abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93684853
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:17 schreef livelink het volgende:
Laura gaat als ze terug is bij Guppy weer een stukje varen, nu naar Curacao.

Ik begin zo langzamerhand te vermoeden dat het eigenlijk haar grote droom is om op de Antillen te wonen.
Dat vermoeden is geheel juist! :)

quote:
Ik vind het heel leuk om op de Hiswa te zijn. Vorig jaar was ik er ook om te kijken, maar nu sta ik er zelf." Wat Laura na haar reis gaat doen weet ze nog niet. "Ik weet nog niet of ik in Nederland wil wonen, de kou staat me niet zo aan."
http://www.zeilen.nl/actu(...)t-laura-dekker/13125
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 14:21:24 #227
137949 Disana
pi_93684957
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:18 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat vermoeden is geheel juist! :)

[..]

http://www.zeilen.nl/actu(...)t-laura-dekker/13125
En dan die reactie:

quote:
Mij staat Laura "niet zo aan". Ik dacht dat we nou eindelijk een beetje van het "zeilmeisje" af waren maar nee hoor daar is ze weer. Ik dacht dat de redactie van Zeilen professioneler was en dit soort Telegraaf artikelen zou weten te vermijden. Jammer. Neemt niet weg dat ik best bewondering voor Laura heb maar die Hype er om heen, vreselijk!Succes met jullie blad. Roelof Mulder
Ik vroeg me gisteren al af of alle serieuze zeilers nu echt zo blij zijn met het fenomeen zeilmeisje.
pi_93685741
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:21 schreef Disana het volgende:

[..]

En dan die reactie:

[..]

Ik vroeg me gisteren al af of alle serieuze zeilers nu echt zo blij zijn met het fenomeen zeilmeisje.
Nee, ik denk het niet! En ik ben blij nu eens een reactie te lezen van iemand die gewoon hardop durft te zeggen dat dit kind ( in Groningen zouden ze "snotpork" zeggen) een hype is geworden!

LD zeilt alleen als alles mee zit. Weer, getijden, weet ik veel wat er meer bij komt kijken. Ze is echt een "mooi-weer-zeilster". Vooral geen kou, niet teveel maar ook niet te weinig wind, het moet allemaal niet teveel moeite kosten.
Daarom gaat ze ook niet non-stop. Want dan weet je van tevoren niet wat je onderweg te wachten staat. Als LD nu naar Curacao wil varen bekijkt ze eerst even de vooruitzichten. Staan die haar niet aan vertrekt ze een paar dagen later, toch tijd zat!
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 14:40:37 #229
137949 Disana
pi_93686016
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:40 schreef Disana het volgende:
Snotpork _O-
Kende je die niet? Staat gewoon voor een kind die denkt de wijsheid in pacht te hebben :) Maar ja, 15 he, heb er zelf 4 die die leeftijd ook hebben gehad.
En mijn ene opa zei altijd "swien mot nooit vergeten dat e zulf ook bigge west et!"
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 14:50:28 #231
137949 Disana
pi_93686120
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:47 schreef spuitje het volgende:

[..]

Kende je die niet? Staat gewoon voor een kind die denkt de wijsheid in pacht te hebben :) Maar ja, 15 he, heb er zelf 4 die die leeftijd ook hebben gehad.
En mijn ene opa zei altijd "swien mot nooit vergeten dat e zulf ook bigge west et!"
Ik ken hem als snotdolf, maar vraag me niet uit welke streek dat komt :)

Toepasselijk is het zeker als je die verwaande snoet van Laura ziet.
pi_93686346
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ken hem als snotdolf, maar vraag me niet uit welke streek dat komt :)

Toepasselijk is het zeker als je die verwaande snoet van Laura ziet.
Even mijn goede vriend Google gevraagd, maar een snotdolf is een vis?
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 14:57:36 #233
137949 Disana
pi_93686387
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

Even mijn goede vriend Google gevraagd, maar een snotdolf is een vis?
Hahahaaa, hoe toepasselijk alweer.

Ik weet het echt niet, mijn vader gebruikte het woord wel eens. En hij kwam uit Rotterdam.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 15:14:29 #234
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_93687004
Ik heb best trek in een druiperige Snotdolf
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 15:16:21 #235
137949 Disana
pi_93687074
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb best trek in een druiperige Snotdolf
Of je gooit wat snotpork op de bbq.
pi_93696403
En bedankt he? Daar moet ik nu steeds aan denken als ik 'Guppy' lees..
pi_93725353
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En bedankt he? Daar moet ik nu steeds aan denken als ik 'Guppy' lees..
Dan denk jij aan een visje wat je op de BBQ wilt gooien. Nou geloof me, een guppy zit niets aan :)

De guppy, ook wel "missionarisvisje" en "miljoenenvisje", is een levendbarende tandkarper. De "gup" is wereldwijd het meest populaire aquariumvisje. De mannetjes worden gemiddeld 4 en de vrouwtjes 6 cm lang. De meeste guppy's leven 2-3 jaar. Er zijn weinig guppy's die ouder dan 5 jaar worden.

Bron
pi_93732456
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:08 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dan denk jij aan een visje wat je op de BBQ wilt gooien. Nou geloof me, een guppy zit niets aan :)

De guppy, ook wel "missionarisvisje" en "miljoenenvisje", is een levendbarende tandkarper. De "gup" is wereldwijd het meest populaire aquariumvisje. De mannetjes worden gemiddeld 4 en de vrouwtjes 6 cm lang. De meeste guppy's leven 2-3 jaar. Er zijn weinig guppy's die ouder dan 5 jaar worden.

Bron
Ik had het niet over een guppy, en al helemaal niet om op te eten..

Maar over de boot van Laura, die eigenlijk 'snotpork' zou moeten heten..
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 17:27:43 #239
137949 Disana
pi_93732703
Toch ben ik blij als ik over een week weer op Guppy zit en een stukje kan gaan varen.

Een stukje. Dat we niet denken dat dit een echte zeezeilster is die niets liever doet dan weken op zee zitten. Vakantiezeilster, op sponsorkosten.
pi_93733725
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik had het niet over een guppy, en al helemaal niet om op te eten..

Maar over de boot van Laura, die eigenlijk 'snotpork' zou moeten heten..
_O-
pi_93734251
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:27 schreef Disana het volgende:
Toch ben ik blij als ik over een week weer op Guppy zit en een stukje kan gaan varen.

Een stukje. Dat we niet denken dat dit een echte zeezeilster is die niets liever doet dan weken op zee zitten. Vakantiezeilster, op sponsorkosten.
En zolang er mensen zijn die regelmatig een bijdrage storten kan ze gewoon lekker vakantie blijven vieren!

Er wordt van de mensen die kritiek hebben gezegd dat het azijnzeikers zijn, dat ze jaloers zijn, dat ze.....bladibla bladibli.
Maar wat ik me afvraag is het volgende: vinden deze mensen het echt normaal dat LD en met name haar vader denken dat regels en wetten niet voor hen gelden? Wat zouden ze hebben gezegd als wij 1 van onze zonen toen het kind 14 was toestemming hadden gegeven om per auto de wereld rond te reizen? Onze zonen konden op die leeftijd allebei echt goed autorijden. Geleerd op eigen terrein. Maar als ze het lef hadden gehad de openbare weg op te gaan had ik ze persoonlijk hals, nek en nieren gebroken! (uitspraak van mijn vader :) ) Dat dan weer wel.
Nogmaals: ik begrijp de adoratie van sommige mensen voor dit vakantie vierende kind niet.
Ik heb geen hekel aan het kind, begrijp me goed. Maar dat ophemelen wat sommige mensen doen begrijp ik dus gewoon niet.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 18:27:36 #242
137949 Disana
pi_93734824
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef spuitje het volgende:

[..]

En zolang er mensen zijn die regelmatig een bijdrage storten kan ze gewoon lekker vakantie blijven vieren!

Er wordt van de mensen die kritiek hebben gezegd dat het azijnzeikers zijn, dat ze jaloers zijn, dat ze.....bladibla bladibli.
Maar wat ik me afvraag is het volgende: vinden deze mensen het echt normaal dat LD en met name haar vader denken dat regels en wetten niet voor hen gelden? Wat zouden ze hebben gezegd als wij 1 van onze zonen toen het kind 14 was toestemming hadden gegeven om per auto de wereld rond te reizen? Onze zonen konden op die leeftijd allebei echt goed autorijden. Geleerd op eigen terrein. Maar als ze het lef hadden gehad de openbare weg op te gaan had ik ze persoonlijk hals, nek en nieren gebroken! (uitspraak van mijn vader :) ) Dat dan weer wel.
Nogmaals: ik begrijp de adoratie van sommige mensen voor dit vakantie vierende kind niet.
Ik heb geen hekel aan het kind, begrijp me goed. Maar dat ophemelen wat sommige mensen doen begrijp ik dus gewoon niet.
Nou ja, zeg nu zelf, daarin hebben ze toch gelijk gekregen: deze leerplichtige tiener is doodleuk aan het vakantie vieren aan de andere kant van de wereld terwijl alle andere kinderen gewoon naar school gaan.
pi_94053838
Onze Laura is weer 'thuis' als haar humeur goed is, gaat ze weer een stukje varen.
In haar vorige stukje heeft ze hopelijk duidelijk kunnen maken wat ze nu precies doet, kennelijk was het erg moeilijk om duidelijk te maken waar ze nu eigenlijk mee bezig is.
Ik dacht dat zeelieden iedere dag hun logboeken bijhielden, maar dat is iets wat haar niet lukt en waarvan wij het waarom wel weer niet zullen kunnen begrijpen..

Zouden haar laptops worden opgevreten door kakkerlakken, wellicht? Haar boot zit vol ongedierte, inmiddels.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
  zondag 13 maart 2011 @ 19:19:07 #244
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94059120
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Onze Laura is weer 'thuis' als haar humeur goed is, gaat ze weer een stukje varen.
In haar vorige stukje heeft ze hopelijk duidelijk kunnen maken wat ze nu precies doet, kennelijk was het erg moeilijk om duidelijk te maken waar ze nu eigenlijk mee bezig is.
Ik dacht dat zeelieden iedere dag hun logboeken bijhielden, maar dat is iets wat haar niet lukt en waarvan wij het waarom wel weer niet zullen kunnen begrijpen..

Zouden haar laptops worden opgevreten door kakkerlakken, wellicht? Haar boot zit vol ongedierte, inmiddels.

Helaas ben ik te druk geweest om naar de hiswa te gaan. Ach, als ze terug is heb ik weer een kans, dan word ik tenminste ook niet meer voor pedofiel aangezien.
Is er hier iemand die haar in levende lijve heeft gezien?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_94059379
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Helaas ben ik te druk geweest om naar de hiswa te gaan. Ach, als ze terug is heb ik weer een kans, dan word ik tenminste ook niet meer voor pedofiel aangezien.
Stelde niets voor hoor, die zogenaamde lezingen waren gewoon een soort vraag en antwoord, op dezelfde manier als je altijd al van haar hebt gezien. Lekker arrogant en hooghartig, zonder ook maar iets gepresteerd te hebben.
pi_94059476
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Nee, ik niet althans..
En dat gezeik over pedofilie..je zou dan nog altijd efebofiel zijn, en dan nog alleen maar als je uitsluitend op rijpende meisjes valt.
Feit is gewoon dat een meisje interessant wordt voor mannen zodra ze vrouwelijke vormen krijgt. Dat is al duizenden jaren hetzelfde, maar nu worden we er ineens hysterisch om.
pi_94059764
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Iedere ervaren zeiler, weet dat je voordat je levensmiddelen aan boord brengt, ze eerst zorgvuldig afspoelt, of afzonderlijk verpakt. Op die manier, voorkom je dit soort ellende.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:34:37 #248
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94059980
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Stelde niets voor hoor, die zogenaamde lezingen waren gewoon een soort vraag en antwoord, op dezelfde manier als je altijd al van haar hebt gezien. Lekker arrogant en hooghartig, zonder ook maar iets gepresteerd te hebben.
Heerlijk, arrogante meisjes.
pi_94060116
Niet om het één of ander, BW... Maar wat is precies de aantrekkingskracht van deze kutpuber? :D

zondag 13 maart 2011 @ 19:43:31 #250
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94060461
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Niet om het één of ander, BW... Maar wat is precies de aantrekkingskracht van deze kutpuber? :D

[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet :@
Ik ben gewoon fan op afstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')