quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Jaaa kom maar hier lekker poppetje van me
Er zit wel aardig wat rek in zijn anus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit z'n eerste keer is, jij dw?
Eerste keer wat...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit z'n eerste keer is, jij dw?
Komt omdat ik hele dikker keutels wegbreng naar het riool ....quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit wel aardig wat rek in zijn anus.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Komt omdat ik hele dikker keutels wegbreng naar het riool ....
Puh! Wel waar! .... Kan er ook niets aan doen ... En stinken joh.... Bah!quote:
Dat hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Puh! Wel waar! .... Kan er ook niets aan doen ... En stinken joh.... Bah!
Zeker weten dat je niet eerst madmuppet even wil verwennen? Hij heeft het nodig zei die straksquote:
In muppets anus? Altijdquote:
Uiteraardquote:
Neuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet eerst madmuppet even wil verwennen? Hij heeft het nodig zei die straks
En ik de rest niet.... Bahquote:
quote:
Ik,ik,mens,geen idee, auw en niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ontgroening? Wie? Wat? Waar? Hoe?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik,ik,mens,geen idee, auw en niet leuk
waarom heb ik geen ontgroening gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik,ik,mens,geen idee, auw en niet leuk
17...jailbait... Etcquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heb ik geen ontgroening gehad?
quote:
Zou wel gezellig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de overheid hoeft er toch niet bij
Klopt.... je mag mijn plek in nemen... Meteen aub...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zou je ook niet willen denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, dus ik zie geen problemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je ook niet willen denk ik.
vraag QDK maar om jou te ontgroenenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat maar, ik zal mijn leven wel doorgaan als groentje
Had dat gezegd danquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef madmuppet het volgende:
Ik weet al waar ik de fout in ben gegaan... Ik heb natuurlijk niet specifiek aangegeven dat ik zin in sex heb met een vrouw... Nou bij deze... Ik wil sex met een meid!!! Ik herhaal IK
WIL SEX MET EEN MEID.... vrouwlief schiet eens op met thuiskomen van sporten!!!
Nee joh, alleen komend jaar nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat maar, ik zal mijn leven wel doorgaan als groentje
Jah, voor mij is dat normaal... Maar voor sommigen niet blijkt wel weer...quote:
Die heeft echt geen zin om te seksen na het sportenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef madmuppet het volgende:
Ik weet al waar ik de fout in ben gegaan... Ik heb natuurlijk niet specifiek aangegeven dat ik zin in sex heb met een vrouw... Nou bij deze... Ik wil sex met een meid!!! Ik herhaal IK
WIL SEX MET EEN MEID.... vrouwlief schiet eens op met thuiskomen van sporten!!!
2 maanden en een dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan![]()
[..]
Nee joh, alleen komend jaar nog
waarom hij dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
vraag QDK maar om jou te ontgroenen
Ik wil een massage, dan denk ik erover na.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef madmuppet het volgende:
Dus... Welke meid wil een after sex peuk met me doen
Klopt , maar dan gaat ze naar bed en ga ik de deur uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heeft echt geen zin om te seksen na het sporten
Masseer ik jou... Roken we daarna een peukquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil een massage, dan denk ik erover na.
Is goed. Maar ik moet nu anderhalf uur masserenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Masseer ik jou... Roken we daarna een peuk
Damn, ik heb het na 1,5 minuut meestal wel al gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Maar ik moet nu anderhalf uur masseren
Ik ook. Maar ik mag ook sm er doorheen doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Damn, ik heb het na 1,5 minuut meestal wel al gezien.
Sterkte... Krijg jij een extra lange massage van mij...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Maar ik moet nu anderhalf uur masseren
Wil je met mij anders een after sex peuk roken...?quote:
jij gaat trouwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Wil je met mij anders een after sex peuk roken...?
Naja... Ik vraag alleen maar of je met mij wilt roken na de sex die ik heb met mijn a.s vrouw... Denk je gelijk dat ik sex met je wil....quote:
waarom zou je dan met mij willen rokenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:43 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Naja... Ik vraag alleen maar of je met mij wilt roken na de sex die ik heb met mijn a.s vrouw... Denk je gelijk dat ik sex met je wil....
Mijn vriendin rookt niet... Dat is het nut erachter ... Maar ik weet mijn plek...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou je dan met mij willen rokendat heeft geen nut
Ja nou ik ga niet voor jouw plezier met je roken zonder seksquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Mijn vriendin rookt niet... Dat is het nut erachter ... Maar ik weet mijn plek...
Dus je wilt wel sexquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou ik ga niet voor jouw plezier met je roken zonder seks
Mn keel doet pijn en ben moe van uitgaan gister, maar verder goeeeedquote:
prima ben wel zenuwachtigquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mn keel doet pijn en ben moe van uitgaan gister, maar verder goeeeed
Met jou ?
Voor zaterdag of ergens anders voor?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prima ben wel zenuwachtig
Zaterdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voor zaterdag of ergens anders voor?
Komt goedquote:
Jawelquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt goed
Alleen mag ik zaterdag niet de auto van mams lenen, dus moet al mn troepjes meenemen
Hoeft toch ook niet, als we maar samen kunnen rokenquote:
Nee ik wil niet samen met iemand roken als ik er geen seks mee kan/wil hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet, als we maar samen kunnen roken
ik begon je al te missen birdiequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef 92Merel het volgende:
Hee wat tof, ik heb gewoon nog bereik hier
Aaawhquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik begon je al te missen birdie
gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
Ik zit nu maar 2 huizen verderop hoor
Jaquote:
ja natuurlijk, wat hebben ze?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja
Al wilde ik wel even film gaan kijken
Help je mee met beslissen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb het op mijn computer staan![]()
- Despicable me
- Machete
- The Social Network
- Saw 1, 2 en 3
- Repo Men
- Mean Girls 2
- The Magdalene Sisters
- Love and Other Drugs
- Letters To Julliet
Hahah ik wist niet eens dat er een 2 was trouwens, hij is net uit in amerikaquote:
haha ik wil die film ook al heel lang kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah ik wist niet eens dat er een 2 was trouwens, hij is net uit in amerika
Downloaden danquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik wil die film ook al heel lang kijken
Ik zoek ze op met Bit Che en haal ze binnen met Utorrentquote:
okee lijkt me tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zoek ze op met Bit Che en haal ze binnen met Utorrent
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
Het gaat heel simpel![]()
Ik zie trouwens net dat de beoordeling een 3.6 is op imdb
Papaquote:
Ik zou voor de bovenste gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef 92Merel het volgende:
Stu, welke film zal ik gaan kijken?
- Despicable me
- Machete
- The Social Network
- Saw 1, 2 en 3
- Repo Men
- Mean Girls 2
- The Magdalene Sisters
- Love and Other Drugs
- Letters To Julliet
Hmmquote:
Pffffff... Moeilijk over te halen ben jequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik wil niet samen met iemand roken als ik er geen seks mee kan/wil hebben
Have funquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hmm
Heb m wel in blue ray, maar machete ook
ach, ik kijk wel gewoon![]()
Daag![]()
![]()
ja natuurlijk, anders wordt Stu boosquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:35 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Pffffff... Moeilijk over te halen ben je
Oow jah....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja natuurlijk, anders wordt Stu boos
Je negeert mijn vraagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
I love youquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over een after seks sigaret zonder seks
Ik wil heus wel een sigaretje met je roken, maar geen after seks sigaret zonder seksquote:
Het is ook een baggerdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef tdrone het volgende:
wat een bagger in deze sc vandaag al de hele dag
morgen alleen aan projectvoorstel werken op school en dan al weekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is ook een baggerdag
gelukkig maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
morgen alleen aan projectvoorstel werken op school en dan al weekenddus ik heb iets om naar uit te kijken
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef tdrone het volgende:
wat een bagger in deze sc vandaag al de hele dag
De woensdag zuigt!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is ook een baggerdag
Heb je geen broertjes of zusjes die een dubbeltje willen verdienenquote:
Nee ben enigskindquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je geen broertjes of zusjes die een dubbeltje willen verdienen
Ja, dat zou eigenlijk wel moeten jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoor je te weten als vader
Misschien heeft je vader meerdere kinderen ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat hoor je te weten als vader
van een andere moeder dan ja, van mijn moeder heb ik geen zusjes of broertjesquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Misschien heeft je vader meerdere kinderen ?
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van een andere moeder dan ja, van mijn moeder heb ik geen zusjes of broertjes
Maar jij bent geadopteerd uit Polenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had je maar vaker moeten neuken
what the fuck... ik wil geen Pool zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent geadopteerd uit Polen
Ja, je broer heet dus Pjotrquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
what the fuck... ik wil geen Pool zijn
Goedkoopquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom adopteer je dan ook een kind uit polen
Nee, jij was het winnende lot zeg maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus je hebt me alleen omdat ik goedkoop was
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, jij was het winnende lot zeg maar
Denk je dat ik daar op dit moment echt nog om geef?quote:
Misschien kan je beter met oordopjes in je bed keihard muziek luisteren en je ogen dicht doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar op dit moment echt nog om geef?
Sorry als ik boos klinkt didn't mean to offend anyone.
Hoezo? We kunnen ons toch wel gewoon gedragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het mopperuurtje staat aan Stu
Wat is er dan aan de hand ventjequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar op dit moment echt nog om geef?
Sorry als ik boos klinkt didn't mean to offend anyone.
Iets met een vriendin die niet kan komen, die ik nu al 2 weken niet gezien heb. Begin door te draaien...quote:
Vervelendquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Iets met een vriendin die niet kan komen, die ik nu al 2 weken niet gezien heb. Begin door te draaien...
Ja nogaal ja. Heb al effe wat tranen laten lopen. Komt een woede aanval aan.quote:
Misschien wel het beste. Heb je dat maar gehad. Mij lucht het meestal wel op als ik flink uit mijn dak gaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja nogaal ja. Heb al effe wat tranen laten lopen. Komt een woede aanval aan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen ons toch wel gewoon gedragen![]()
wat lijken we toch op elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel het beste. Heb je dat maar gehad. Mij lucht het meestal wel op als ik flink uit mijn dak ga
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
wat lijken we toch op elkaar
Punt is dat mijn kamer niet echt goedkope apperatuur bevat. Een laptop van 2000,-, mijn gitaren, mobieltjes, andere computers, cds etc etcquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wel het beste. Heb je dat maar gehad. Mij lucht het meestal wel op als ik flink uit mijn dak ga
Ik wil wel een scheldkannonade ontvangenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Punt is dat mijn kamer niet echt goedkope apperatuur bevat. Een laptop van 2000,-, mijn gitaren, mobieltjes, andere computers, cds etc etc
Nee zo ben ik dan ook weer niet. Als de druk nu echt te groot word heb ik de voordeur zo gevonden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel een scheldkannonade ontvangen
Ga even roken danquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee zo ben ik dan ook weer niet. Als de druk nu echt te groot word heb ik de voordeur zo gevonden.
Ik zou naar buiten gaan en ergens tegenaan schoppen of slaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Punt is dat mijn kamer niet echt goedkope apperatuur bevat. Een laptop van 2000,-, mijn gitaren, mobieltjes, andere computers, cds etc etc
Ja, gaat wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa prima, met jou dan??
Stuquote:
Oh, wat voor project?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee project afmaken
en jij?
Je stagebedrijf presenteren op een CC karquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stu
[..]
Oh, wat voor project?
Niet echt veel uitgevoerd eigenlijk. Nu beetje relaxen met m'n laptop.
Omg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je stagebedrijf presenteren op een CC kar
ja hoe verzinnen ze die naam nou
What's wrong?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
okee joepie ik verwachte een woede uitbarsting zit nu verdomme te janken
Mn vriendin kan dit weekend opeens niet komen en ik lijdt dus aan overgevoeligheid... sleeeeeechte combinatiequote:
Ah, balen man!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mn vriendin kan dit weekend opeens niet komen en ik lijdt dus aan overgevoeligheid... sleeeeeechte combinatie
Bosquote:
ja is goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
Iemand een bekertje tranen kopen?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
.. Oh ook een leuk feitje. Er is niemand in de buurt die me kan troosten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
.. Oh ook een leuk feitje. Er is niemand in de buurt die me kan troosten
Van mij welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi mag ik hier gezellig meeposten ?
In de OP staat alles uitgelegdquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die heb ik meerdere malen gelezen en alles, maar ik durf nooit te posten omdat al die vaste users enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
In de OP staat alles uitgelegd
Ach ik begon ook ineens mee te posten en met een week wist iedereen wie ik was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die heb ik meerdere malen gelezen en alles, maar ik durf nooit te posten omdat al die vaste users enzoIk word er een beetje bang van.
Hoiquote:
Ik ken de meeste mensen die hier posten wel al.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ach ik begon ook ineens mee te posten en met een week wist iedereen wie ik was.
Maar mij nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik ken de meeste mensen die hier posten wel al.
Heel goed. Alleen morgen nog werken en dan lekker weekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok! Gezellig, hoe is het leven daar aan de andere kant?
Jij weet niet wie ik benquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ach ik begon ook ineens mee te posten en met een week wist iedereen wie ik was.
Botsieknotsie!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooi!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed. Alleen morgen nog werken en dan lekker weekend
Helemaal relaxedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die quote van mij netIk doe het even opnieuw.
[..]
Mooi!Ik morgen twee uur school en dan ook lekker weekend ja!
Lekker!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb vrijdag om 5 uur weekend ipv zaterdag pas
Woohooquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb vrijdag om 5 uur weekend ipv zaterdag pas
Gelukkig vond je het een leuke filmquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
Stu !
Ik heb naar je geluisterd, Dispicable me was leuk![]()
Jaaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig vond je het een leuke film![]()
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Al dacht ik dat sowieso wel, maar die andere films leken me ook leuk.
Animatiefilms zijn sowieso meestal wel
Heb jij zo'n mooie stemquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef 92Merel het volgende:
En hoop dat ik dan nog een stem heb.
Ohja, that reminds me, moet nog een jingle inspreken voor iemand
Enorm mooiquote:
Hooiquote:
Het is vast heel mooiquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Enorm mooi![]()
Nee maar was voor iemand hier op fok, onz radio enzo![]()
Enorm mooi, heb er ook al eentje voor beach ingesprokenquote:
Jankbui?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
Sorry ik was effe mn gezicht schoonmaken, van die jankbui is ie er niet veel schoner op geworden
You're populairquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Enorm mooi, heb er ook al eentje voor beach ingesproken
Ohjeej, wat is er aan de hand dan?quote:
Enormquote:
Mn vriendin zou valentijnsweekend (aankomend weekend) komen maar kan nu niet meer. Achja tzal eens niet zo zijn. Mijn 15e valentijn in mn uppiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej, wat is er aan de hand dan?
[..]
Enorm![]()
Ik heb net een katje onthoofd
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
DezeDat is een van de weinige dropjes die ik wel lekker vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Awhquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mn vriendin zou valentijnsweekend (aankomend weekend) komen maar kan nu niet meer. Achja tzal eens niet zo zijn. Mijn 15e valentijn in mn uppie
Bij mij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige dropjes die ik wel lekker vind
Ja dat weet ik dus ook niet. Ik weet wel dat het als een klap aankwam. Mede omdat ik haar volgende keer dat ik haar zie een maand geleden is dat ik haar voor het laatst zag denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh![]()
Ik heb nog geen enkele valentijn met een valentijn gevierd, het komt wel goed![]()
En het is toch maar een commerciële dag, je kan altijd nog bij elkaar zijn, waarom zou dit ene weekend dan zo speciaal zijn ?
Oh wow dat is ook lang geleden.. Maar wonen jullie zo ver bij elkaar vandaan dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet. Ik weet wel dat het als een klap aankwam. Mede omdat ik haar volgende keer dat ik haar zie een maand geleden is dat ik haar voor het laatst zag denk ik.
Utrecht - Apeldoornquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow dat is ook lang geleden.. Maar wonen jullie zo ver bij elkaar vandaan dan?
Owh dat moet nog wel te doen zijn.quote:
Dat gaat niet lukken 1 ivm school en 2 we hebben beiden dus niet genoeg geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Owh dat moet nog wel te doen zijn.
Maar jij hebt natuurlijk ook een hoop tentamens enzo gehad..
Kunnen jullie elkaar dan ook niet op maandag zien? aangezien het dan echt valentijnsdag is ?
Oh moeilijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken 1 ivm school en 2 we hebben beiden dus niet genoeg geld
Zie OP denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er nu zaterdag allemaal zeker
Ik kom nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben wel in Nederland maar kom nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
heb je eens de kansquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben wel in Nederland maar kom niet![]()
Ik ben niet zo van de groeps ontmoetingen ben ik bangquote:
is die nieuw hier? ik zie hem wel staan in de chat, maar niet als ik er ben dusquote:
owja zei je net ook alquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de groeps ontmoetingen ben ik bang
post half half is mod van GCquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die nieuw hier? ik zie hem wel staan in de chat, maar niet als ik er ben dus
ach soquote:
Zo lopen jullie elkaar dus misquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach so
Ik post hier ook maar half-half, soms tijden niet en dan weer erg frequent
Ik weet niet of het slim is dat ik zaterdag kom. Ik ben zo psychisch onstabiel als wat op het moment.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh moeilijk![]()
Maar je hebt in ieder geval de meet nog zaterdag?![]()
Rustig aan en denk er even over naquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim is dat ik zaterdag kom. Ik ben zo psychisch onstabiel als wat op het moment.
Nou ik ben niet alleen boos..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
Omdat je nu boos bent hoef je niet per se dingen af te zeggen over 4 dagen.
Ja maar die dingen koelen af na een tijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nou ik ben niet alleen boos..
owjee, dat komt vaker voor bij Fokkers de laatste tijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik weet niet of het slim is dat ik zaterdag kom. Ik ben zo psychisch onstabiel als wat op het moment.
Ja alleen heb ik ook nog een vriendin die ervoor zorgt dat ik psychisch onstabiel raak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owjee, dat komt vaker voor bij Fokkers de laatste tijd
Rustig aan man ik heb mijn vriendin veel langer niet gezien dan jijquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik ook nog een vriendin die ervoor zorgt dat ik psychisch onstabiel raak.
Oh dat is minder..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
hmmm dat komt mijn dan weer heel bekend voor, als je in mijn geval vriendin vervangt door vrouwquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik ook nog een vriendin die ervoor zorgt dat ik psychisch onstabiel raak.
Is het dan wel slim om een relatie met haar te hebben?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Daar ben ik nu dus ook stevig over aan het nadenken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om een relatie met haar te hebben?
Nee maar er spelen meerdere dingen in dit verhaal. Dingen die ik ook liever voor me houdt. Okey?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rustig aan man ik heb mijn vriendin veel langer niet gezien dan jij
Oh echt.. In ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen en probeer rationeel te blijven, anders krijg je alleen maar spijt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Daar ben ik nu dus ook stevig over aan het nadenken.
2 maanden 8 dagenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh echt.. In ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen en probeer rationeel te blijven, anders krijg je alleen maar spijt.
Hoe lang hebben jullie al?
Oke iedreen heeeft recht op privacyquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee maar er spelen meerdere dingen in dit verhaal. Dingen die ik ook liever voor me houdt. Okey?
Kan het me goed voorstellen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
En geloof me, ik ben zo gevoelig als de pest maar als ik heb lopen janken zit het goed mis.
Oke nog niet heel lang..quote:
Ook dat laatste ben ik over aant denken. En tis idd niet lang maar ik ben wel super gehecht aan haar geraakt (Mede doordat ze "mijn eerste" is)quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen..
[..]
Oke nog niet heel lang..
Dan vraag ik me stiekem toch af, als het nu al zo moeilijk gaat, zit er dan wel toekomst in?
Maar eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien, ik ken de situatie niet.
Nopequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ff in de OP kijken of vrijdag 18 februari niet bij de meetdata staat
Hmm oke..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ook dat laatste ben ik over aant denken. En tis idd niet lang maar ik ben wel super gehecht aan haar geraakt (Mede doordat ze "mijn eerste" is)
Nee dat weet ik ook dondersgoed, maar dat is voor mij een van de redenen dat ik gehecht ben geraakt aan haar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hmm oke..
Ja, kan ik me voorstellen, het is toch wel speciaal.
Maar dat moet toch niet dé reden zijn. Ik denk opzich dat je eerste altijd wel speciaal zal blijven, maar dat betekent niet altijd dat het ook de juiste is.
Oke..quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook dondersgoed, maar dat is voor mij een van de redenen dat ik gehecht ben geraakt aan haar.
GOEDquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer iets te posten ofzo? :'D
Hoe was jullie dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |