abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94060504
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet :@
Ik ben gewoon fan op afstand.
Op afstand is goed! ^O^

;)
pi_94091869
http://piquanterieen.word(...)-wereld-rond-alleen/

dat is pas een record. trouwens ook leuk geschreven
pi_94092777
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:53 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
http://piquanterieen.word(...)-wereld-rond-alleen/

dat is pas een record. trouwens ook leuk geschreven
Wat een mens!! *O*

Roz Savage is a British ocean rower and environmental campaigner. Coupled with her solo row across the Atlantic in 2005-6, she has now rowed over 11,000 miles, taken 3.5 million oarstrokes, and spent cumulatively nearly a year of her life at sea in a 23-foot rowboat.
pi_94092900
En het laatste verslag van LD in het AD is hier te lezen. Vooral het laatste stukje is weer erg positief!

"Maar bovenal moet het mijn droomreis blijven. Ik maak hem voor mezelf en voor niemand anders!!"
pi_94093290
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef spuitje het volgende:

[..]

Wat een mens!! *O*

Roz Savage is a British ocean rower and environmental campaigner. Coupled with her solo row across the Atlantic in 2005-6, she has now rowed over 11,000 miles, taken 3.5 million oarstrokes, and spent cumulatively nearly a year of her life at sea in a 23-foot rowboat.
daarnaast nam ze deel aan een expeditie die een oude inca ruine heeft ontdekt nabij machu-pichu.

waarom is deze vrouw niet zo uitgebreid in het nieuws als laura?
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 14:28:48 #256
137949 Disana
pi_94093370
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

daarnaast nam ze deel aan een expeditie die een oude inca ruine heeft ontdekt nabij machu-pichu.

waarom is deze vrouw niet zo uitgebreid in het nieuws als laura?
Dat is ze wel hoor, alleen niet hier. Ze heeft zelfs een Wikipagina.

En inderdaad, wat een hemelsbreed verschil met Dekker die alleen maar vaart als haar humeurtje ernaar staat.
pi_94093511
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Disana het volgende:

[..]

En inderdaad, wat een hemelsbreed verschil met Dekker die alleen maar vaart als haar humeurtje ernaar staat.
En het weer goed is :+
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2011 @ 14:32:42 #258
137949 Disana
pi_94093546
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:31 schreef spuitje het volgende:

[..]

En het weer goed is :+
Dus jou was het ook opgevallen :D
pi_94093741
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef spuitje het volgende:

[..]

En zolang er mensen zijn die regelmatig een bijdrage storten kan ze gewoon lekker vakantie blijven vieren!

Er wordt van de mensen die kritiek hebben gezegd dat het azijnzeikers zijn, dat ze jaloers zijn, dat ze.....bladibla bladibli.
Maar wat ik me afvraag is het volgende: vinden deze mensen het echt normaal dat LD en met name haar vader denken dat regels en wetten niet voor hen gelden? Wat zouden ze hebben gezegd als wij 1 van onze zonen toen het kind 14 was toestemming hadden gegeven om per auto de wereld rond te reizen? Onze zonen konden op die leeftijd allebei echt goed autorijden. Geleerd op eigen terrein. Maar als ze het lef hadden gehad de openbare weg op te gaan had ik ze persoonlijk hals, nek en nieren gebroken! (uitspraak van mijn vader :) ) Dat dan weer wel.
Nogmaals: ik begrijp de adoratie van sommige mensen voor dit vakantie vierende kind niet.
Ik heb geen hekel aan het kind, begrijp me goed. Maar dat ophemelen wat sommige mensen doen begrijp ik dus gewoon niet.
misschien ben ik eigenlijk wel een beetje jaloers,... ik wil ook wel twee jaar met mn pik uit mn broek op de antillen zitten chillen,.. af en toe een stukje varen (al kan ik alleen een optimist zeilen, lang leve de dieselmotor), high tech apparatuur in mn klauwen geduwd krijgen gratis en voor niks, beetje popiejopie op een zeilbeurs vraagjes beantwoorden, boekje schrijven, de wet aan mn laars lappen. etc.

ik zou het alleen niet doen voor mn 21ste,.... je moet er immers wel iets bij te zuipen hebben, zo'n solozeiltocht rond de wereld ;)
pi_94094030
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

misschien ben ik eigenlijk wel een beetje jaloers,... ik wil ook wel twee jaar met mn pik uit mn broek op de antillen zitten chillen,.. af en toe een stukje varen (al kan ik alleen een optimist zeilen, lang leve de dieselmotor), high tech apparatuur in mn klauwen geduwd krijgen gratis en voor niks, beetje popiejopie op een zeilbeurs vraagjes beantwoorden, boekje schrijven, de wet aan mn laars lappen. etc.

ik zou het alleen niet doen voor mn 21ste,.... je moet er immers wel iets bij te zuipen hebben, zo'n solozeiltocht rond de wereld ;)
Gek :P Maar inderdaad, ze heeft het gewoon goed voor elkaar.

"Maar bovenal moet het mijn droomreis blijven. Ik maak hem voor mezelf en voor niemand anders!!"

Ondertussen wel verwachten dat die ander voor je tripje betaalt, knap als je dat dan ook nog voor elkaar krijgt!
  maandag 14 maart 2011 @ 15:06:03 #261
3542 Gia
User under construction
pi_94094763
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Laura toch ook:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Laura_Dekker
  maandag 14 maart 2011 @ 15:11:43 #262
3542 Gia
User under construction
pi_94094936
Ze hoopt in november in Australië te zijn!!

Dan moet ze daarna nog, voor mei, van Australië naar Gibraltar varen?
Waarschijnlijk kan ze niet door het suezkanaal, dus dat wordt dan rond de kaap.

Ik zie het haar nog niet halen.
pi_94097608
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Gia het volgende:

Ze "moet" voor haar 17e verjaardag in Gibraltar aankomen, dat is in september.
pi_94100984
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

September 2012 he, ze heeft dus nog even de tijd!
pi_94102407
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:16 schreef spuitje het volgende:

[..]

September 2012 he, ze heeft dus nog even de tijd!
Ja, ze heeft nog bijna anderhalf jaar vakantie vieren voor de boeg. In die tijd, varen anderen 4 keer een rondje wereld.
  maandag 14 maart 2011 @ 18:06:48 #266
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94102972
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Gia het volgende:

Niet zo negatief zeg! :N Ze kan toch vanaf Sydney haar boot in het vliegtuig laden en dan naar Madrid vliegen. En voor de jaloerse mensen die haar niets gunnen: ze blijft gedurende de hele vliegreis in haar boot zitten met de mast omhoog. Dus het wereldrecord blijft gewoon in stand! *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 14 maart 2011 @ 18:11:07 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94103145
Ze gaat misschien morgen weer vertrekken, toch? Ze zal toch echt een keer voorbij de Antillen moeten komen, lijkt me. Het lijkt een beetje een onoverbrugbare barriere te worden voor Laura.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_94103465
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Niet zo negatief zeg! :N Ze kan toch vanaf Sydney haar boot in het vliegtuig laden en dan naar Madrid vliegen. En voor de jaloerse mensen die haar niets gunnen: ze blijft gedurende de hele vliegreis in haar boot zitten met de mast omhoog. Dus het wereldrecord blijft gewoon in stand! *O*
Het wereldrecord blijft sowieso tot het eind der dagen in stand
pi_94109720
Wat ik niet begrijp is dat het kennelijk ook ok is om de reis in stukjes te maken..Dan heeft ze al helemaal geen reden meer om dat per sé nu te willen. Als ze eenmaal een baan heeft, kan ze iedere vakantie een stukje zeilen en op die manier rond de wereld gaan. Dan is ze óók een wereldomzeiler.

Dan maakt haar leeftijd toch ook geen drol meer uit?
En dan beweren dat ze niet houdt van publiciteit, terwijl ze die ivm. sponsoring conitinu opzoekt. En dan al dat gefeest en het per sé niet naar school willen.. en haar hooghartige houding waarmee ze haar onderneming verdedigt en moet volhouden/bluffen dat het een record is..
Ik denk dat dat helemaal niet goed is voor haar ontwikkeling. De reis op zich is mss. een geweldige ervaring, maar niet op deze manier. Door het voor elkaar te krijgen door te stampvoeten en dan met die rare familie achter zich, denk ik dat het kind voor de rest van haar leven verpest is.
Zal ze ooit kunnen leven zonder zich boven anderen te stellen en er een normale sociale interactie op na kunnen houden, zonder zich speciaal of 'anders' op te stellen?
Er waren al zorgen omtrent haar emotionele ontwikkeling, heb ik begrepen..

Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er later van Laura terecht gaat komen.
pi_94134670
¤ 100,-- per verkocht bootje..........

KOOP EEN MINICAT EN SPONSORS MIJ!

Altijd al een supersnelle opblaasbare minicatamaran willen kopen om u zeilplezier te vergroten? Dat kan en dan helpt u mijn zeilplezier ook nog eens vergroten. Op de website minicatamaran vind u alles over de minicat. Als u uiteindelijk besluit een minicat aan te schaffen neem dan contact op met info@minicatamaran en zet in het onderwerp Laura Dekker erbij. Van elke minicat die zo word verkocht ontvang ik 100 euro ter ondersteuning van mijn reis. Dit is een leuke manier om mij te sponsoren.
bron
pi_94135153
gelukkig heb je de keus om laura dekker er ook niet bij te vermelden zodat ze geen cent krijgt
pi_94138331
Laura Dekker wordt een product, een merk.. Met het meisje heeft het niets meer te maken. Dat kan ook niet, want ze heeft niets te melden.
Een soort Britney Spears dus eigenlijk, althans dat hopen ze.
pi_94139968
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Laura Dekker wordt een product, een merk.. Met het meisje heeft het niets meer te maken. Dat kan ook niet, want ze heeft niets te melden.
Een soort Britney Spears dus eigenlijk, althans dat hopen ze.
En omdat ze niets te melden heeft en ook nog nooit iets gepresteerd heeft zal ze geen merk worden. Ook niet nadat ze haar reis heeft voltooid. Om de dood simpele reden dat de meeste mensen geen idee hebben over wie en wat het gaat. Het gaat maar om een handje vol mensen die haar echt steunen, denk even terug aan de uitspraak van pa dat er de meeste weken niet eens ¤ 30,-- binnen komt!
Naarmate haar reis vordert denk ik dat steeds minder mensen haar gaan volgen, gewoon om de dood simpele reden dat ze eigenlijk nooit iets te melden heeft.
Maar misschien heb ik het helemaal mis, kan best.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:30:53 #274
3542 Gia
User under construction
pi_94142418
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Uh, ik dacht dat het 16 jaar en zoveel dagen was. Het moet toch in een kortere tijd dan, wie was het ook weer?

Dacht dat het op een maand of 2 na 17 jaar was.

Hm.....Jessica Watson: 16 jaar en 362 dagen. Scheelt 5 dagen dus.

Maar goed, dan nog zie ik haar dat in dit tempo niet halen tussen november en september van Australië rond de kaap naar Gibraltar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gia op 15-03-2011 14:42:57 ]
pi_94149318
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:

[..]

En omdat ze niets te melden heeft en ook nog nooit iets gepresteerd heeft zal ze geen merk worden. Ook niet nadat ze haar reis heeft voltooid. Om de dood simpele reden dat de meeste mensen geen idee hebben over wie en wat het gaat. Het gaat maar om een handje vol mensen die haar echt steunen, denk even terug aan de uitspraak van pa dat er de meeste weken niet eens ¤ 30,-- binnen komt!
Naarmate haar reis vordert denk ik dat steeds minder mensen haar gaan volgen, gewoon om de dood simpele reden dat ze eigenlijk nooit iets te melden heeft.
Maar misschien heb ik het helemaal mis, kan best.
Een imago kan opgebouwd worden.. Als Laura maar vaak genoeg wordt neergezet als jonge heldin die in haar eentje de wereld rondvaart, het succesvol opnam tegen gemene autoriteiten, aan boord van een schip geboren is, haar tijd ver vooruit was, en met een record bezig is.. Dan wordt dat op een gegeven moment geloofd, ook al is er niets van waar.
pi_94150014
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Uh, ik dacht dat het 16 jaar en zoveel dagen was. Het moet toch in een kortere tijd dan, wie was het ook weer?

Dacht dat het op een maand of 2 na 17 jaar was.

Hm.....Jessica Watson: 16 jaar en 362 dagen. Scheelt 5 dagen dus.

Maar goed, dan nog zie ik haar dat in dit tempo niet halen tussen november en september van Australië rond de kaap naar Gibraltar.
LD wordt pas in sept. 2012 17, dus dat zou toch moeten lukken?
pi_94155785
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef livelink het volgende:
Ze gaat misschien morgen weer vertrekken, toch? Ze zal toch echt een keer voorbij de Antillen moeten komen, lijkt me. Het lijkt een beetje een onoverbrugbare barriere te worden voor Laura.
Misschien dat Eyeworks alsnog geinteresseerd is in de fimrechten.Reinout Oerlemans is al bezig met een soort van repetitie film (Overwintering van Willem Barents op Nova Zembla) Die historische episode in de Nederlandse zeevaarders legende is immers nog niets bij deze werkelijk historische overwintering. Willem bleef maar 2 jaar op Nova Zembla. Laura Dekkers zal misschien wel voor eeuwig op de Nederlandse Antillen blijven.

"De overzomering van Laura Dekkers op Aruba"" by Eyeworks
pi_94158905
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Alleskids het volgende:

[..]

Misschien dat Eyeworks alsnog geinteresseerd is in de fimrechten.Reinout Oerlemans is al bezig met een soort van repetitie film (Overwintering van Willem Barents op Nova Zembla) Die historische episode in de Nederlandse zeevaarders legende is immers nog niets bij deze werkelijk historische overwintering. Willem bleef maar 2 jaar op Nova Zembla. Laura Dekkers zal misschien wel voor eeuwig op de Nederlandse Antillen blijven.

"De overzomering van Laura Dekkers op Aruba"" by Eyeworks
Willem Barentsz is een homo vergeleken met wat Laura Dekker doet.. Twee jaar tussen de ijsberen met - 40. Das toch niks vergeleken met de dramatische expeditie van een onverschrokken jonge zeevrouw op haar ultieme reis, helemaal alleen rond de wereld en tevens de diepgaande emotionele odysee van een jonge vrouw, twee jaar lang alleen in de vreemde, majesteuze en onvoorspelbare wereld van de open zee..
(Volgens de informatie op Maidentrip.com)

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 16-03-2011 10:55:53 ]
pi_94169696
<Overzomering van Laura Dekkers op de Nederlandse Antillen> zal een echte tranen trekker worden. Ik zal het je nog sterker vertellen, ik zit er nu al om te janken :(

Oscar voor beste acteer prestaties: Laura Dekker voor haar zeer overtuigende acteer prestaties als zeilster, want het leek net echt
Oscar voor beste bijrol: Guppy voor het overleven van vele maanden stil liggen in de havens
pi_94184250
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Alleskids het volgende:
<Overzomering van Laura Dekkers op de Nederlandse Antillen> zal een echte tranen trekker worden. Ik zal het je nog sterker vertellen, ik zit er nu al om te janken :(

Oscar voor beste acteer prestaties: Laura Dekker voor haar zeer overtuigende acteer prestaties als zeilster, want het leek net echt
Oscar voor beste bijrol: Guppy voor het overleven van vele maanden stil liggen in de havens
Denk eens aan alle merchandise: Opblaaslaura's (katamarans, dus :P ) ,Laura Breezers, Laura Flugels, Laura Zippo's die met windkracht 12 nog blijven branden en natuurlijk Laura Croft, The Game. De speciale cusussen mooiweerzeilen, de Laura sextanten en de Laura kledinglijn, etc.

Als je een mythe creeërt, kan iedereen een held zijn..
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 11:05:56 #281
137949 Disana
pi_94184351
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Als je een mythe creeërt, kan iedereen een held zijn..
Laura heeft het charisma van een opgezet konijn. Gaat nooit lukken.
pi_94184682
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Laura heeft het charisma van een opgezet konijn. Gaat nooit lukken.
We zullen zien.. Vooralsnog ziet de sponsor er wel brood in.
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 11:18:01 #283
137949 Disana
pi_94184743
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We zullen zien.. Vooralsnog ziet de sponsor er wel brood in.
Inderdaad, we zullen zien hoe de sponsor er aan het einde van de rit vaart over denkt. Of ie na zoveel tijd nog net zo enthousiast is als er alleen maar vakantieverhalen uit komen.
pi_94185350
Oh mijn god.. Dit is geloofwaardig: De opblaasbootjes die ik verkoop zijn echt veeeeel beter dan andere hoor, echt waar! Echt, echt waar!
Helemaal toevallig heb ik er zelf ook één!

Morgen ga ik weer een eindje zeilen. Ik heb wel lang stilgelegen maar ik had geen zin in slecht weer. Ik heb maar even gewacht tot ik de wind van achteren kreeg.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

En dat stamt af van een volk van ooit beroemde zeevaarders. Ik schaam me voor mijn Hollands bloed. Zeil dan gewoon niet, ofzo.
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 11:40:21 #285
137949 Disana
pi_94185448
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Morgen ga ik weer een eindje zeilen. Ik heb wel lang stilgelegen maar ik had geen zin in slecht weer. Ik heb maar even gewacht tot ik de wind van achteren kreeg.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

En dat stamt af van een volk van ooit beroemde zeevaarders. Ik schaam me voor mijn Hollands bloed. Zeil dan gewoon niet, ofzo.
Ben het helemaal met je eens, en hoop dat de sponsors dat ook in gaan zien. Ik begrijp werkelijk niet waarom ze hiervoor vrij van school heeft gekregen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:59:13 #286
3542 Gia
User under construction
pi_94186048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef spuitje het volgende:

[..]

LD wordt pas in sept. 2012 17, dus dat zou toch moeten lukken?
Als je ziet hoe lang ze over het nu afgelegde stukje heeft gedaan!!

Daarbij zal ze niet door het Suezkanaal kunnen, dus dat wordt dan een stukje omvaren, via een gebied dat bekend staat om windstiltes.

Hoewel......dat is niet zo'n probleem. Zeilt ze gewoon op de motor. :D

Valt me trouwens ook op dat dat op die wikipagina niet genoemd wordt.

quote:
De Atlantische oversteek van 2200 mijl begon op 2 december 2010, vertrouwend op de (noordoostelijke) passaat. Ondanks twee windstille dagen kwam Dekker zaterdag 18 december aan op Sint Maarten.
Geen woord erover dat ze die dagen op de motor voer om op tijd in St. Maarten aan te kunnen komen.
pi_94186808
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je ziet hoe lang ze over het nu afgelegde stukje heeft gedaan!!

Daarbij zal ze niet door het Suezkanaal kunnen, dus dat wordt dan een stukje omvaren, via een gebied dat bekend staat om windstiltes.

Hoewel......dat is niet zo'n probleem. Zeilt ze gewoon op de motor. :D

Valt me trouwens ook op dat dat op die wikipagina niet genoemd wordt.

[..]

Geen woord erover dat ze die dagen op de motor voer om op tijd in St. Maarten aan te kunnen komen.
Terwijl er toch echt het volgende in haar blog van 6-12-2010 staat:

6-12-2010

Ik heb gisteravond wind gekregen en eindelijk na twee dagen de motor kunnen uitzetten.

En dan in haar laatste blog dat "door allerlei toevalligheden krijg ik binnenkort............"
Denk toch echt dat dat toeval een paar flinke handjes is geholpen!
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 12:27:49 #288
137949 Disana
pi_94186929
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:24 schreef spuitje het volgende:

[..]

Terwijl er toch echt het volgende in haar blog van 6-12-2010 staat:

6-12-2010

Ik heb gisteravond wind gekregen en eindelijk na twee dagen de motor kunnen uitzetten.

Verdomd. Jullie weten toch dat iedereen een Wiki bij kan werken? Dit zou er in moeten staan.
pi_94187066
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Verdomd. Jullie weten toch dat iedereen een Wiki bij kan werken? Dit zou er in moeten staan.
Ga je gang :)
Zie trouwens net dat haar boot in Ouistreham is gebouwd, woon ik ongeveer een half uur tot 3 kwartier vandaan. Zal er eens opletten als ik er weer eens ben.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:50:52 #290
3542 Gia
User under construction
pi_94187719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar hoe lang blijft het er dan staan?

;)
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 12:56:27 #291
137949 Disana
pi_94187930
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar hoe lang blijft het er dan staan?

;)
Als je het toevoegt inclusief dat citaat van haarzelf, dan zou men ervanaf moeten blijven.
pi_94188748
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Als je het toevoegt inclusief dat citaat van haarzelf, dan zou men ervanaf moeten blijven.
Ik ga even boodschappies doen en daarna een tijdje op mijn handjes zitten, want heb dus echt de neiging nu om het in die wiki te zetten :)
pi_94190350
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:18 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik ga even boodschappies doen en daarna een tijdje op mijn handjes zitten, want heb dus echt de neiging nu om het in die wiki te zetten :)
Mss. moeten we dat maar gaan doen, er staat ook dat ze aan boord is geboren, bv.
Ik ben op zich wel bereid om wat toe te voegen aan die pagina, maar dan wel met de juiste bronnen erbij natuurlijk :P
pi_94190477
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Mss. moeten we dat maar gaan doen, er staat ook dat ze aan boord is geboren, bv.
Ik ben op zich wel bereid om wat toe te voegen aan die pagina, maar dan wel met de juiste bronnen erbij natuurlijk :P
Nou ja, dat is niet zo moeilijk. Wat betreft het varen op de motor is de bron haar eigen weblog van 6-12-2010.
En of ze nu wel of niet aan boord is geboren weet ik echt niet.
pi_94190984
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou ja, dat is niet zo moeilijk. Wat betreft het varen op de motor is de bron haar eigen weblog van 6-12-2010.
En of ze nu wel of niet aan boord is geboren weet ik echt niet.
Dat is één detail.. het zou mooi zijn om er alle kritiek aan toe te voegen, maar dan wel goed gedocumenteerd.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:30:21 #296
3542 Gia
User under construction
pi_94193754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:06 schreef spuitje het volgende:

[..]

Die is nu op zowel de Nederlandse als de Engelse versie toegevoegd. :P
pi_94194136
Ze gaat niet naar Curaçao, geen tijd.................
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2011 @ 15:48:38 #298
137949 Disana
pi_94194584
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Netjes ^O^

En zeer terecht.
pi_94195808
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Goed gedaan! En met een keurige verwijzing naar de bron, kunnen ze dus niets op aan te merken hebben!
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:16:45 #300
62913 Blik
The one and Only!
pi_94196069
Ze gaat op weg naar de San Blas eilanden, dat is wel echt genieten daar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')