Niemand anders kan het hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
J-Woww is een van de weinigen die het kan hebben.
Deze is erger.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom hoor je dit nummer nooit meer ergens?
barthezz, dan moet ik altijd aan die keeper denkenquote:
Ik ook, vooral hoe hij dankzij zo'n polletje onder de bal door maaide.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
barthezz, dan moet ik altijd aan die keeper denken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:57 schreef secondewijzer het volgende:
In dit topic:
Dingen die ik vanavond kan gaan doen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:01 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik ook, vooral hoe hij dankzij zo'n polletje onder de bal door maaide.
die spelen vanavond?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kroeg met vrienden. Nederland - Oostenrijk. Na afloop nog pokeren.
Meh even niet. Vrij-zat-zon-ma al gedronken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Kroeg met vrienden. Nederland - Oostenrijk. Na afloop nog pokeren.
die lopende dikke hamburger? Hoop het niet. Het enige oranje wat hij ziet is madsauce van de macquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:04 schreef Salatrel het volgende:
is van beukering al opgeroepen voor oranje?
Nee, het is het geluid van.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de waarschuwing dat het laatste uur is ingegaan?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1,5.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Discozwemmen, niet te verslaan. Lekker met je vrienden spetteren onder het genot van een cola.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
Toch mooi hoe voor elke generatie alles vroeger beter was.
Die hoor ik nog wel regelmatigquote:
Wat krijg je? Ik ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als jij naar huis gaat zit ik al met me bord prakkie op schoot
Waar is the place to be?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die hoor ik nog wel regelmatig.
deze vond ik altijd zo vetquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
Toch mooi hoe voor elke generatie alles vroeger beter was.
Tegen de tijd dat ik eens thuis ben..quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als jij naar huis gaat zit ik al met me bord prakkie op schoot
voor mij 5 minutenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:10 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
SowiesoNostalgie
[..]
Tegen de tijd dat ik eens thuis ben..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:09 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wat krijg je? Ik dit.
[ afbeelding ]
[..]
Waar is the place to be?
Klein kwartiertje fietsen naar de bus. Dan 5 minuutjes wachten, 20 minuten bus, 5 minuten lopen.quote:
en de batavieren nog met zn vijven waren en twix nog raider was...quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Mozy het volgende:
Vroeger, toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies.
haarhappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Mozy het volgende:
Seks met jou is altijd lekker geweest, hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Mozy het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef moomoo het volgende:
shitballs, ik heb gisteren niet de afwas gedaan en nou moet ik dat dus doen voordat ik kan koken
neem een hondquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:14 schreef moomoo het volgende:
shitballs, ik heb gisteren niet de afwas gedaan en nou moet ik dat dus doen voordat ik kan koken
Toen de gulden nog van hout was en de mussen te voet gingen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:12 schreef Mozy het volgende:
eh, dan ga je toch gewoon even naar je burenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:17 schreef moomoo het volgende:
En ik moet nog eerst boodschappen doen ookAls ooit de hel losbarst heb ik maar voor 1 dag eten in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |