Logsich, als je tijdens je solo zeiltocht rondom de wereld 90% van de tijd aan wal doorbrengt en van alles onderneemt behalve zeilen, is de kans op een ongeluk aan wal ook relatief hoger.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef jeempie het volgende:
Bron: http://www.transport-onli(...)/index.php?news=2050
(neem je allerlei risico's door alleen in een bootje te varen, wordt je op land aangereden)
En voor die 10% die op zee door brengt heb je wel het beste van het beste nodig. Dus ga je lopen jammeren of je laat anderen voor je janken. Succes verzekerd blijkt maar weerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Logsich, als je tijdens je solo zeiltocht rondom de wereld 90% van de tijd aan wal doorbrengt en van alles onderneemt behalve zeilen, is de kans op een ongeluk aan wal ook relatief hoger.
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die zich voor deze poppenkast lenen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef spuitje het volgende:
http://www.security.nl/ar(...)or_Laura_Dekker.html
Nu nog oppassen dat ze niet wordt aangevaren door een vrachtschip.
Ach, voor dit bedrijf is het een mooie reclame. Ze leveren prachtige spullen voor mensen die ook de wereld rond willen zeilen, maar ook contact willen houden met het thuisfront. LD is in het zeilwereldje inmiddels een bekende naam, dus als ze haar een laptop schenken en haar pa een online cursus worden ze er waarschijnlijk alleen maar beter van. Ze zullen ws ook op de HISWA staan en hiermee reclame maken. Ze hebben het echt niet gedaan omdat ze dat kind zo schattig vinden, het is een mooie manier om hun producten te promoten en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die zich voor deze poppenkast lenen.
Denk je niet dat vroeg of laat echt wel algemeen bekend wordt dat dit niet meer dan een lui plezierreisje is?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, voor dit bedrijf is het een mooie reclame. Ze leveren prachtige spullen voor mensen die ook de wereld rond willen zeilen, maar ook contact willen houden met het thuisfront. LD is in het zeilwereldje inmiddels een bekende naam, dus als ze haar een laptop schenken en haar pa een online cursus worden ze er waarschijnlijk alleen maar beter van. Ze zullen ws ook op de HISWA staan en hiermee reclame maken. Ze hebben het echt niet gedaan omdat ze dat kind zo schattig vinden, het is een mooie manier om hun producten te promoten en daar is niets mis mee.
Hoe ver ben je inmiddels? Moeten we iets sturen? Een actie op touw zetten? Boterhammen brengen? Heb je wel een waterdichte Tomtom op het stuur? En kijk je uit voor fietsers die van achteren komen maar geen rem op hun fiets hebben? Of een fietsbel? En welk goed doel steun je?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef Trommeldaris het volgende:
Jongens, ik ben trouwens bezig met wereldrecord "langste stuk in één keer fietsen".
Heb wel even pauze genomen hoor.
Dat denk ik wel, maar hele volksstammen denken nog steeds dat dit kindje bezig is met het leveren van een geweldige prestatie.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je niet dat vroeg of laat echt wel algemeen bekend wordt dat dit niet meer dan een lui plezierreisje is?
Is dat nou wel zo? Iedereen kan toch leren zeilen? Het zit hem juist in de andere vaardigheden die het tot een prestatie kunnen maken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar hele volksstammen denken nog steeds dat dit kindje bezig is met het leveren van een geweldige prestatie.
En ergens is het natuurlijk ook een prestatie, alleen niet eentje die wij echt kunnen waarderen
Moet je eens goed lezen wat er in dat nieuwsbericht staat en wat er geimpliceerd wordt..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:45 schreef spuitje het volgende:
[..]
En voor die 10% die op zee door brengt heb je wel het beste van het beste nodig. Dus ga je lopen jammeren of je laat anderen voor je janken. Succes verzekerd blijkt maar weer
http://www.security.nl/ar(...)or_Laura_Dekker.html
Nu nog oppassen dat ze niet wordt aangevaren door een vrachtschip.
Ik heb het echt allemaal gelezen hoor en mijn mond viel echt open van verbazing. Maar na wat denkwerk te hebben verricht kwam ik tot de conclusie dat dit een enorme reclame stunt is (of kan zijn) maar ik kan er volledig naast zitten!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Moet je eens goed lezen wat er in dat nieuwsbericht staat en wat er geimpliceerd wordt..
Dus ze klaagden over aanvallen terwijl ze niet eens de basisregels kenden voor veilig internetten, zoals het gebruik van een virusscanner, uitschakelen van autorun, en 'kennis en bewustzijn' van de gebruiker.
Dit hadden ze allemaal niet, maar inplaats van hun verantwoordelijkheid te nemen laten ze de sponsors betalen voor hun stommiteit.
Minstens zo'n grote rol spelen de omstandigheden op zee, wordt schoorvoetend in het artikel gemeld. En nu pas komen ze op het idee om een extra stevige laptop te gebruiken. Die ze zich uiteraard ook weer cadeau laten doen.
Als je je reis enigszins voorbereid, dan weet je toch dat je aan boord een bijzondere computer moet gebruiken? Het ding kan vallen, spatwater kan erop komen, zoutaanslag, whatever.
Weer iets dat over het hoofd werd gezien, ondanks dat er al jaren zorgvuldig voorbereid zou zijn.
En die Apple die ze gekregen had dan? Wat is daarmee gebeurd?
En hebben ze die gemene hacker al gepakt, waartegen aangifte zou zijn gedaan?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef livelink het volgende:
Die mysterieuze hacker is dus gewoon het zoute stoute zeewater![]()
Tja, dat kun je Dick natuurlijk niet kwalijk nemen. In zijn tijd was dat allemaal nog niet.
Dan is er weer sprake van valse aangifte, of valse berichtgeving als de aangifte nooit is gedaan..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef livelink het volgende:
Die mysterieuze hacker is dus gewoon het zoute zeewater![]()
Tja, dat kun je Dick natuurlijk niet kwalijk nemen. In zijn tijd was dat allemaal nog niet.
Moet je even haar laatste weblog lezen, die van vandaag. En dan vooral het laatste stukje.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef Scorpie het volgende:
Echt he, dat kind faalt nog harder dan hard, samen met haar faalvader en haar faalfamilie samen aan boord van de USS Faalbanaan.
Er is helemaal niets meer over van het stoere verhaal van het zeilmeisje dat een recordpoging zou doen de wereld rond te zeilen. Wel stug dat ze het een record blijft noemen ondanks dat ze zegt dat het geen record meer is.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moet je even haar laatste weblog lezen, die van vandaag. En dan vooral het laatste stukje.
www.lauradekker.nl
My God, wat een kindquote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Moet je even haar laatste weblog lezen, die van vandaag. En dan vooral het laatste stukje.
www.lauradekker.nl
Bedoelt jij deze website?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Vergelijkingen met andere solozeilers heeft ze steeds zelf gemaakt. Ik kan me de eerste versie van haar website herinneren, waarin ze in de kop stond afgebeeld met andere jeugdige zeilers, oa. Watson.
Verrek ja! Ik dacht dat dat een vroegere versie van haar eigen site wasquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Borkum1994 het volgende:
[..]
Bedoelt jij deze website?
http://zeilmeisje.nl/index.php
Zeilmeisje.nl is NIET van Laura!
Zeilmeisje.nl is een site met informatie over jeugdige solowereldomzeilers, zoals Laura wil worden. Via dit formulier kunt u een e-mail sturen naar de redactie van zeilmeisje.nl. Wilt contact opnemen met Laura Dekker, doe dat dan via [dit] formulier op haar eigen site.
Geen idee!! Maar heb wel gezien dat er over LD dus niets meer wordt geschreven?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Verrek ja! Ik dacht dat dat een vroegere versie van haar eigen site was
Hoe dan ook, ze vergeleek zichzelf wel met Mike Perham.
Van wie is die site dan eigenlijk wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |