Nee!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ze vergeleek zichzelf wel met Mike Perham.
Dat is haar weblog van vandaag, maar in een eerdere weblog werd verwezen naar het feit dat ze een bepaald traject "solo en unassistent" had afgelegd. En dat ze sneller was dan Mike.. ze vergat alleen wel te vermelden dat ze op dat traject twee dagen op de mototr heeft gevaren! Correct me if I am wrong!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
Nee!
21-02-2011
"Jessica, Abby, Zac en Mike probeerde iets totaal anders dan ik. [...] Kortom ik probeer dus eigenlijk een ander record te halen dan Jessica, Abby, Zac en Mike. Mijn reis is beter te vergelijken met die van Tania Aebi en Robin Lee Graham."
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
...................en dan nog iets en nog maar eens: er valt geen record meer te halen!! Dus waarom dat kind nog steeds op kosten van goedgelovigen deze trip maakt is mij volledig een raadsel!!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
Nee!
21-02-2011
"Jessica, Abby, Zac en Mike probeerde iets totaal anders dan ik. [...] Kortom ik probeer dus eigenlijk een ander record te halen dan Jessica, Abby, Zac en Mike. Mijn reis is beter te vergelijken met die van Tania Aebi en Robin Lee Graham."
Dat deden de Dekkertjes wel degelijk, oa na de oversteek van de Atlantische Oceaan:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
Nee!
21-02-2011
http://www.pzc.nl/special(...)sche-Oceaan-over.ecequote:Mike Perham stak eerder als 14-jarige de Atlantische oceaan over, maar werd daarbij begeleid door zijn vader. ,,En Laura doet het in haar eentje'', aldus trotse vader Dick Dekker.
Op haar blog schreef ze dat ze 2 dagen op de motor had gevaren (ivm windstilte), maar in het interview wat ze gaf aan de Australische zender SBS, bleken dat ineens 3 dagen te zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef Gia het volgende:
Misschien moeten we hier regelmatig in het Engels posten dat ze, bijvoorbeeld, 2 dagen op de motor gevaren heeft.
Als Engelsen of Amerikanen haar googlen, is het op Laura Dekker + world record ( of unassist, whatever.....)
Je ziet haar toch volgende week? Vraag het even tijdens de persconferentie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Op haar blog schreef ze dat ze 2 dagen op de motor had gevaren (ivm windstilte), maar in het interview wat ze gaf aan de Australische zender SBS, bleken dat ineens 3 dagen te zijn![]()
http://www.sbs.com.au/you(...)ra-Dekker-28-12-2010
Voor mij, is een reis ten einde zodra je weer thuis komt. Sinds de mededeling dat ze volgende week weer in Nederland zal zijn, is haar avontuur voor mij (en ik ben vast de enige niet) daarmee ten einde. Dat was het dan. Ze heeft Bonaire gehaald. Big deal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je ziet haar toch volgende week? Vraag het even tijdens de persconferentie.
Ja anders maak je eigenlijk 2 reizen, bedoel jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 03:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor mij, is een reis ten einde zodra je weer thuis komt. Sinds de mededeling dat ze volgende week weer in Nederland zal zijn, is haar avontuur voor mij (en ik ben vast de enige niet) daarmee ten einde. Dat was het dan. Ze heeft Bonaire gehaald. Big deal.
Aandachthoer...........nee hoor. Ze houdt helemaal niet van aandacht, ook niet van de pers. En ook papa begrijpt niet waarom mensen zijn kind byzonder vinden en waarom de pers zoveel aandacht heeft voor haar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:44 schreef 24updv het volgende:
God, ik vond het al een irritant meisje maar nu ik dit allemaal lees heb ik er al helemaal geen goed woord meer over. Het is niet te hopen maar ik ben wel benieuwd hoe er door iedereen (vooral haar ouders) wordt gereageerd wanneer ze verkracht wordt of iets anders ernstigs overkomt.
Aandachthoeren heb je altijd gehad, ze worden alleen steeds jonger.
Irritante meisjes zijn soms zo leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 04:44 schreef 24updv het volgende:
God, ik vond het al een irritant meisje maar nu ik dit allemaal lees heb ik er al helemaal geen goed woord meer over. Het is niet te hopen maar ik ben wel benieuwd hoe er door iedereen (vooral haar ouders) wordt gereageerd wanneer ze verkracht wordt of iets anders ernstigs overkomt.
Aandachthoeren heb je altijd gehad, ze worden alleen steeds jonger.
Welke capaciteiten? Welke voorwaarden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Irritante meisjes zijn soms zo leuk
Ik volg haar al een hele tijd en ik heb nooit getwijfeld aan haar capaciteiten. Ze moet aan een heleboel voorwaarden voldoen, het is echt niet zo dat zij nu ineens ervoor zorgt dat er straks veertien zeilmeisjes in de sluizen bij het Suezkanaal liggen.
Ik volg Laura al twee jaar. Ze moet Wereldschool volgen, ze heeft diploma's moeten halen en een afstandsverklaring moeten tekenen, zodat niemand verantwoordelijk kan worden gehouden, mocht er wat met haar gebeuren. Verder heeft Laura veel tegenwerking van Jeugdzorg en de pers gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Welke capaciteiten? Welke voorwaarden?
Welke diploma's heeft ze gehaald dan? En wat voor verklaring heeft ze getekend, en aan welke voorwaarden moet je voldoen om een verklaring te tekenen en welke bijzondere capaciteiten heb je daarvoor nodig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik volg Laura al twee jaar. Ze moet Wereldschool volgen, ze heeft diploma's moeten halen en een afstandsverklaring moeten tekenen, zodat niemand verantwoordelijk kan worden gehouden, mocht er wat met haar gebeuren. Verder heeft Laura veel tegenwerking van Jeugdzorg en de pers gehad.
Dat niet alleen: waarom denkt deze familie dat regels en wetten voor hen niet gelden? En een afstandsverklaring tekenen zodat niemand verantwoordelijk kan worden gehouden voor als er iets gebeurt? Ook haar ouders niet? Dacht toch dat de verantwoordelijkheid voor dit wicht weer was overgedragen aan de ouders! Hoe kom je er trouwens bij dat ze een verklaring heeft moeten tekenen? Linkje?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Welke diploma's heeft ze gehaald dan? En wat voor verklaring heeft ze getekend, en aan welke voorwaarden moet je voldoen om een verklaring te tekenen en welke bijzondere capaciteiten heb je daarvoor nodig?
Welke capaciteiten heb je nodig om last te krijgen van de pers en aan welke voorwaarden moet je daarvoor voldoen? Idem voor Jeugdzorg.
Om de wereldschool te volgen heb je ook al geen bijzondere capaciteiten nodig.
De tegenwerking kreeg ze juist omdat er nogal wat schortte aan de voorbereiding.
Ik zie dus nog steeds niet waarom ze zo bijzonder is.
Juist het gebrek aan bijzondere capaciteiten heeft voor tegenwerking gezorgd, en kritiek
Ze heeft geen tegenwerking gehad, ze werd juist geholpen, maar was eigenwijs. En haar stressbestendige reactie hierop was trouwens dat ze haar polsen doorsneedquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Verder heeft Laura veel tegenwerking van Jeugdzorg en de pers gehad.
En de straat op ging en bierflessen stuk gooide en wegliep............quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze heeft geen tegenwerking gehad, ze werd juist geholpen, maar was eigenwijs. En haar stressbestendige reactie hierop was trouwens dat ze haar polsen doorsneed
Bekende naam inmiddels he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoor trouwens regelmatig reclame voor de HISWA op Radio 1 waarin ze wordt genoemd. Zo zie je maar dat zelfs een lui en fantasieloos meisje zonder noemenswaardige vaardigheden nog gebruikt kan worden voor het eigen gewin.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Maar vooralsnog denkt de organisatie van de HISWA kennelijk positief over haar, anders zouden ze ook niet met haar leuren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bekende naam inmiddels he?
Op de HISWA komen toch veel zeilliefhebbers? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe er in het zeilwereldje over haar gedacht wordt.
Ik ook, maar ik denk dat ook in dat wereldje de meningen verdeeld zijn. Bovendien is ze bepaald niet de enige bekende naam die naar het zeiltheater komt! Google maar eens op byvoorbeeld laura dekker hiswa Ik begrijp ook nog steeds niet waarom zij op het laatste moment een plekje in het programma heeft gekregen. Daar ben ik ook best nieuwsgierig naar eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Maar vooralsnog denkt de organisatie van de HISWA kennelijk positief over haar, anders zouden ze ook niet met haar leuren.
Zou ze ervoor betaald krijgen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik denk dat ook in dat wereldje de meningen verdeeld zijn. Bovendien is ze bepaald niet de enige bekende naam die naar het zeiltheater komt! Google maar eens op byvoorbeeld laura dekker hiswa Ik begrijp ook nog steeds niet waarom zij op het laatste moment een plekje in het programma heeft gekregen. Daar ben ik ook best nieuwsgierig naar eigenlijk.
Wat denk je zelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |