Voor wat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
Vraagje... Welk bedrijf maakt goede apps?
I wish. Die twee oude tangen hier zetten geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel jonge collegaatjes hossel jij eigenlijk per week?
En dat terwijl ik totaal niet sociaal gehandicapt of verlegen ben. Als ik gewoon voor het eerst daar op kantoor kom is het ook anders.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, Muts zou even een betere naam zijn voor je
Nou, ik ben een scenario aan het schrijven voor m'n baas en daar moet een film van gemaakt worden en hij wil deze ook graag in apps hebben of zo...quote:
Daarom ook alleen tijdelijke krachten nemen (hihi)quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
I wish. Die twee oude tangen hier zetten geen zoden aan de dijk.
Buiten dat houd ik werk en privé liever gescheiden.
Idd, been there, done that, en dat t-shirt ervan heb ik gelijk weggetieft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch... Ik ben altijd zenuwachtig als ik nieuwe mensen ontmoetquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik totaal niet sociaal gehandicapt of verlegen ben. Als ik gewoon voor het eerst daar op kantoor kom is het ook anders.
Nou ja, zo heb je een mooie vuurdoop en heb je meteen al je collega's gezienquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl ik totaal niet sociaal gehandicapt of verlegen ben. Als ik gewoon voor het eerst daar op kantoor kom is het ook anders.
Uh?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben een scenario aan het schrijven voor m'n baas en daar moet een film van gemaakt worden en hij wil deze ook graag in apps hebben of zo...
het is dan ook een uitzendkrachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien kan je een medium als dit proberen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben een scenario aan het schrijven voor m'n baas en daar moet een film van gemaakt worden en hij wil deze ook graag in apps hebben of zo...
Nog nooit gedaan. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, been there, done that, en dat t-shirt ervan heb ik gelijk weggetieft.
App is het nieuwe buzzword he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
Een film in een app? Youtube niet goed genoeg?
je scharrel en je ex ook?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moet werken vanavond, volgende week komt ze wel op mijn verjaardag iig.
Ja, ik snap ook niet zo goed wat hij er precies mee wilquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uh?
Een film in een app? Youtube niet goed genoeg?
Ah, goed idee. Thanks.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien kan je een medium als dit proberen.
http://www.opdrachtplein.nl/
Je zou je pas echt netjes gedragen als je op subtiele wijze duidelijk maakt dat je niets van haar moet, als dat het geval is, want dat meisje is vuhlieft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is dan ook een uitzendkracht.
Ach, ik lul ook maar wat hoor, mooi meisje, lief, cute. Geen idee wat ze met me moet, maar ze zoekt me altijd op hier, spreekt me op MSN aan als ze weer komt werken en wil iets met me drinken de hele tijd.
En net kwam ze dus even melden dat ze om 17:00 moet beginnen, maar dat ze eerder komt om me nog even te kunnen zien.
Ik gedraag me nog redelijk netjes vind ik.
Zo klinkt het wel jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
App is het nieuwe buzzword he.
Dus managers willen dat ook
yepsquote:
Check mijn FB, sarah, en zeg dan nog eens dat ik nee moet zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je zou je pas echt netjes gedragen als je op subtiele wijze duidelijk maakt dat je niets van haar moet, als dat het geval is, want dat meisje is vuhlieft.
Je hebt het toch niet over mijn biologische he?quote:
Boring!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps. en dat geeft geen problemen
.
Waarom zijn wij nog geen facebookvriendjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check mijn FB, sarah, en zeg dan nog eens dat ik nee moet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |