Of het zegt iets over zijn moederquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben jij zo goedkoop dat je voor snollen gaat, ja?
Verrek, zo kun je het ook zien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben jij zo goedkoop dat je voor snollen gaat, ja?
Techno muziek!quote:
Oeh, jij bent gemeen... Zo ver had ik nog niet eens gedacht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of het zegt iets over zijn moeder
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Techno muziek!
[..]
Oeh, jij bent gemeen... Zo ver had ik nog niet eens gedacht.
Sorry MissB, ik hou mijn mond.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Verrek, zo kun je het ook zien.
Nee, het is meer iets wat m'n ma vroeger tegen me riep als ik stout was geweest, waar zij vandaan komt betekend snolle iets in de trend van belhamel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of het zegt iets over zijn moeder
quote:
Ja he, ik zeg het niet!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry als het kon zou ik lachen maar dat gaat helaas even niet![]()
![]()
Wees blij.. eindelijk een vrouw die weinig zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
Jij bent wel van de één smiley-antwoorden of niet?
Ja ik ben een lui krengquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent wel van de één smiley-antwoorden of niet?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees blij.. eindelijk een vrouw die weinig zegt
Ook weer een punt.quote:
Nee, m'n moeder.quote:
je kan niet veel hebben vandaag he?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt een UI die lijkt op die van DreamerRaak ik in de war nu..
Pratende vrouwen zijn niet erg, mits het ergens over gaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Wees blij.. eindelijk een vrouw die weinig zegt
Was er nog meer dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je kan niet veel hebben vandaag he?!![]()
Nou niet meteen zo onzeker doen en om bevestiging vragen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder.![]()
Maar ik heb er eigenlijk nooit zo tegenaan gekeken, ik kan het wel weghalen als iedereen zich hier eraan stoort.
Ben jij er ooit al 1 tegen gekomen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Pratende vrouwen zijn niet erg, mits het ergens over gaat.
*aai over de bol*quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was er nog meer dan?![]()
Ik moet ook verzorgd worden
Oh da's niet met opzet. Maar ik zaai graag verwarring, al dan niet per ongelukquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij hebt een UI die lijkt op die van DreamerRaak ik in de war nu..
Bij alle drie zit ik al ballendiep in de Friendzone.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij er ooit al 1 tegen gekomen?
Jazeker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben jij er ooit al 1 tegen gekomen?
Je bent wel vervelend he al de laatste paar dagenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's niet met opzet. Maar ik zaai graag verwarring, al dan niet per ongeluk
quote:
Gemeenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh da's niet met opzet. Maar ik zaai graag verwarring, al dan niet per ongeluk
Ms ben jij gewoon niks gewendquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
amazing!
vind het maar eng.. brrrrrrrrr
Hij is juist heeel veel gewendquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ben jij gewoon niks gewend
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent wel vervelend he al de laatste paar dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nou niet meteen zo onzeker doen en om bevestiging vragen.
Zijn er al genoeg van op FOK!...
Van het verkeerde dan wsquote:
Rebels, baldadig dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet! Dat heet projectie lieverd
Who, moi?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rebels, baldadig dan?
Ik ben verre van vervelend
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Klassiekertje uit eind jaren negentig.Dít zijn klassiekers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dino alert!quote:
Ik wel dan?quote:
Jammer ik dacht het Plublic enemy wasquote:
quote:
Hoezo jammer, ik heb al hun platen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer ik dacht het Plublic enemy was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |