Hoezo er omheen varen? Ze kan toch best een stukje over land?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:03 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
ze heeft tijd zat om om afrika heen te varen,.. moet ze dat maar doen
Wieletjes onder de Guppy en dan landzeilen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoezo er omheen varen? Ze kan toch best een stukje over land?
Of zou dat wel uitmaken voor het record?
Bijvoorbeeld.. of iemand anders het bootje naar de bestemming laten varen en daar weer opstappen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wieletjes onder de Guppy en dan landzeilen?
Als je niet lief, vriendelijk en super positief bent komt je berichtje ook niet in het gastenboek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Disana het volgende:
Hoi Laura, je lezing gisteravond bij de zeezeilvereniging YSY was echt heel erg leuk. Voor 'de eerste keer', zoals je zelf aan gaf, deed je het hartstikke goed.... Veel suc6 met je reis en je eigen boek. We blijven je volgen. Groet
M.a.w.: het was flink waardeloos maar we blijven beleefd![]()
En oeps, er is een moeilijke vraag blijven staan:
Hallo Laura, Ik vind het erg leuk om jouw reis te volgen. Maar ik vroeg mij toch af hoe jij denkt straks veilig door de Golf van Aden te gaan zeilen ? M.a.w. hoe ga je dat nu precies doen ?
Hahaha. Ik zou wel eens willen zien wat er werkelijk binnenkomt voor dat gastenboek. Daar moeten toch ook talloze criticasters tussen zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je niet lief, vriendelijk en super positief bent komt je berichtje ook niet in het gastenboek.
En die Golf van Aden? Die paar piraten die daar varen doen haar niets hoor, echt niet! Waar bemoeien mensen zich mee? LD doet gewoon lekker wat ze zelf wil!
Klopt, daarom is het ook een tijdje gesloten geweest. Nu wordt er een strenge censuur toegepast.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zou wel eens willen zien wat er werkelijk binnenkomt voor dat gastenboek. Daar moeten toch ook talloze criticasters tussen zitten.
Ik denk dat er maar een paar procent van alles wat er binnenkomt wordt geplaatst. En wie weet verzinnen de Dekkers af en toe zelf berichtjes als ze ergens de nadruk op willen leggen ofzo, of als het gastenboek opgeleukt moet worden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Klopt, daarom is het ook een tijdje gesloten geweest. Nu wordt er een strenge censuur toegepast.
Ik had een berichtje gestuurd in een reactie op een berichtje van iemand anders. In keurig nederlands, geen scheldwoorden etc., maar werd echt niet geplaatst! Want ja, er stond in dat er geen record viel te behalen en dat mag je dus niet zeggen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een paar procent van alles wat er binnenkomt wordt geplaatst. En wie weet verzinnen de Dekkers af en toe zelf berichtjes als ze ergens de nadruk op willen leggen ofzo, of als het gastenboek opgeleukt moet worden.
De Dekkers zelf, of onze eigen BWquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik had een berichtje gestuurd in een reactie op een berichtje van iemand anders. In keurig nederlands, geen scheldwoorden etc., maar werd echt niet geplaatst! Want ja, er stond in dat er geen record viel te behalen en dat mag je dus niet zeggen!
Of de familie zelf berichtjes plaatst durf ik niet zomaar te zeggen, denk het eigenlijk niet, maar ja...........
Wat me wel steeds meer opvalt op die Hyves is dat daar iemand zit die helemaal idolaat is van het kind! Als je naar die foto's kijkt en de bewerkingen ervan, ik begin het bijna ziek te vinden.
Een paar foto's van de aanwezigheid van LD op de HISWA zijn voor haar fans natuurlijk leuk, maar al die caps van het jeugdjournaalfilmpje???? Ik begin het gewoon eng te vinden, echt!! Dat je zo idolaat kunt zijn van een kind van 15!!
Begin me onderhand serieus af te vragen wie de mensen achter deze Hyves zijn.
Haha, wie weet. Of een familielid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De Dekkers zelf, of onze eigen BW
Beheerder Rikki In weer & wind, Namaste, Rob en Rikki, Henk, Roter Sandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Of een familielid.
Ik vind het ook wel een beetje too much. Maar ik heb geen Hyves dus kan niet alles zien. Van wie is deze Hyves en hoe oud is hij/zij?
Zoveel namen? Ik zat eigenlijk aan een pubertje te denken dat Laura wel lief vindtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Beheerder Rikki In weer & wind, Namaste, Rob en Rikki, Henk, Roter Sand
Maar hoe oud die mensen zijn? Geen idee!
Nee, het zijn allemaal volwassenen. Die Rikki is een beetje een zweverig type lijkt me.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoveel namen? Ik zat eigenlijk aan een pubertje te denken dat Laura wel lief vindt
Ik kan dat niet allemaal lezen omdat ik geen Hyves heb. Ik dacht trouwens op het eerste gezicht dat die avatar (aan het water) ook een foto van Laura is. De foto's kan ik wel zien, inderdaad een zweefneuzig type. Zal Laura wel blij mee zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, het zijn allemaal volwassenen. Die Rikki is een beetje een zweverig type lijkt me.
Maria Hartjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef spuitje het volgende:
Die Rikki heeft een hoop opleidingen gedaan, waaronder deze. Weet niet of je daar wel kunt lezen, maar ik moest lachen.![]()
Zo niet, dit is de beschrijving:
Beschrijving
Deze school bestaat in de Hogere Sferen. De opleiding krijg je tijdens je slaap. Ook de aardse lessen spelen hierin mee. Maar boven alles gaan zij uit van Liefde, Licht, Kracht en Wijsheid.
Hey, ik heb ook Groningse rootsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef spuitje het volgende:
Die Rikki heeft een hoop opleidingen gedaan, waaronder deze. Weet niet of je daar wel kunt lezen, maar ik moest lachen.![]()
Zo niet, dit is de beschrijving:
Beschrijving
Deze school bestaat in de Hogere Sferen. De opleiding krijg je tijdens je slaap. Ook de aardse lessen spelen hierin mee. Maar boven alles gaan zij uit van Liefde, Licht, Kracht en Wijsheid.
Lekker gemakkelijk tijdens je slaap.
O jee, ik ben weer te nuchtere, zal mijn Grunniger inslag wel zijn.
Volgens mij zijn het ook zeezeilers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maria Hartjes![]()
Maar wel raar dat deze figuur valt op een bonkig meisje dat wat rond zit te toeren op een bootje.
Geen idee, maar je kunt vast en zeker met je droom pin pasbetalenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey, ik heb ook Groningse roots
Wat zou die opleiding kosten, trouwens?
Ik heb er nooit gewoond maar mijn ouders komen er vandaan, uit Ter Apel en Stadskanaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt vast en zeker met je droom pin pasbetalenJa sorry, maar ik wordt altijd een beetje giebelig van dit soort dingen.
Ook in de Stad gewoond of op het platteland?
BW?, je bedoelt Babewatcher?, die (voor de duidelijkheid) geen pedo of zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De Dekkers zelf, of onze eigen BW
Als je een meisje van 15 leuk vindt, ben je beslist geen pedo. Dat heb ik ook nooit beweerd. Ik vind zijn adoratie voor haar eerder grappig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
BW?, je bedoelt Babewatcher?, die (voor de duidelijkheid) geen pedo of zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |