quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Jaaa kom maar hier lekker poppetje van me
Er zit wel aardig wat rek in zijn anus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit z'n eerste keer is, jij dw?
Eerste keer wat...?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit z'n eerste keer is, jij dw?
Komt omdat ik hele dikker keutels wegbreng naar het riool ....quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit wel aardig wat rek in zijn anus.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Komt omdat ik hele dikker keutels wegbreng naar het riool ....
Puh! Wel waar! .... Kan er ook niets aan doen ... En stinken joh.... Bah!quote:
Dat hoef ik niet te weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Puh! Wel waar! .... Kan er ook niets aan doen ... En stinken joh.... Bah!
Zeker weten dat je niet eerst madmuppet even wil verwennen? Hij heeft het nodig zei die straksquote:
In muppets anus? Altijdquote:
Uiteraardquote:
Neuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet eerst madmuppet even wil verwennen? Hij heeft het nodig zei die straks
En ik de rest niet.... Bahquote:
quote:
Ik,ik,mens,geen idee, auw en niet leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ontgroening? Wie? Wat? Waar? Hoe?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik,ik,mens,geen idee, auw en niet leuk
waarom heb ik geen ontgroening gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik,ik,mens,geen idee, auw en niet leuk
17...jailbait... Etcquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom heb ik geen ontgroening gehad?
quote:
Zou wel gezellig zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de overheid hoeft er toch niet bij
Klopt.... je mag mijn plek in nemen... Meteen aub...quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zou je ook niet willen denk ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, dus ik zie geen problemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zou je ook niet willen denk ik.
vraag QDK maar om jou te ontgroenenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat maar, ik zal mijn leven wel doorgaan als groentje
Had dat gezegd danquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef madmuppet het volgende:
Ik weet al waar ik de fout in ben gegaan... Ik heb natuurlijk niet specifiek aangegeven dat ik zin in sex heb met een vrouw... Nou bij deze... Ik wil sex met een meid!!! Ik herhaal IK
WIL SEX MET EEN MEID.... vrouwlief schiet eens op met thuiskomen van sporten!!!
Nee joh, alleen komend jaar nogquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
laat maar, ik zal mijn leven wel doorgaan als groentje
Jah, voor mij is dat normaal... Maar voor sommigen niet blijkt wel weer...quote:
Die heeft echt geen zin om te seksen na het sportenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef madmuppet het volgende:
Ik weet al waar ik de fout in ben gegaan... Ik heb natuurlijk niet specifiek aangegeven dat ik zin in sex heb met een vrouw... Nou bij deze... Ik wil sex met een meid!!! Ik herhaal IK
WIL SEX MET EEN MEID.... vrouwlief schiet eens op met thuiskomen van sporten!!!
2 maanden en een dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan![]()
[..]
Nee joh, alleen komend jaar nog
waarom hij dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
vraag QDK maar om jou te ontgroenen
Ik wil een massage, dan denk ik erover na.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef madmuppet het volgende:
Dus... Welke meid wil een after sex peuk met me doen
Klopt , maar dan gaat ze naar bed en ga ik de deur uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heeft echt geen zin om te seksen na het sporten
Masseer ik jou... Roken we daarna een peukquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil een massage, dan denk ik erover na.
Is goed. Maar ik moet nu anderhalf uur masserenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Masseer ik jou... Roken we daarna een peuk
Damn, ik heb het na 1,5 minuut meestal wel al gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Maar ik moet nu anderhalf uur masseren
Ik ook. Maar ik mag ook sm er doorheen doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Damn, ik heb het na 1,5 minuut meestal wel al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |