Nee hoor zwart met grijsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ah, één van de meest verkochte modellen in die tijd, geen bepaalde zeldzaamheidswaarde dus, tenzij hij helemaal zwart is. Wat voor lens/lenzen zit(ten) erbij?
zondequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader had ook een hele gave analoge camera met alles dr op en dr an.
Maar meneer moest dr zo nodig mee de zee in stappen
Als er 'AF' op die 35-70 staat heb je wel wat speciaals. Sowieso is het een leuk setje maar geen idee wat het op kan brengen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee hoor zwart met grijs
lens 35-70mm diafragma 4
telelens 80-200m diafragma 4.5
In koffer
Wij hebben hele lekkere bonbonsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb helemaal niks lekkers in huis, dus bij wijze van een koekje heb ik net een beschuitje met vruchtenhagel gehad
Fijn voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef InFigetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben hele lekkere bonbons
kijk daar wel mee uit, oude flitsers hebben soms te hoge spanningen en dan vernaggel je je cameraquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen AF ik wist niet dat ze dat toen ook al hadden.
Als ik zo op MP kijk zonder lens rond de 50 dus ik zet hem er morgen als setje wel even op.
De flitser past wel op onze canon dus die houden we zelf
Als er AF op stond had je ook de aller, allereerste zoomlens met autofocus gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen AF ik wist niet dat ze dat toen ook al hadden.
Als ik zo op MP kijk zonder lens rond de 50 dus ik zet hem er morgen als setje wel even op.
De flitser past wel op onze canon dus die houden we zelf
quote:
Schoonpa dan wij hebben maar een simpele 450Dquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als er AF op stond had je ook de aller, allereerste zoomlens met autofocus gehadEn let op wat Yns zegt, je kan beter even uitzoeken of die flitser er zomaar op kan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik ook nog eentje uit Artis, ff zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |