abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93129807
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe dan ook, ze vergeleek zichzelf wel met Mike Perham.

Nee!

21-02-2011

"Jessica, Abby, Zac en Mike probeerde iets totaal anders dan ik. [...] Kortom ik probeer dus eigenlijk een ander record te halen dan Jessica, Abby, Zac en Mike. Mijn reis is beter te vergelijken met die van Tania Aebi en Robin Lee Graham."

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
pi_93134291
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef Borkum1994 het volgende:

[..]

Nee!

21-02-2011

"Jessica, Abby, Zac en Mike probeerde iets totaal anders dan ik. [...] Kortom ik probeer dus eigenlijk een ander record te halen dan Jessica, Abby, Zac en Mike. Mijn reis is beter te vergelijken met die van Tania Aebi en Robin Lee Graham."

Dat is haar weblog van vandaag, maar in een eerdere weblog werd verwezen naar het feit dat ze een bepaald traject "solo en unassistent" had afgelegd. En dat ze sneller was dan Mike.. ze vergat alleen wel te vermelden dat ze op dat traject twee dagen op de mototr heeft gevaren! Correct me if I am wrong!
pi_93134377
quote:

[..]

Nee!

21-02-2011

...................en dan nog iets en nog maar eens: er valt geen record meer te halen!! Dus waarom dat kind nog steeds op kosten van goedgelovigen deze trip maakt is mij volledig een raadsel!!
pi_93135893
quote:

[..]

Nee!

21-02-2011

Dat deden de Dekkertjes wel degelijk, oa na de oversteek van de Atlantische Oceaan:

quote:
Mike Perham stak eerder als 14-jarige de Atlantische oceaan over, maar werd daarbij begeleid door zijn vader. ,,En Laura doet het in haar eentje'', aldus trotse vader Dick Dekker.
http://www.pzc.nl/special(...)sche-Oceaan-over.ece
  dinsdag 22 februari 2011 @ 01:23:25 #130
3542 Gia
User under construction
pi_93136593
Misschien moeten we hier regelmatig in het Engels posten dat ze, bijvoorbeeld, 2 dagen op de motor gevaren heeft.
Als Engelsen of Amerikanen haar googlen, is het op Laura Dekker + world record ( of unassist, whatever.....)
pi_93138072
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef Gia het volgende:
Misschien moeten we hier regelmatig in het Engels posten dat ze, bijvoorbeeld, 2 dagen op de motor gevaren heeft.
Als Engelsen of Amerikanen haar googlen, is het op Laura Dekker + world record ( of unassist, whatever.....)
Op haar blog schreef ze dat ze 2 dagen op de motor had gevaren (ivm windstilte), maar in het interview wat ze gaf aan de Australische zender SBS, bleken dat ineens 3 dagen te zijn ;)

http://www.sbs.com.au/you(...)ra-Dekker-28-12-2010
pi_93138084
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 03:46 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Op haar blog schreef ze dat ze 2 dagen op de motor had gevaren (ivm windstilte), maar in het interview wat ze gaf aan de Australische zender SBS, bleken dat ineens 3 dagen te zijn ;)

http://www.sbs.com.au/you(...)ra-Dekker-28-12-2010
Je ziet haar toch volgende week? Vraag het even tijdens de persconferentie. :P
pi_93138094
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 03:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je ziet haar toch volgende week? Vraag het even tijdens de persconferentie. :P
Voor mij, is een reis ten einde zodra je weer thuis komt. Sinds de mededeling dat ze volgende week weer in Nederland zal zijn, is haar avontuur voor mij (en ik ben vast de enige niet) daarmee ten einde. Dat was het dan. Ze heeft Bonaire gehaald. Big deal.
pi_93138117
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 03:53 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Voor mij, is een reis ten einde zodra je weer thuis komt. Sinds de mededeling dat ze volgende week weer in Nederland zal zijn, is haar avontuur voor mij (en ik ben vast de enige niet) daarmee ten einde. Dat was het dan. Ze heeft Bonaire gehaald. Big deal.
Ja anders maak je eigenlijk 2 reizen, bedoel je :P
Daar zit wat in.
Maar ja een stukje van je reis dat je kennelijk sneller aflegt dan iemand anders is ineens ook een record op zich. Ook als je de helft van de tijd de motor gebruikt, terwijl de ander zeilde.
Maar ja, dat mag je opeens niet zeggen, want mevrouw doet iets héél anders dan Mike Perham.
pi_93138191
God, ik vond het al een irritant meisje maar nu ik dit allemaal lees heb ik er al helemaal geen goed woord meer over. Het is niet te hopen maar ik ben wel benieuwd hoe er door iedereen (vooral haar ouders) wordt gereageerd wanneer ze verkracht wordt of iets anders ernstigs overkomt.

Aandachthoeren heb je altijd gehad, ze worden alleen steeds jonger.
pi_93150811
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 04:44 schreef 24updv het volgende:
God, ik vond het al een irritant meisje maar nu ik dit allemaal lees heb ik er al helemaal geen goed woord meer over. Het is niet te hopen maar ik ben wel benieuwd hoe er door iedereen (vooral haar ouders) wordt gereageerd wanneer ze verkracht wordt of iets anders ernstigs overkomt.

Aandachthoer...........nee hoor. Ze houdt helemaal niet van aandacht, ook niet van de pers. En ook papa begrijpt niet waarom mensen zijn kind byzonder vinden en waarom de pers zoveel aandacht heeft voor haar.

Ik hoop dat haar tijdens haar reis niets ernstigs overkomt, dat gun ik echt niemand! Maar ik hoop wel dat veel mensen nu eindelijk de ogen eens open gaan!
pi_93168409
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 04:44 schreef 24updv het volgende:

Irritante meisjes zijn soms zo leuk :)
Ik volg haar al een hele tijd en ik heb nooit getwijfeld aan haar capaciteiten. Ze moet aan een heleboel voorwaarden voldoen, het is echt niet zo dat zij nu ineens ervoor zorgt dat er straks veertien zeilmeisjes in de sluizen bij het Suezkanaal liggen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_93179178
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Irritante meisjes zijn soms zo leuk :)
Ik volg haar al een hele tijd en ik heb nooit getwijfeld aan haar capaciteiten. Ze moet aan een heleboel voorwaarden voldoen, het is echt niet zo dat zij nu ineens ervoor zorgt dat er straks veertien zeilmeisjes in de sluizen bij het Suezkanaal liggen.
Welke capaciteiten? Welke voorwaarden?
pi_93215457
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef spuitje het volgende:

[..]

Welke capaciteiten? Welke voorwaarden?
Ik volg Laura al twee jaar. Ze moet Wereldschool volgen, ze heeft diploma's moeten halen en een afstandsverklaring moeten tekenen, zodat niemand verantwoordelijk kan worden gehouden, mocht er wat met haar gebeuren. Verder heeft Laura veel tegenwerking van Jeugdzorg en de pers gehad.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_93219333
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik volg Laura al twee jaar. Ze moet Wereldschool volgen, ze heeft diploma's moeten halen en een afstandsverklaring moeten tekenen, zodat niemand verantwoordelijk kan worden gehouden, mocht er wat met haar gebeuren. Verder heeft Laura veel tegenwerking van Jeugdzorg en de pers gehad.
Welke diploma's heeft ze gehaald dan? En wat voor verklaring heeft ze getekend, en aan welke voorwaarden moet je voldoen om een verklaring te tekenen en welke bijzondere capaciteiten heb je daarvoor nodig?
Welke capaciteiten heb je nodig om last te krijgen van de pers en aan welke voorwaarden moet je daarvoor voldoen? Idem voor Jeugdzorg.
Om de wereldschool te volgen heb je ook al geen bijzondere capaciteiten nodig.
De tegenwerking kreeg ze juist omdat er nogal wat schortte aan de voorbereiding.
Ik zie dus nog steeds niet waarom ze zo bijzonder is.

Juist het gebrek aan bijzondere capaciteiten heeft voor tegenwerking gezorgd, en kritiek :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 23-02-2011 20:49:28 ]
pi_93228913
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Welke diploma's heeft ze gehaald dan? En wat voor verklaring heeft ze getekend, en aan welke voorwaarden moet je voldoen om een verklaring te tekenen en welke bijzondere capaciteiten heb je daarvoor nodig?
Welke capaciteiten heb je nodig om last te krijgen van de pers en aan welke voorwaarden moet je daarvoor voldoen? Idem voor Jeugdzorg.
Om de wereldschool te volgen heb je ook al geen bijzondere capaciteiten nodig.
De tegenwerking kreeg ze juist omdat er nogal wat schortte aan de voorbereiding.
Ik zie dus nog steeds niet waarom ze zo bijzonder is.

Juist het gebrek aan bijzondere capaciteiten heeft voor tegenwerking gezorgd, en kritiek :P
Dat niet alleen: waarom denkt deze familie dat regels en wetten voor hen niet gelden? En een afstandsverklaring tekenen zodat niemand verantwoordelijk kan worden gehouden voor als er iets gebeurt? Ook haar ouders niet? Dacht toch dat de verantwoordelijkheid voor dit wicht weer was overgedragen aan de ouders! Hoe kom je er trouwens bij dat ze een verklaring heeft moeten tekenen? Linkje?

Ach, het meiske schrijft in haar weblog dan wel dat er bijna geen negatieve reacties zijn, maar als je even gaat googlen vind je er zat! Dat ze niet in haar gastenboek staan klopt wel, critische berichten worden niet geplaatst.
En zo zal het op de HISWA ook gaan, critische vragen zal ze niet beantwoorden. Of ze zal ze omzeilen (zeilt ze toch nog een keer deze maanden).

Het enige byzondere aan haar is, is dat ze nu al maanden lang kans ziet mensen onder valse voorwendselen geld en goederen uit de zak te kloppen om haar reis te bekostigen. Maar of dat iets is om trots op te zijn.......?
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:56:48 #142
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_93229267
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Verder heeft Laura veel tegenwerking van Jeugdzorg en de pers gehad.
Ze heeft geen tegenwerking gehad, ze werd juist geholpen, maar was eigenwijs. En haar stressbestendige reactie hierop was trouwens dat ze haar polsen doorsneed :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_93229611
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ze heeft geen tegenwerking gehad, ze werd juist geholpen, maar was eigenwijs. En haar stressbestendige reactie hierop was trouwens dat ze haar polsen doorsneed :P
En de straat op ging en bierflessen stuk gooide en wegliep............
pi_93242271
Ze kan overigens tekenen wat ze wil.. Huisjes, boompjes, zeilbootjes, koopaktes, afstandsverklaringen.
Ze is minderjarig dus voor de wet is het allemaal zonder betekenis.

Ik neem aan dat bw bedoelt dat ze zich heeft laten uitschrijven uit het bevolkingsregister.

Het maakt de media weinig uit hoe echt Laura is.
Zij willen verkopen dus het gaat absoluut niet om het waarheidsgehalte, maar om entertainment.
Ze zullen wel wat leuke avonturen verzinnen of in scène zetten.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 12:51:00 #145
137949 Disana
pi_93250516
Ik hoor trouwens regelmatig reclame voor de HISWA op Radio 1 waarin ze wordt genoemd. Zo zie je maar dat zelfs een lui en fantasieloos meisje zonder noemenswaardige vaardigheden nog gebruikt kan worden voor het eigen gewin.
pi_93251142
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoor trouwens regelmatig reclame voor de HISWA op Radio 1 waarin ze wordt genoemd. Zo zie je maar dat zelfs een lui en fantasieloos meisje zonder noemenswaardige vaardigheden nog gebruikt kan worden voor het eigen gewin.
Bekende naam inmiddels he?
Op de HISWA komen toch veel zeilliefhebbers? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe er in het zeilwereldje over haar gedacht wordt.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 13:05:30 #147
137949 Disana
pi_93251201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Bekende naam inmiddels he?
Op de HISWA komen toch veel zeilliefhebbers? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe er in het zeilwereldje over haar gedacht wordt.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Maar vooralsnog denkt de organisatie van de HISWA kennelijk positief over haar, anders zouden ze ook niet met haar leuren.
pi_93253268
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. Maar vooralsnog denkt de organisatie van de HISWA kennelijk positief over haar, anders zouden ze ook niet met haar leuren.
Ik ook, maar ik denk dat ook in dat wereldje de meningen verdeeld zijn. Bovendien is ze bepaald niet de enige bekende naam die naar het zeiltheater komt! Google maar eens op byvoorbeeld laura dekker hiswa Ik begrijp ook nog steeds niet waarom zij op het laatste moment een plekje in het programma heeft gekregen. Daar ben ik ook best nieuwsgierig naar eigenlijk.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 14:07:24 #149
137949 Disana
pi_93253824
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik denk dat ook in dat wereldje de meningen verdeeld zijn. Bovendien is ze bepaald niet de enige bekende naam die naar het zeiltheater komt! Google maar eens op byvoorbeeld laura dekker hiswa Ik begrijp ook nog steeds niet waarom zij op het laatste moment een plekje in het programma heeft gekregen. Daar ben ik ook best nieuwsgierig naar eigenlijk.
Zou ze ervoor betaald krijgen?
pi_93255600
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Zou ze ervoor betaald krijgen?
Wat denk je zelf? :) In haar gastenboek opperde iemand ongeveer een week geleden om te gaan collecteren daar voor LD. "Omdat we zo genieten van haar avonturen en daar mag best iets tegenover staan". En ze zal ongetwijfeld nog wat van die boeken proberen te slijten. En al zou ze niet betaald krijgen dan zullen ze er ongetwijfeld voor zorgen dat bezoekers te weten komen hoe ze het kindje financieel kunnen steunen! Stel je eens voor dat het geld opraakt en ze kan niet verder, krijgen we weer hele drama verhalen! Krijgen al die azijnzeikers van o.a. Fok! er de schuld van dat er geen geld meer binnenkomt :+
Nee, komt wel goed. Papa en opa en oma zorgen er wel voor dat er geld blijft binnen komen en anders zorgen ze er op die Hyves site wel voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')