vader & moeder hebben nooit seks.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
je vader spuit zijn sperma nog op je moeder haar kinnetje hoor, dus eigenlijk is er niks aan de hand.
Oja je heb ouders hebben ook nog steeds sex
wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
vader & moeder hebben nooit seks.
Je bedoelt hoe durven vrouwen te menstrueren en dit niet normaal te vinden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
ugh, wth.
Waarom wordt er vaak gezeken in KLB over menstruatie en dit normaal vinden?
Die van mij sowieso niet hoor.quote:
Maar ondertussen..................quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Die van mij sowieso niet hoor.
Heb vaak genoeg aan moeten horen dat na/door mijn geboorte de lol er wel vanaf was.
Ik vind het smerig, net als menstruatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe durven vrouwen te menstrueren en dit niet normaal te vinden?
jahoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Die van mij sowieso niet hoor.
Heb vaak genoeg aan moeten horen dat na/door mijn geboorte de lol er wel vanaf was.
En daarom kopieer je de OP? Grafidioot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook wel eens gehad met de bekende sok die opeens was verdwenen.
Boeiend, je ouders weten toch wel dat je het doet
Het is goed voor je huid. Menstruatie niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vind het smerig, net als menstruatie.
Alleen als je sperma doorslikt is het goed voor je huid. Anders schiet je er niks mee opquote:Het is goed voor je huid.
Ik zal daar de markt mee opgaan als homeopatisch middel voor kleine meisjes van 16+.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Alleen als je sperma doorslikt is het goed voor je huid. Anders schiet je er niks mee op
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zal daar de markt mee opgaan als homeopatisch middel voor kleine meisjes van 16+.
fap-materiaal bedoel jequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Djeez het volgende:
Ik vind het trouwens wel fp-materiaal, moment...
Vertel jij het aan de eigenaars van bioforskning?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Alleen als je sperma doorslikt is het goed voor je huid. Anders schiet je er niks mee op
Pis kan je ook gewoon opdrinken, maar dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het is goed voor je huid. Menstruatie niet.
Waarom vind je menstruatie vies trouwens?
Guiltyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoefde het ook niet weg te schrobben. Je kan ermee weg komen om 1 a 2x je zaad te lozen op tapijt, valt niet op. Pas bij regelmatig gebruik op dezelfde plek krijg je verharding en verkleuring die er gewoon totaal niet meer uitgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |