Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
ja hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 à 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga wel pannenkoeken bakken dan.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
vandaag te horen gekregen dat de 2 à 3 maanden vrijwel zeker minimaal 6 maanden werk gaan zijn
En ik ga niet zeggen dat ik naar de kapper ben geweest, want ik ben te lui om pic's te maken en te posten
zekerquote:
Het zoekt ook wat fijner naar iets anders zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zeker
Nog niet de zekerheid die ik nodig heb om ook een eigen stek te gaan zoeken, maar toch erg fijn.
Ben echt te gaar om t te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe eten, zou het bijna vergeten zijn.
Timing's everything hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:31 schreef Twiitch het volgende:
Sperziebonen niet helemaal gaar, krieltjes juist te gaar, ik moet echt leren m'n kop erbij te houden als ik sta te koken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De kabeljauw was precies goed, ik kom er wel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
gadveriemand zit hier naast me in de trein zn nagels te knippen
Z'n teennagels?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
lekker, met tenenkaasquote:
Ik heb eens een drie kwartier tegenover iemand gezeten die de hele tijd aan z'n nagels zat te bijten.. echt de HELE tijd.. Hij ging elke vingernagel langs en begon daarna weer overnieuw en verder.. en kijken en bijten en kijken en bijten.. etc.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |