quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:01 schreef isisnoa het volgende:
[..]
Als je man je smeekt,ja,dat wel.
Doet die van mij nooit.
Ik wil ook zo een wijfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik vind het juist geil om zo geil te zijn dat ik om zn zaad smeek
Was ik jou (CINNAMON_M) maar tegen gekomen voordat ik mijn vriendin tegen kwam. Wie weet was ik dan een ervaring rijker geweest. Zuchtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:53 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ja, ik heb het altijd geil gevonden. Maakt voor mij niet echt uit of het een ONS/scharrel of vaste vriend is (ik heb daar eigenlijk nooit echt bij nagedacht). Wat natuurlijk wel zo is, is dat ik bij een ONS wat voorzichtiger ben ivm soa's e.d. Dus als ik niet weet of iemand safe is dan zou ik het niet zo snel doen.
Godverdomme, gewoon...ik... Godverdomme.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:17 schreef bjb1977 het volgende:
[..]
Was ik jou (CINNAMON_M) maar tegen gekomen voordat ik mijn vriendin tegen kwam. Wie weet was ik dan een ervaring rijker geweest. Zucht
Jongens toch. Jullie komen maar veel te kort!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Godverdomme, gewoon...ik... Godverdomme.
Dat weet ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
[..]
Jongens toch. Jullie komen maar veel te kort!
En dat op Valentijnsdag.quote:
ach gossiequote:Op maandag 14 februari 2011 10:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Godverdomme, gewoon...ik... Godverdomme.
glas roosvicee naar je toeschuift "het komt wel goed schatje"quote:
Dank je.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
glas roosvicee naar je toeschuift "het komt wel goed schatje"
Ja, ik heb gemerkt dat als je tijdens het kennismaken met meiden vraagt of ze slikken, ze het niet echt waarderenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, ik heb gemerkt dat als je tijdens het kennismaken met meiden vraagt of ze slikken, ze het niet echt waarderenof als ik zeg dat ik er best wel voor wil betalen dat ze dat ook niet leuk vinden
![]()
nounou, we hebben heus wel humor, ik zou eerst hard lachen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:20 schreef Telecaster het volgende:
Kortom: vrouwen en humor, kom er maar eens om.
Hoezo niet ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef purplerose het volgende:
dat moet je ook niet gelijk aan het begin vragen gekkie
Tja, daar ga je al de fout in, je moet het niet vragen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo niet ?
- Hoi,
- Hey, hallo.
- Slik je ?
-![]()
- *op spiekbriefje kijkt* Oh, nee. Eerst je naam. Hoe heet je ?![]()
-![]()
Lijkt me een fatsoenlijk gesprek met een beetje wederzijds begrip ?
Oh snap het al, ik ben te beleefd ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, daar ga je al de fout in, je moet het niet vragen!
Ja, je kan altijd later nog sorry zeggen als ze er problemen mee blijkt te hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh snap het al, ik ben te beleefd ?
Gewoon die blanke boa in haar strot proppen dus
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Best een aantal vrouwen via internet gedate waar ik dat vrij aan het begin vroeg hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:19 schreef purplerose het volgende:
[..]dat moet je ook niet gelijk aan het begin vragen gekkie
[..]
nounou, we hebben heus wel humor, ik zou eerst hard lachen!
D-U-M-P-E-N!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:06 schreef bjb1977 het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin en ik hebben fantastische sex. Alleen mag ik niet klaar komen in haar mond of gezicht. Dus sperma doorslikken is helemaal niet mogelijk.
Zijn er dames die dit ook hadden en inmiddels er anders over denken? Hebben ze tips?
Zorg er al een tijdje voor dat ik veel fruit eet want dat zou de smaak positief beïnvloeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |