Beter neem je wat Van Dobben kroketten mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef Salatrel het volgende:
oja boodschappen. moet ik ook nog doen straks.
Dat sowieso. Het is dan toch een kwestie van tijd voor het tot doden of gedood worden komt, dus kan je maar beter het initiatief nemenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
eh, dan ga je toch gewoon even naar je buren. Dan jat je daar het eten. Of je ze nou eerst moet killen of niet
Ik heb Van Dobben groentekrokettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beter neem je wat Van Dobben kroketten mee.
zo is het. Mensen hebben niet voor niks zo'n achterlijk groot keukenmes in de la waar ze nooit wat mee doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef moomoo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is dan toch een kwestie van tijd voor het tot doden of gedood worden komt, dus kan je maar beter het initiatief nemen
ik zag idd dat ze in de aanbieding waren schat. ik zet ze op het lijstjequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Beter neem je wat Van Dobben kroketten mee.
Dat is de pussyvariant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik heb Van Dobben groentekroketten
lever maar een mancard inquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ik heb Van Dobben groentekroketten
Niets mis met een gratis vagina.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Strandrove het volgende:
Ik heb voor de grap tegen zo'n meisje gezegd dat ze vanavond met me mee moet gaan. Nu wil ze serieus mee.
jij zou betalen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Strandrove het volgende:
Ik heb voor de grap tegen zo'n meisje gezegd dat ze vanavond met me mee moet gaan. Nu wil ze serieus mee.
Waar zie je mij voor aanquote:
16, dat maakt het wel spannend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niets mis met een gratis vagina.
Een 16-jarige spannend vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan.
[..]
16, dat maakt het wel spannend.
Picca in mijn PM graag, ik moet weten of ze goed genoeg voor je isquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
wil je pic wel zienquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Picca in mijn PM graag, ik moet weten of ze goed genoeg voor je is.
Leuk toch.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan.
[..]
toen ik no stageliep kwam die langs toen ik buiten de deur wasquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:36 schreef secondewijzer het volgende:
Komt ineens leraar langs hier op stage, was vergeten dat k afspraak had
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef secondewijzer het volgende:
Oh en niks mis met 16-jarige meisjes.
behalve dat het er 16 zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef secondewijzer het volgende:
Oh en niks mis met 16-jarige meisjes.
Deze man, likt ook de venusheuvel. Op de plek waar een streepje normaal zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:51 schreef maickeltje het volgende:
Vind kaal wel oke..beter voor het likken![]()
En een streepje vind ik toch weer iets sexyer er uit zien
Ze lijkt op Tli, vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oh, links. Die met wenkbrauwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze niet 19 ofzo dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja daarom, die staat #1 op mijn KLB SC 20+ List.
mannen groeien psychisch niet verder na hun 12equote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En psychisch meer een jongen van een jaar of 17?
Mensen die haar bikinipics niet gezien hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
mensen die niet weten hoe tli eruit ziet
Neu, psychisch gewoon normaal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En psychisch meer een jongen van een jaar of 17?
http://www.asos.com/man/quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef secondewijzer het volgende:
Namen van (web?)winkels waar je leuke kleren kan kopen voor niet al te veel?
Mensen die haar nudies na het WK niet hebben ontvangenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die haar bikinipics niet gezien hebben.
Maar hoezo okeėr dan 20-jarigen dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Neu, psychisch gewoon normaal.
K vind 16/17 jarige meisjes gewoon oke
Wat een vraag!quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoezo okeėr dan 20-jarigen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |