Ledematenquote:
Wederom een plagiaatpost!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, nou snap ik waarom die mij ineens wilde uitnodigen.
Mwaaaaahhhh, morgen weer naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MuckjeHoe ist?
Lang niet gesproken!
[..]
't Is te merken dat je hongerig bentquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik dacht dat die nog goed was, Meneer PG.
Hoe is die daar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
MuckjeHoe ist?
Lang niet gesproken!
[..]
Hey MPG![]()
![]()
![]()
[..]
Trev![]()
Zwaar klotequote:
Babyvoeten van 95 cm? Die zijn dan groter dan die van mijquote:
Godzijdank niet. Hier kan ik tenminste lekker anoniem mijn hart luchtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Op FOK! zijn er geen taboes
En serieus, echt heel erg klote voor je
Welnee, ik beroep me gewoon op mijn patentquote:
9 broodjes al op en nog hongerigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
't Is te merken dat je hongerig bent![]()
![]()
.
waarom eigk niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij staat nie eens in mijn msn
En ik op plagiaat... heeft niks met je patent te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, ik beroep me gewoon op mijn patent.
ik ben niet interessant genoeg voor je?quote:
Dat lijkt me toch wel klotequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Hier kan ik tenminste lekker anoniem mijn hart luchten. Zelfs de psychotherapeute waar ik eens per 2 weken kom weet van niks.
Geniet er vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, ik ga badderen. Tot ztraks
Dat eerste is gelul en met dat tweede heeft Muck niks te maken. Die praat toch ook met haar ex?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet interessant genoeg voor je?
En misschien wordt muck boos als je met vreemde vrouwen praat
Preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babyvoeten van 95 cm? Die zijn dan groter dan die van mij![]()
.
het enige dat ik kan bedenken is zo'n bord in de tuin, maar dan in de vorm van een voetje?quote:Maar ik probeer al te bedenken wat ongeveer klinkt als 'voet' maar anders geschreven wordt en ik kan niks bedenken.
Ja, nu zelfs. Hier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat eerste is gelul en met dat tweede heeft Muck niks te maken. Die praat toch ook met haar ex?
Jammer dat het telefoonnummer is weggehaald, anders hadden we het even kunnen navragen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
En gemiddelde baby is zo'n halve meter lang (toch?!) dus eh, voetjes van 95 cm is dan echt heel zielig
[..]
het enige dat ik kan bedenken is zo'n bord in de tuin, maar dan in de vorm van een voetje?
ja zo'n geboortebordquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
En gemiddelde baby is zo'n halve meter lang (toch?!) dus eh, voetjes van 95 cm is dan echt heel zielig
[..]
het enige dat ik kan bedenken is zo'n bord in de tuin, maar dan in de vorm van een voetje?
Niks mis met leven op grote voetquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |