Natuurlijk wel. Ik wil weten waar ik aan toe ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef purplerose het volgende:
[..]dat moet je ook niet gelijk aan het begin vragen gekkie
[..]
Gewoon zeggen dat je nog niet gaat komen, maar dan wel d'r mondje volblaffen.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:55 schreef Mishu het volgende:
Je moet dr gewoon net zo lang pushen totdat ze uiteindelijk toegeeft en ze het tegen haar zin doet. Het is het resultaat wat telt.
Ik begrijp niet waarom die meiden boos worden. Hun mond vol met zaad is part of the game. Kan gebeuren. If you can't stand the heath, stay out of the kitchen!quote:Op maandag 28 februari 2011 02:02 schreef Mishu het volgende:
Ja en als ze dan boos wordt moet je dr gewoon slaanOndankbare bitches tegenwoordig. Ik ben tenminste nog een gewillig sletje met de normen en waarden van vroegah. Al die eigen wil bullshit. Vind je het gek dat al die mannen massaal overlopen naar polen om een chick te scoren?
Een schop in dr doos?quote:
Dan nog editten ook he.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef MonteCristo het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze het vies vinden stellen zich aan en willen zich wanhopig aansluiten met het feminisme, maar stiekem willen ze ook nog 'gewoon puur vrouw' zijn waardoor ze helemaal in de war raken met als gevolg dat ze nou niet weten of ze wel of niet moeten slikken. Slikken ze wel, dan zijn het echte vrouwen, maar verloochenen ze hun feministische roots (alsof die er zijn), slikken ze niet dan zijn ze girlpower tot op het bot, maar stellen ze hun vriendje teleur en dan gaan ze weer piekeren en zeuren en klagen en zeiken of dit wel een stabiele relatie is of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon zuigen en slikken ondankbare kut! Dat behoort tot jullie natuur. Blijft ze weigeren? Dumpen!
Met wat voor vrouwen ga jij dan wel niet om?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef MonteCristo het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze het vies vinden stellen zich aan en willen zich wanhopig aansluiten met het feminisme, maar stiekem willen ze ook nog 'gewoon puur vrouw' zijn waardoor ze helemaal in de war raken met als gevolg dat ze nou niet weten of ze wel of niet moeten slikken. Slikken ze wel, dan zijn het echte vrouwen, maar verloochenen ze hun feministische roots (alsof die er zijn), slikken ze niet dan zijn ze girlpower tot op het bot, maar stellen ze hun vriendje teleur en dan gaan ze weer piekeren en zeuren en klagen en zeiken of dit wel een stabiele relatie is of niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon zuigen en slikken ondankbare kut! Dat behoort tot jullie natuur. Blijft ze weigeren? Dumpen!
de aardige meisjes achter de raampjes in amsterdamquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met wat voor vrouwen ga jij dan wel niet om?
Reageer anders even inhoudelijk of zeg gewoon niks.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan nog editten ook he.Alsof jij hier als kutnewbie iets over te zeggen hebt.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:16 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Reageer anders even inhoudelijk of zeg gewoon niks.
Het is jouw feestje. Oh en de reden dat ik het bericht wijzigde was zodat het leesbaar was en ik mijn punt duidelijk naar voren had gehaald. Heeft helemaal niks te maken met het newbie zijn of wat voor onzinnige link je ook probeert te maken om mij onderuit te halen alleen maar omdat ik een man ben. Feminist.quote:
Neuken?quote:Op maandag 28 februari 2011 02:02 schreef Mishu het volgende:
Ja en als ze dan boos wordt moet je dr gewoon slaanOndankbare bitches tegenwoordig. Ik ben tenminste nog een gewillig sletje met de normen en waarden van vroegah. Al die eigen wil bullshit. Vind je het gek dat al die mannen massaal overlopen naar polen om een chick te scoren?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef MonteCristo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alsof die van iedere klant het zaad slikkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:59 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
de aardige meisjes achter de raampjes in amsterdam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |