Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
is dit dandy's broertje die aan het lullen is ofzo?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
is dit dandy's broertje die de hele tijd aan het lullen is?
Dragems isquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
steven niet haten op dragems kk gekquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vraag het serieus manquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
steven niet haten op dragems kk gek
Dat zie je mij ook nergens beweren.quote:
Het is kleur amber geverfd, maar het valt dus bruiner uit altijdquote:
En Rockiej?quote:
quote:
quote:
Alblasserdamquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)laats-langs-a15.html
Wat komt er dan op je paspoort te staan?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zie je mij ook nergens beweren.
quote:
Rockiej zou alleen kaal gaan als nederland het wk won.quote:
Ik zit er over na te denken om ook mn hoofd kaal te scheren.quote:
Kale kut welquote:
Ik scheer me altijd kaalquote:
quote:
niet?quote:
Dat doe ik elke zomerquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
Heb wel eens gemillimeterd in de zomer
kijk in de koelkast en drink zijn bier opquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit dus bij iemand thuis te werken aan een project. Dus diegene kreeg een telefoontje en zei ja ben zo terug.. en die is nu dus al 1.5 uur weg... en zijn telefoon ligt nog hier..Wat moet ik in godsnaam doen?
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit dus bij iemand thuis te werken aan een project. Dus diegene kreeg een telefoontje en zei ja ben zo terug.. en die is nu dus al 1.5 uur weg... en zijn telefoon ligt nog hier..Wat moet ik in godsnaam doen?
Ja hij slikt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is mijn vraag al voorbij gekomen?
Ik luisterde niet door collega's
Weggaan en zijn telefoon verkopenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weggaan en zijn telefoon verkopen
quote:Klaas ging voor het gekkenhuis staan wachten. Kwamen ze naar buiten, sloeg hij ze op hun wang. Zei hij: "en nu een keer normaal doen he!!"
Fappen en de kwak op zn kussen mikkenquote:
Ik niet altijd, mensen zeggen dat het zonde van mijn haren is, ik krijg ook krullen als ik het lang laat groeien maar ik heb een hekel aan lange harenquote:
Krullenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet altijd, mensen zeggen dat het zonde van mijn haren is, ik krijg ook krullen als ik het lang laat groeien maar ik heb een hekel aan lange haren
Oh heerlijk krullenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik niet altijd, mensen zeggen dat het zonde van mijn haren is, ik krijg ook krullen als ik het lang laat groeien maar ik heb een hekel aan lange haren
als mijn haar lang is krijg ik 2 krullen op mn achterhoofd aan het eind haha, en ook een beetje als ik mn haar niet kam na het douchenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
Ja dit bedoel ik dusquote:
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kan bij sommigen ook leuk staanquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja dit bedoel ik dus, maar ik wil geen krullen.
Jezus bent u het.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ja dit bedoel ik dus, maar ik wil geen krullen.
Ik heb geen pics van mezelf met krullen, alleen kort haar zoals die op mijn fobo, samen met remlofquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan bij sommigen ook leuk staan![]()
[..]
Hoezo niet?![]()
Pics van jou met krullen
Blond?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een blonde afro van krullen wanneer ik gedoucht heb en mijn haar niet doe
Oh okequote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen pics van mezelf met krullen, alleen kort haar zoals die op mijn fobo, samen met remlof
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
Lievelingseten: GrieksSouvlaki met tzatziki
Ik eet soms gewoon een paprika op omdat het kanquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rauwe rode paprika is lekker man
Grieksquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
Boh gekquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Patje1987 het volgende:
Kan je goed koken?quote:
Girosquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grieks![]()
Al zou ik voor de giros gaan
Ik vind het gebakken niet lekker, alleen op de bbq op rauwquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik eet soms gewoon een paprika op omdat het kan
Neequote:
Gyros is inderdaad ook heel lekker, hier in de buurt een restaurant waar je gewoon alles van het menu ook kan afhalen met 10% kortingquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grieks![]()
Al zou ik voor de giros gaan
Kan je zoon goed koken dan?quote:
Hij leert het van mijquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gyros is inderdaad ook heel lekker, hier in de buurt een restaurant waar je gewoon alles van het menu ook kan afhalen met 10% korting
Succes met werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Roburtt het volgende:
Ik ga afsluiten en straks werken![]()
houdoe![]()
www.thuisbezorgd.nl openen dan zeker?quote:
Weten jullie dat kapsalon gewoon een shoarmaschotel is maar dan gemixt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Ragboer het volgende:
Voorkeur voor vlees.
Kapsalon, shoarma, kebab, gyros, hutspot, verse vis (alle soorten), hamburgers, braafworsten, speklappen, biefstukken.
Uh nee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Weten jullie dat kapsalon gewoon een shoarmaschotel is maar dan gemixt.
Ik eet altijd pita's kaas bij mn shoarma.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uh nee?
Kapsalon is:
Kaas dat patat er op dan weer kaas. dan shoarsma dan patat dan slade
zo iets was het geloof ik
ja, maar wat heeft dat met kapsalon te maken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik eet altijd pita's kaas bij mn shoarma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |