Nee hoor zwart met grijsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ah, één van de meest verkochte modellen in die tijd, geen bepaalde zeldzaamheidswaarde dus, tenzij hij helemaal zwart is. Wat voor lens/lenzen zit(ten) erbij?
zondequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Mijn vader had ook een hele gave analoge camera met alles dr op en dr an.
Maar meneer moest dr zo nodig mee de zee in stappen
Als er 'AF' op die 35-70 staat heb je wel wat speciaals. Sowieso is het een leuk setje maar geen idee wat het op kan brengen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee hoor zwart met grijs
lens 35-70mm diafragma 4
telelens 80-200m diafragma 4.5
In koffer
Wij hebben hele lekkere bonbonsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb helemaal niks lekkers in huis, dus bij wijze van een koekje heb ik net een beschuitje met vruchtenhagel gehad
Fijn voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef InFigetje79 het volgende:
[..]
Wij hebben hele lekkere bonbons
kijk daar wel mee uit, oude flitsers hebben soms te hoge spanningen en dan vernaggel je je cameraquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen AF ik wist niet dat ze dat toen ook al hadden.
Als ik zo op MP kijk zonder lens rond de 50 dus ik zet hem er morgen als setje wel even op.
De flitser past wel op onze canon dus die houden we zelf
Als er AF op stond had je ook de aller, allereerste zoomlens met autofocus gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen AF ik wist niet dat ze dat toen ook al hadden.
Als ik zo op MP kijk zonder lens rond de 50 dus ik zet hem er morgen als setje wel even op.
De flitser past wel op onze canon dus die houden we zelf
quote:
Schoonpa dan wij hebben maar een simpele 450Dquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als er AF op stond had je ook de aller, allereerste zoomlens met autofocus gehadEn let op wat Yns zegt, je kan beter even uitzoeken of die flitser er zomaar op kan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik ook nog eentje uit Artis, ff zoeken
Que?quote:
Mooi gebitjequote:
Nee en nee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Gb, heb jij wel eens bij de Provence in Driebergen gegeten?
Of ga jij daar toevallig heen in maart?
Check die quote van Ingetje waar jij op reageerde, daar staat haar naam ineens andersquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Check die quote van Ingetje waar jij op reageerde, daar staat haar naam ineens anders
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef Nonneke het volgende:
![]()
![]()
vandaag lag meneer precies achter een tak![]()
[ afbeelding ]
Een beetje?quote:
Goed hoor, Q en ik gaan samenwonen en naar Lidl tandemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drukdrukdruk, maar ik leef.
Hoest hier?
Een blaaskapel met alleen maar droeftoetersquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
Drukdrukdruk, maar ik leef.
Hoest hier?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Een blaaskapel met alleen maar droeftoeters
Ik ook niet.quote:
Nothing new?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Een blaaskapel met alleen maar droeftoeters
goedkoper in dure restaurants eten geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Yo Ll![]()
![]()
Wat is er zo bijzonder aan de restaurantweek?
Wat voor hips mis ik?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Woeps , ik schud net het dekbed uit, vliegt dr een chiwallieteefje over de eettafel, ze flikkerde rakelings langs mn cappuchino en Non dr kaars
Woeps , ik schud net het dekbed uit, vliegt dr een chiwallieteefje over de eettafel, ze flikkerde rakelings langs mn cappuchino en Non dr kaars
Met je aars op Non der kaarsquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Woeps , ik schud net het dekbed uit, vliegt dr een chiwallieteefje over de salontafel, ze flikkerde rakelings langs mn cappuchino en Non dr kaars
Tja, dat is de leeftijd hè...quote:
Ben je ziek?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Ynske het volgende:
ff douchen en dan maar met boek onder de dekens
Dan kan je in Michelinsterren restaurants eten (of andere leuke restaurants) voor een vaste prijs per menu. Vorig jaar eens geprobeerd, was echt heel goed bevallen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Yo Ll![]()
![]()
Wat is er zo bijzonder aan de restaurantweek?
Wat voor hips mis ik?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je in Michelinsterren restaurants eten (of andere leuke restaurants) voor een vaste prijs per menu. Vorig jaar eens geprobeerd, was echt heel goed bevallen.
Hoewel... NOOIT gaat iets meer zo lekker zijn als dat piepkleine kopje truffelsoep
Woeps , ik schud net het dekbed uit, vliegt dr een chiwallieteefje over de salontafel, ze flikkerde rakelings langs mn cappuchino en Non dr kaars
Ik heb al ff gekeken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je in Michelinsterren restaurants eten (of andere leuke restaurants) voor een vaste prijs per menu. Vorig jaar eens geprobeerd, was echt heel goed bevallen.
Hoewel... NOOIT gaat iets meer zo lekker zijn als dat piepkleine kopje truffelsoep
Ga je jomantiesjjj met A.?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ben blij met mijn reservering
Jaaaa, hij is ook jarig in maart, dus dit wordt een deel van zijn cadeautjequote:
Hier niet hoor, dan gaan we schnitzel etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Als ik uit eten wil ga ik wel naar de mac
Jomantiesjjjjquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, hij is ook jarig in maart, dus dit wordt een deel van zijn cadeautje
Serieus, ik heb me er rot naar gezocht, ben al die kakwinkeltjes in dat posh gebied waar ik werk af gegaan, maar nergens truffelsoepquote:
Nou hèquote:
En als je het wel vindt is het toch niet zo lekker als toenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, ik heb me er rot naar gezocht, ben al die kakwinkeltjes in dat posh gebied waar ik werk af gegaan, maar nergens truffelsoep
Je moet ook langs de smartshopquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, ik heb me er rot naar gezocht, ben al die kakwinkeltjes in dat posh gebied waar ik werk af gegaan, maar nergens truffelsoep
Leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, hij is ook jarig in maart, dus dit wordt een deel van zijn cadeautje
Haaaai kastenslopertquote:
*noteert "kinderportie" voor Asfalt*quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Bereid zich voor op in 1 week 10 kilo zwaarder door rewimo
nee koud, en geen bal op tv, dan ga ik liever een boek lezen en dat vind ik heerlijk in bedquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk![]()
En je hebt er zelf ook nog wat aan![]()
En dan ga je hem tussen de soup du truffel mini en de boeuf horlepiepos vertellen dat je zwanger bent?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als je het wel vindt is het toch niet zo lekker als toen
Welles. Nederland speelt tegen Oostenrijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Ynske het volgende:
nee koud, en geen bal op tv, dan ga ik liever een boek lezen en dat vind ik heerlijk in bed
Ik heb ook een keer zo'n amuse gehad bij een gastronomisch diner in Frankrijk, omgquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Het was gewoon een klein kopje, als amuse. En bij elk hapje dacht ik 'Neeeeeeee, laat dit nooit op gaan!'
Bahquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik zie net deze in het opmerkellijke supermarktbriefjestopic :
[ afbeelding ]
Nog wat slagroom anyone?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nog wat slagroom anyone?
al die AH verpakkingen hebben van die dubieuze teksten eropquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nog wat slagroom anyone?
lekker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier niet hoor, dan gaan we schnitzel etenIs nog goedkoper ook
Ook een trauma na It?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Greys het volgende:
Clowns ZIJN al eng.
Laat staan spuitende clowns![]()
Ik heb zooo getwijfeld om aan de bediening te vragen of ik niet gewoon nog wat kon kopen om mee naar huis te nemen. Maar ik durfde het nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo'n amuse gehad bij een gastronomisch diner in Frankrijk, omgSo I feel your pain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |