al geen liedjes over maken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze er over zingen doen ze het in het echt vast niet.
volgens mij heb je altijd toch wel leuke kleren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
donderdag weet ik al een beetje wat voor kleding ik krijg. beetje hetzelfde als de skihut. slam fm weet ik nog niet, denk wel leuke kleren. is een evt. nieuwe tour dus agent wil niet teleurstellen
Wat Golfer zegt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze er over zingen doen ze het in het echt vast niet.
Niet altijd, vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
volgens mij heb je altijd toch wel leuke kleren?
meestal wel. gelukkig hoef ik nooit echt iets heel lelijks aan want agent heeft best leuke smaak vind ik. sexy en toch nog degelijk voor dansentertainmentquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
volgens mij heb je altijd toch wel leuke kleren?
zoals nu niet nee met een saai vest en spijkerbroekquote:
Degelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
meestal wel. gelukkig hoef ik nooit echt iets heel lelijks aan want agent heeft best leuke smaak vind ik. sexy en toch nog degelijk voor dansentertainment
Beter dan die slonzige dinges!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoals nu niet nee met een saai vest en spijkerbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |