Tot zoquote:
In CPR ook weleens zoiets jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
In FP zijn we onlangs tot post 368 gekomen
Wat?quote:
Bij wie moet ik dan zijn?quote:
watquote:
Die deur blijft nog steeds gesloten voor mijquote:
* madmuppet drukt op de bel ....quote:
Dan moet je een open solli sturen aan de FA's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Bij wie moet ik dan zijn?Wil V&A of WGR wel modden
![]()
Kopje koffie buurman?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet drukt op de bel ....ing Dong*
Ik wil er best 369 van maken hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
In FP zijn we onlangs tot post 368 gekomen
Nee, ik wil ook geen donkerblauwquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je een open solli sturen aan de FA's.
Maar das niet voor donkerblauw he.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil er best 369 van maken hoor.
Voor mij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Die deur blijft nog steeds gesloten voor mij
jah lekker, doe maar zwart ... heb je van die reuze mergpijpen ? ... doe anders aar een gevulde koek... of een zwolsche bol ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kopje koffie buurman?Koekje erbij?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah lekker, doe maar zwart ... heb je van die reuze mergpijpen ? ... doe anders aar een gevulde koek... of een zwolsche bol ...
Moet ik zo ook maar weer eens gaan doenquote:
SCHAAM!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]een Zwolsche wattes?
Nog nooit van gehoord
Goed ideequote:
Whehehehehequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook geen donkerblauwIk wil mensen kunnen noten
![]()
Maar nee, ik soll. wel niet
Ik ben import Zwollenaar, al een jaar of 20 dat dan weer wel, maar ben nooit goed geïntegreerdquote:
Zo spannend is het daar niet.quote:
Dat is maar goed ook, anders kon je in het rOAddeltopic meelezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Die deur blijft nog steeds gesloten voor mij
na 80 min hing die op!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eindelijk van die Taliban klant verlost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |