abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92776059
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Pek het volgende:

[..]

Die 15 jarige ook, Guinness heeft toch al verklaard niet meer aan "de jongste ooit" records te willen doen, uit veiligheidsoverwegingen?
Klopt, maar in de pers blijft men spreken van een record etc. en daarmee wordt het grote publiek toch op het verkeerde been gezet.
pi_92780016
O M F G!

\_/

quote:
14-2-2011

Hiswa

De meeste zullen al wel in media gelezen hebben, dat ik even naar Nederland kom voor de HISWA.
Het is pas een paar dagen rond, dus ik moet ook even aan het idee wennen, vooral om zometeen weer in de kou te zitten.
Er zullen aardig wat media aanvragen komen. Op het moment kijk ik even wat er binnen komt en maak er daarna een selectie uit.
Ik zal in nederland niet veel rust krijgen, dus kan natuurlijk niet alles doen. Om naar de HISWA te komen vind ik persoonlijk wel leuk. De meeste mensen weten daar toch wel iets van varen en bootjes. En het is altijd leuker om tussen mensen te staan die verstand hebben van varen.

Laura
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
  maandag 14 februari 2011 @ 19:23:58 #78
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_92782218
quote:
Dat wicht denkt echt dat ze een godheid is :r
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_92788269
quote:
13s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Dat wicht denkt echt dat ze een godheid is :r
Ik doe net of ik haar daar niet zie... LOSER! (vrij naar Sanne Wallis de Vries :D )
pi_92789080
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik doe net of ik haar daar niet zie... LOSER! (vrij naar Sanne Wallis de Vries :D )
Je kunt natuurlijk ook heel belangstellend wat vragen gaan stellen ;)
pi_92789431
Een reactie op het bericht van LD op de Hyves: _O- _O- _O-

quote:
Gezellig lekker vakantie.
Ga je ook nog zeilen of niet.
pi_92790884
Ik vind dat we gewoon met zijn allen naar de HISWA moeten gaan.. Wellicht kunnen we wat precaire vragen stellen?
Zoals hoe de weigering van pa om haar uit het Engelse kindertehuis te halen bedoeld is als voorbereiding..
of waarin ze nu eigenlijk uitblinkt, en waarom ze hier is terwijl ze niet van publiciteit houdt enzo.
pi_92795209
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:00 schreef spuitje het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook heel belangstellend wat vragen gaan stellen ;)
Je moet ze geloof ik in drievoud van tevoren indienen, en alleen als het in het straatje past mogen ze worden gesteld.

Mijn vragen vallen bij voorbaat buiten de boot :D
pi_92801468
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind dat we gewoon met zijn allen naar de HISWA moeten gaan.. Wellicht kunnen we wat precaire vragen stellen?
Zoals hoe de weigering van pa om haar uit het Engelse kindertehuis te halen bedoeld is als voorbereiding..
of waarin ze nu eigenlijk uitblinkt, en waarom ze hier is terwijl ze niet van publiciteit houdt enzo.
En geloof het of niet: maar als ik in Nederland zou wonen zou ik het nog doen ook!! Maar ik woon in Frankrijk en dan is een ritje heen en terug voor dit over het paard getilde kindje net iets teveel!
Ondertussen denk ik nog steeds dat dit niet LD haar dingen zijn, dat ze meer in het belang van iemand anders zijn, maar bewijzen daarvoor heb ik niet.Alleen vind ik het vaag dat ze in haar column in het AD fiks uithaalt naar de pers en een paar dagen later doodleuk komt melden op de HISWA aanwezig te zullen zijn.
pi_92804727
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:00 schreef spuitje het volgende:

[..]

En geloof het of niet: maar als ik in Nederland zou wonen zou ik het nog doen ook!! Maar ik woon in Frankrijk en dan is een ritje heen en terug voor dit over het paard getilde kindje net iets teveel!
Ondertussen denk ik nog steeds dat dit niet LD haar dingen zijn, dat ze meer in het belang van iemand anders zijn, maar bewijzen daarvoor heb ik niet.Alleen vind ik het vaag dat ze in haar column in het AD fiks uithaalt naar de pers en een paar dagen later doodleuk komt melden op de HISWA aanwezig te zullen zijn.
Nee, dat past precies in haar impulsieve karakter. Net zoals in je polsen snijden als je je zin niet krijgt, en weglopen naar verre oorden (met behulp van anderen natuurlijk) . En zo ook de media uitkafferen als ze je dwars liggen, en vervolgens braaf pootjes geven als je ze weer nodig hebt.

Zo de wind waait...
  dinsdag 15 februari 2011 @ 05:02:27 #86
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_92806479
Wat een hypocriete kut zeg. Ik hoop voor dr dat haar ouders in haar dagboek schrijven want anders is ze nu inderdaad al compleet de realiteit kwijt.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_92808059
Ze begint de eerste dag op de HISWA al met een uur durende persconferentie in het Zeiltheater. :D Zo vervelend, die media altijd ;) Op alle andere dagen heeft ze een half uur spreektijd in het Zeiltheater. Voor wie het leuk vindt:

http://www.drohm.nl/kinde(...)ter%202011%20DEF.pdf

Ze is er wel op het laatste moment nog tussengepropt, want dit is de agenda zoals die eerst was, en nog steeds op de site van HISWA staat:

http://www.hiswarai.nl/nl(...)31-01-2011%20def.pdf

[ Bericht 14% gewijzigd door Banjerkanjer op 15-02-2011 09:33:57 ]
pi_92813253
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze begint de eerste dag op de HISWA al met een uur durende persconferentie in het Zeiltheater. :D Zo vervelend, die media altijd ;) Op alle andere dagen heeft ze een half uur spreektijd in het Zeiltheater. Voor wie het leuk vindt:

http://www.drohm.nl/kinde(...)ter%202011%20DEF.pdf

Ze is er wel op het laatste moment nog tussengepropt, want dit is de agenda zoals die eerst was, en nog steeds op de site van HISWA staat:

http://www.hiswarai.nl/nl(...)31-01-2011%20def.pdf
Er zal misschien iets uitgevallen zijn? LD zei immers zelf dat het allemaal nogal snel was gegaan?
En BabeWatcher, op de eerste dag praat ze met de pers en haar fans :)
pi_92825520
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:08 schreef spuitje het volgende:

[..]

Er zal misschien iets uitgevallen zijn? LD zei immers zelf dat het allemaal nogal snel was gegaan?
En BabeWatcher, op de eerste dag praat ze met de pers en haar fans :)
Nee, er is niets of niemand uitgevallen. De sprekers direct voor en na haar hebben ieder een kwartier van hun spreektijd in moeten leveren.
pi_92834408
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Nee, er is niets of niemand uitgevallen. De sprekers direct voor en na haar hebben ieder een kwartier van hun spreektijd in moeten leveren.
Dan zal het de invloed van de sponsors zijn.. Die willen Laura nu zoveel mogelijk in het nieuws hebben, natuurlijk.
pi_92870146
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan zal het de invloed van de sponsors zijn.. Die willen Laura nu zoveel mogelijk in het nieuws hebben, natuurlijk.
Het is het jongerenpaviljoen waar ze actief zal zijn. Kan me we voorstellen dat het leuk kan zijn dat daar ook een ervaren jonge zeilster (want dat is ze) spreekt en zelfs clinics gaat geven.
Waar ik me wel over verbaas is het feit dat ze nog geen maand voor aanvang van de HISWA dus nog even in het programma is gepropt.
pi_92881309
*O* Laura komt naar Nederland :D
Ik zal kijken of ik wat afspraken kan afzeggen om naar HISWA te gaan, misschien mag ik voor 10 euro samen met haar op de kiek.

Voor Laura vertrok was al bekend dat zij haar reis wellicht zou onderbreken, dus ik zie het probleem niet.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_92884033
quote:
17s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zal kijken of ik wat afspraken kan afzeggen om naar HISWA te gaan, misschien mag ik voor 10 euro samen met haar op de kiek.

Voor Laura vertrok was al bekend dat zij haar reis wellicht zou onderbreken, dus ik zie het probleem niet.
Minimaal tien euro ja :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_92884548
quote:

Ja voor school. Maar niet voor leukigheidjes als de HISWA etc. Bovendien, wat stelt een solozeilreis rond de wereld nog voor als je de meeste tijd aan land bent en bovendien ook nog eens regelmatig op de motor vaart?

Plaats je hier wel een foto van je ontmoeting met haar?? Als HKH tenminste met fans op de foto wil.......
pi_92974201
En er zijn nog steeds mensen die denken dat er een record valt te vestigen..........

quote:
Hoi Laura Super spannend en goed wat je doet! Ik lees je dagboek met veel plezier. Ik was alleen even bezorgd of je niet gediskwalificeerd wordt voor je wereldrecord als je je boot verlaat om op en neer naar Nederland te komen met het vliegtuig? Heb je dat nagevraagd want dat zou wel zonde zijn natuurlijk!
bron
pi_93048989
Zeilmeisje Laura Dekker (15) is afgelopen dinsdag betrokken geweest bij een ongeluk met een vrachtwagen op Bonaire.

Toen de auto waarin Dekker op de achterbank zat over een zandweg reed knalde de truck in volle vaart op de auto.

Ze heeft last van haar rug en bult op d’r hoofd. Inmiddels zijn Laura's vader en zus bij haar. Dekker wil als jongste solozeilster de wereld rond. Binnenkort komt ze even terug naar Nederland om de Hiswa te bezoeken.

Bron: http://www.transport-onli(...)/index.php?news=2050

(neem je allerlei risico's door alleen in een bootje te varen, wordt je op land aangereden }))
  zondag 20 februari 2011 @ 11:56:29 #97
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_93049315
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef Ericr het volgende:
De tering, gelijk detineren als ze 1 stap over de grens zet. Wat is dit voor debiele 'recordpoging'?

Ik zie het al als Usain Bolt op de 100m even een pauze neemt zijn zieke moeder te verzorgen of zo.
_O- _O- _O-
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 20 februari 2011 @ 11:58:15 #98
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_93049382
quote:
Idd, je moet wel voor alles betalen bij Laura -O-
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 20 februari 2011 @ 12:02:32 #99
3542 Gia
User under construction
pi_93049548
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:46 schreef jeempie het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker (15) is afgelopen dinsdag betrokken geweest bij een ongeluk met een vrachtwagen op Bonaire.

Toen de auto waarin Dekker op de achterbank zat over een zandweg reed knalde de truck in volle vaart op de auto.

Ze heeft last van haar rug en bult op d’r hoofd. Inmiddels zijn Laura's vader en zus bij haar.
Boeieh, had ze maar moeten blijven varen. Op zee rijden geen trucks.
Geen medelijden mee, dus.
pi_93052152
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef 1299 het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Man man wat een verwaand kind
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')