Ja, maar dat kan dus ook in klassiek. Daar draait d efilm om tenslottequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ligt aan het stuk, en ik heb EEEECHT de verkeerde gezien (Notenkraker) maar vind over het algemeen modern ballet ontroerender en me meer grijpen dan klassiek ballet. Al is de techniek van klassiek erg mooi en goed hoor... maar ik vind het vaak ZOveel regels en technieken en training etc... RAM RAM RAM! DRAAI! NU! ..... dat ik denk "Waar is de emotie gebleven?".
Perfcection is not only about being in control. It's also about letting go.
quote:
die scène achter het scherm met die schaduwenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Ik vond 1&2 erg leuk, kan me voorstellen dat je er niets aanvindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de enige reden om Austin Powers 3 te mijden?
Ik kan er wel wat meer opnoemen!
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Broodjes hamburger (zelf gemaakt) en patat.
quote:
in de hamburgerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De liefde van de man gaat door de hamburger?
quote:
Ik heb nog overquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Kreator het volgende:
Nu heb ik zin in een hamburger. Troostvoedsel.
Kom je het brengen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog overmet uitjes erdoor
quote:
Ja, ik kan wel proberen 'm naar je toe te denken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enschede-Deventer in de spits kost zeker 20 minuten rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |