Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
is dit dandy's broertje die aan het lullen is ofzo?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
is dit dandy's broertje die de hele tijd aan het lullen is?
Dragems isquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
steven niet haten op dragems kk gekquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag het serieus manquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
steven niet haten op dragems kk gek
Dat zie je mij ook nergens beweren.quote:
Het is kleur amber geverfd, maar het valt dus bruiner uit altijdquote:
En Rockiej?quote:
quote:
quote:
Alblasserdamquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)laats-langs-a15.html
Wat komt er dan op je paspoort te staan?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren.
quote:
Rockiej zou alleen kaal gaan als nederland het wk won.quote:
Ik zit er over na te denken om ook mn hoofd kaal te scheren.quote:
Kale kut welquote:
Ik scheer me altijd kaalquote:
quote:
niet?quote:
Dat doe ik elke zomerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
Heb wel eens gemillimeterd in de zomer
kijk in de koelkast en drink zijn bier opquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit dus bij iemand thuis te werken aan een project. Dus diegene kreeg een telefoontje en zei ja ben zo terug.. en die is nu dus al 1.5 uur weg... en zijn telefoon ligt nog hier..Wat moet ik in godsnaam doen?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit dus bij iemand thuis te werken aan een project. Dus diegene kreeg een telefoontje en zei ja ben zo terug.. en die is nu dus al 1.5 uur weg... en zijn telefoon ligt nog hier..Wat moet ik in godsnaam doen?
Ja hij slikt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is mijn vraag al voorbij gekomen?
Ik luisterde niet door collega's
Weggaan en zijn telefoon verkopenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weggaan en zijn telefoon verkopen
quote:Klaas ging voor het gekkenhuis staan wachten. Kwamen ze naar buiten, sloeg hij ze op hun wang. Zei hij: "en nu een keer normaal doen he!!"
Fappen en de kwak op zn kussen mikkenquote:
Ik niet altijd, mensen zeggen dat het zonde van mijn haren is, ik krijg ook krullen als ik het lang laat groeien maar ik heb een hekel aan lange harenquote:
Krullenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet altijd, mensen zeggen dat het zonde van mijn haren is, ik krijg ook krullen als ik het lang laat groeien maar ik heb een hekel aan lange haren
Oh heerlijk krullenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet altijd, mensen zeggen dat het zonde van mijn haren is, ik krijg ook krullen als ik het lang laat groeien maar ik heb een hekel aan lange haren
als mijn haar lang is krijg ik 2 krullen op mn achterhoofd aan het eind haha, en ook een beetje als ik mn haar niet kam na het douchenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
Ja dit bedoel ik dusquote:
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan bij sommigen ook leuk staanquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja dit bedoel ik dus, maar ik wil geen krullen.
Jezus bent u het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja dit bedoel ik dus, maar ik wil geen krullen.
Ik heb geen pics van mezelf met krullen, alleen kort haar zoals die op mijn fobo, samen met remlofquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan bij sommigen ook leuk staan![]()
[..]
Hoezo niet?![]()
Pics van jou met krullen
Blond?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een blonde afro van krullen wanneer ik gedoucht heb en mijn haar niet doe
Oh okequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mezelf met krullen, alleen kort haar zoals die op mijn fobo, samen met remlof
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
Lievelingseten: GrieksSouvlaki met tzatziki
Ik eet soms gewoon een paprika op omdat het kanquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rauwe rode paprika is lekker man
Grieksquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
Boh gekquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
Kan je goed koken?quote:
Girosquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grieks![]()
Al zou ik voor de giros gaan
Ik vind het gebakken niet lekker, alleen op de bbq op rauwquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik eet soms gewoon een paprika op omdat het kan
Neequote:
Gyros is inderdaad ook heel lekker, hier in de buurt een restaurant waar je gewoon alles van het menu ook kan afhalen met 10% kortingquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grieks![]()
Al zou ik voor de giros gaan
Kan je zoon goed koken dan?quote:
Hij leert het van mijquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gyros is inderdaad ook heel lekker, hier in de buurt een restaurant waar je gewoon alles van het menu ook kan afhalen met 10% korting
Succes met werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga afsluiten en straks werken![]()
houdoe![]()
www.thuisbezorgd.nl openen dan zeker?quote:
Weten jullie dat kapsalon gewoon een shoarmaschotel is maar dan gemixt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
Voorkeur voor vlees.
Kapsalon, shoarma, kebab, gyros, hutspot, verse vis (alle soorten), hamburgers, braafworsten, speklappen, biefstukken.
Uh nee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Weten jullie dat kapsalon gewoon een shoarmaschotel is maar dan gemixt.
Ik eet altijd pita's kaas bij mn shoarma.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uh nee?
Kapsalon is:
Kaas dat patat er op dan weer kaas. dan shoarsma dan patat dan slade
zo iets was het geloof ik
ja, maar wat heeft dat met kapsalon te maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik eet altijd pita's kaas bij mn shoarma.
is fruit geen groentequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rauwe rode paprika is lekker man
Veel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, maar wat heeft dat met kapsalon te maken?
Paprika fruit?quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paprika fruit?![]()
Tomaat ook weet je. Eet je dat ook ?
tomaat is lastigerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Paprika fruit?![]()
Tomaat ook weet je. Eet je dat ook ?
Biefstukquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb nog lekker champignons staan, die doe ik ook bij de biefstuk. Champignons
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biefstuk![]()
Ik heb afgelopen zondag zo lekker gekookt![]()
Eendenborst met aardappelgratin, snijboontjes en als toetje chocolademousse![]()
Alles zelf gemaakt natuurlijk.
Als jij een keertje voor mij gaat koken, zal ik ook een keer voor jou koken (dan ga ik gewoon grieks halenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Biefstuk![]()
Ik heb afgelopen zondag zo lekker gekookt![]()
Eendenborst met aardappelgratin, snijboontjes en als toetje chocolademousse![]()
Alles zelf gemaakt natuurlijk.
Aardig ginger, geen echte ginger. En al helemaal niet natuurlijk.quote:
Toch sig waardig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
EEN GAT IN HET ROOSTER VAN 5 TOT 7
WIE GAAT HET OPVULLEN??
En nee dit gaat niet over mijn gat![]()
Fappen in de kamer van zijn zusje. Of zijn ouders.quote:
Ik ging wel aan mn moeder vragen hoe het moestquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij een keertje voor mij gaat koken, zal ik ook een keer voor jou koken (dan ga ik gewoon grieks halen)
Niet erg toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging wel aan mn moeder vragen hoe het moest
BAKKES!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fappen in de kamer van zijn zusje. Of zijn ouders.
Nou, toevallig is zijn zusje net thuisgekomen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fappen in de kamer van zijn zusje. Of zijn ouders.
Mislukte sigquote:
Raak het zusje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, toevallig is zijn zusje net thuisgekomen.
Ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:25 schreef djkoelkast het volgende:
En het is paprika als in pap, niet paaaaaprika als in paap.
Is goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:24 schreef EggsTC het volgende:
Mash, zometeen gaat die FTP ff onderuit als ik ga draaien om 16
Ballen van een koe?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb de ballen van een koe gegeten en de oogbal van een varken. Ben ik nu stoer?![]()
ja en dat zou ik dus wel een keer willen proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb de ballen van een koe gegeten en de oogbal van een varken. Ben ik nu stoer?![]()
Je at frikandel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef Ragboer het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:26 schreef dragems het volgende:
[..]
ja en dat zou ik dus wel een keer willen proberen
Nee, even serieus nuquote:
Ik heb wel eens kalfswang en kalfszwezerik op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, even serieus nuIk was in China en heb daar veel ondefinieerbare stukken vlees gegeten. Ik heb geen idee wat ik daar allemaal heb gegeten. Een van die stukken vlees bleek later koeientong te zijn geweest.
![]()
Ik ben bang van koeien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, even serieus nuIk was in China en heb daar veel ondefinieerbare stukken vlees gegeten. Ik heb geen idee wat ik daar allemaal heb gegeten. Een van die stukken vlees bleek later koeientong te zijn geweest.
![]()
en een nageboorte toe?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:30 schreef Stokstaart het volgende:
Op woensdag eten wij altijd roerbak kippenstront met notenrijst van moederkoek
Eggs gooit er een uur achteraanquote:
als toetjequote:
Weinig posten dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week geen tijd voor onzin radio
3 proefwerken en 2 so's in een week
Wang is lekker, zwezerik nog nooit gegeten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kalfswang en kalfszwezerik op.
Eerste smaakt goed, tweede is zo ranzig
Toen ik 16/17 was gingen we na het uitgaan altijd koetje duwen. Wie als eerste een koe omduwde hoefde de volgende keer bij het uitgaan niet te betalen.quote:
Dat komt goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen van twaalf tot acht open gaten![]()
![]()
![]()
Nou en? Er is heus nog meer in je leven dan Onzin Radio. Ben lekker bezig ook met Football Manager. Lekkere game met Quick Boysquote:
Niet proberen ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wang is lekker, zwezerik nog nooit gegeten.
Koetje duwen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wang is lekker, zwezerik nog nooit gegeten.
[..]
Toen ik 16/17 was gingen we na het uitgaan altijd koetje duwen. Wie als eerste een koe omduwde hoefde de volgende keer bij het uitgaan niet te betalen.
Footballmanager is een autistenspel man. Kom gewoon hier postenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou en? Er is heus nog meer in je leven dan Onzin Radio. Ben lekker bezig ook met Football Manager. Lekkere game met Quick Boys
Gewoon wegnassen, is lekker toch.quote:
Geen autistenspel manquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Footballmanager is een autistenspel man. Kom gewoon hier posten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen homo maar wil wel penissen eten
Ik heb een Georgequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die een auto hebben zijn baas.
Volgens mij heb ik die gezienquote:
Jaquote:
De geilheidquote:
niet voor mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dude maat 47![]()
Ik ben te oud voor Dragems![]()
![]()
quote:
Ik teveel want ik had sproetjesquote:
Ik ben gewoon veel te wit manquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik teveel want ik had sproetjes
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt sproetjes en krulletjes?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, tenminste op mijn gezicht niet, wel op mijn schoudersquote:
Ik durf niet meer, dan komt mn date in gevaarquote:
Ja ik ben gezegend met beidequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt sproetjes en krulletjes?![]()
ohquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, tenminste op mijn gezicht niet, wel op mijn schouders
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, dan komt mn date in gevaar
Dacht je eindelijk nieuw fapmateriaal te kunnen scorenquote:
gezegendquote:
Wat, had je interesse?quote:
lol ja iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht je eindelijk nieuw fapmateriaal te kunnen scoren
heb je ee ndate?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, dan komt mn date in gevaar
Ik heb een vraag gestuurd hoorquote:
fixedquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
Meisjes met sproetjes.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meisjes met krullen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meisjes met blond haar.![]()
Meisjes met rood haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Meisjes met bruin haar![]()
![]()
![]()
![]()
Doe niet zo naar, kan ik toch niets aan doenquote:
nee iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe niet zo naar, kan ik toch niets aan doen
Ik heb er niet zo veel mee, ik heb er ook geen last van dus ik vind het primaquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is leuk
Ik heb zomersproetjes en slag
Ik vind het altijd wel leuk en 's zomers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel mee, ik heb er ook geen last van dus ik vind het prima
Heb trouwens wel weer zin in de zomer, ben dit weer een beetje beu.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk en 's zomers.
ze hoeven ook niet leuk te zijnquote:
Ja en dan lekker op mn balkon zitten, biertje erbijquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb trouwens wel weer zin in de zomer, ben dit weer een beetje beu.
Natuurlijk welquote:
Ik ook ja, veel te koudquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb trouwens wel weer zin in de zomer, ben dit weer een beetje beu.
jaa lekker coronatjequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan lekker op mn balkon zitten, biertje erbij
In de zomer drink ik graag witbier met een citroentje erin. Of coronaquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan lekker op mn balkon zitten, biertje erbij
Baasquote:
Kom je een keer op visite? Dan zorg ik dat ik dat in huis heb voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In de zomer drink ik graag witbier met een citroentje erin. Of corona
witbier is ook lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In de zomer drink ik graag witbier met een citroentje erin. Of corona
Natuurlijk kom ik langsquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je een keer op visite? Dan zorg ik dat ik dat in huis heb voor je
ooh en ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je een keer op visite? Dan zorg ik dat ik dat in huis heb voor je
Met citroentje erbij. Een wieckse witte ofzo.quote:
Echt niet, ik heb ze er zelfs op vakantie mee zien lopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
Sowieso zomer
Dan hebben de hockeymeisjes weer rokjes aanen doen ze die stomme uggs weg.
Jij bent eng want jij had het over mij schenkenquote:
laatst nog gehadquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met citroentje erbij. Een wieckse witte ofzo.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb ze er zelfs op vakantie mee zien lopen
Gezelligquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent eng want jij had het over mij schenken
Duits witbier, halve litersquote:
Dat was mijn ontbijt in Hongarije manquote:
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Jaaaaa!!1
POF Final Gehaald met 88
Die zit aan de mdma.quote:
Zonder mijquote:
Nee, jij mag ook hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
Merel zit je mijn drop weg te geven?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef 92Merel het volgende:
Ohja, ik zal zo nog even kijken of het nog lukt met die jingle, Eggs
Succes !quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga weer!
Morgen PER Final!
Arriverderci!
Doei merel
Ik heb ook nog geen pm van hemquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
Hey Huppel, Nick1337 is morgen vrij dus zal vragen of hij nog een uurtje ergens wil draaien.
Arme artiestquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef dragems het volgende:
kut weer vergeten om een bepaalde artiest te draaien
does it offend you? yeahquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme artiest![]()
Wie was je vergeten ?
Heb hem ff SMS gestuurdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen pm van hem
theequote:
wat niet trek, mijn gelul over sigaretten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Eggs als ik nou zeg dat ik dit geen 2 uur trek komt onze date dan in gevaar?
De muziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wat niet trek, mijn gelul over sigaretten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Pittig kort rood kapselquote:
Nico tines:quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
In alle vormen van tabak zit nicotine, dus ook in sigaren/pruimtabak/snuiftabak.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |