Haha, nee, zo bedoelde ik het niet, ik heb net een nieuwe telescoop binnen dus als het weer een beetje meezit heb ik zat te doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel dat veel mensen als ze een relatie hebben geen tijd meer maken voor andere zaken.
En dat als de relatie dan over is ze ineens en heel leeg leven blijken te hebben.
Nou ja, ik ga wat kort door de bocht wat jou betreft misschien, maar je triggerde wat in me
Ja, ik ga ff met de bus papier wegbrengen, ja dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bij de Cartesiusweg zit een depot van de gemeente
Tja, ook politieke partijen zijn aan verandering onderhevig. Want zeg nu zelf, wat doet de PvdA eigenlijk nog voor de originele achterban: de Arbeider?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:04 schreef Kluts het volgende:
Mij is van huis uit altijd een beetje bijgebracht dat je VVD stemt als je een goeie baan met dito inkomen hebt, en PvdA als je zoals ik gewoon een regular werknemer bent. En ze kunnen wel eea in het partijprogramma zetten, maar ik ging er dan eigenlijk altijd wel vanuit dat die ideologie er nu eenmaal is, onafhankelijk van partijprogramma.
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik dus tussen VVD en D66
Liefste stem ik gewoon niet, maar daar ben ik zelf niet bij gebaat en ik vind dat mensen die niet stemmen niet mogen klagen en ik klaag graag
Het gaat toch meer om het voorkomen dat een concrentratie kinderen, waaran de longen nog in ontwikkeling zijn, in de buurt van de snelweg te plaatsen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde gister trouwens iets belachelijks in het kader van fijnstof.
Directeur Astmafonds:
Scholen moeten niet in de buurt van een snelweg! Gemeentes moeten dat tegenhouden!
Ze bouwen maar wat anders op die grond, woonwijken of sportvelden ofzo, dat is ook niet gezond, maar minder erg dan scholen!
Dus hij probeerde echt oprecht te beweren dat het minder erg is om in een huis te leven of te sporten naast een snelweg, dan dat je als leerling in een schoolgebouw zit waar gewoon een fijnstoffilter geplaatst kan worden?
Daarom stem ik blanco en vind ik dat blanco stemmen meegeteld moeten worden bij de zetelverdelingquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik dus tussen VVD en D66
Liefste stem ik gewoon niet, maar daar ben ik zelf niet bij gebaat en ik vind dat mensen die niet stemmen niet mogen klagen en ik klaag graag
Echt geen flame, maar die A staat echt voor Allochtoon tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ook politieke partijen zijn aan verandering onderhevig. Want zeg nu zelf, wat doet de PvdA eigenlijk nog voor de originele achterban: de Arbeider?
Waarom blanco, en niet noir? racistquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom stem ik blanco en vind ik dat blanco stemmen meegeteld moeten worden bij de zetelverdeling
Ik heb alleen PvdA gestemd toen ik 18 was. Omdat ik het ook niet echt wist toen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, ook politieke partijen zijn aan verandering onderhevig. Want zeg nu zelf, wat doet de PvdA eigenlijk nog voor de originele achterban: de Arbeider?
Klopt. Het scheelt al honderduizenden liters water per dag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan kan je beter een dag in de week geen vlees eten, dat heeft meer nut dan al die maatregelen bij elkaar.
Ik weet voor mezelf nog niet wat ik zwaarder vind wegen. Maar ik krijg de neiging om voor onderwijs te kiezen en dus D66 te stemmen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Ik stem D66 omdat dat naar mijn idee net wat meer past bij mijn positie in de maatschappij.
Maar die kinderen lopen geen schade op als ze in een woonwijk wonen die op die plek staat? Waar ze leven, buiten spelen? Ipv dat kwartiertje buitenspelen op school? Voor in het gebouw zijn allerlei oplossingen om de fijnstofconcentratie terug te dringen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef STING het volgende:
[..]
Het gaat toch meer om het voorkomen dat een concrentratie kinderen, waaran de longen nog in ontwikkeling zijn, in de buurt van de snelweg te plaatsen?
Dat zou een goede zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom stem ik blanco en vind ik dat blanco stemmen meegeteld moeten worden bij de zetelverdeling
Ik vind het altijd ook frappant dat je een land vol met rationele, aardige, ruim denkende individuen kan hebben, maar als je ze allemaal samen als groep neerzet wordt het een dom, asociaal en egoïstisch geheel. Volgens mij is het gewoon een natuurwet dat het IQ van een groep omgekeerd evenredig in verband staat met de grootte van die groepquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat "sensatie" een accuratere benaming is, ook al is angst de onderliggende behoefte.
Hebben mensen nodig voor afleiding van hun eigen problemen. Daarom kijken bepaalde groepen mensen ook graag soaps. 7
Dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:08 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Haha, nee, zo bedoelde ik het niet, ik heb net een nieuwe telescoop binnen dus als het weer een beetje meezit heb ik zat te doen.
Die keuze is er nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom blanco, en niet noir? racist.
Ik vind het ook altijd lastig. Je beslist op basis van wat je door je omgeving meekrijgt, wat ik net uitlegde over hoe dat mij is bijgebracht thuis bijvoorbeeld. En met emotie, wat op dat moment voor jou belangrijk is, en er is volkomen onduidelijk of er ook iets van terecht komt, dus het is altijd moeilijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet voor mezelf nog niet wat ik zwaarder vind wegen. Maar ik krijg de neiging om voor onderwijs te kiezen en dus D66 te stemmen.
Ik ook, maar dat komt ook mede door het verlinkste onderwijs. Daar werd me geleerd dat links goed en sociaal was en zulks. Nu weet ik wel beter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:10 schreef Kluts het volgende:
Ik heb alleen PvdA gestemd toen ik 18 was. Omdat ik het ook niet echt wist toen.
Daarna nooit meer idd. En ik verdiep me er rond de verkiezingen ook echt wel in voor ik een keuze maak.
Ik heb al een hoop medestanders, maar ja, wat doe je daarmee he?quote:
Dat is een kwestie van tijd.quote:
Dat moet de invloed van Wilders zijnquote:
Ik heb iig nog nooit het idee gehad dat mijn stem ook daadwerkelijk iets heeft toegevoegd zeg maar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd lastig. Je beslist op basis van wat je door je omgeving meekrijgt, wat ik net uitlegde over hoe dat mij is bijgebracht thuis bijvoorbeeld. En met emotie, wat op dat moment voor jou belangrijk is, en er is volkomen onduidelijk of er ook iets van terecht komt, dus het is altijd moeilijk.
Volgens mij heeft dat met aansprakelijkheid te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die kinderen lopen geen schade op als ze in een woonwijk wonen die op die plek staat? Waar ze leven, buiten spelen? Ipv dat kwartiertje buitenspelen op school? Voor in het gebouw zijn allerlei oplossingen om de fijnstofconcentratie terug te dringen.
Ik stem D66 omdat ik me het meest met die partij kan identificeren als iemand die vrijheid van het individu als grootste goed ziet, maar ook de noodzaak van een verzorgingsstaat inziet. En wie kan het nou niet eens zijn met investeren in onderwijs en privacy.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet voor mezelf nog niet wat ik zwaarder vind wegen. Maar ik krijg de neiging om voor onderwijs te kiezen en dus D66 te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |