Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Wat moet je met Dr_Flash.rarquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn hele site is een flash bestandje
Ja zie, daar heb je het alquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn hele site is een flash bestandje
Die heb ik verspreid nadat hij het op de achterbank van zijn taxi liet liggen zaterdagavondquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef madmuppet het volgende:
zit ik te proberen te posten in het gesloten topic...snapte er geen ruk van ...
Klinkt bekendquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef madmuppet het volgende:
zit ik te proberen te posten in het gesloten topic...snapte er geen ruk van ...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Daarom is het wel goed dat ik mijn donkerblauwe kleurtje kwijt ben, daarmee lulde ik namelijk nogal eens lekker door in een gesloten topic
Doe eens even doorsturenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Die heb ik verspreid nadat hij het op de achterbank van zijn taxi liet liggen zaterdagavond
Ik wil ook donkerblauw kleurtjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Daarom is het wel goed dat ik mijn donkerblauwe kleurtje kwijt ben, daarmee lulde ik namelijk nogal eens lekker door in een gesloten topic
Aldus de grondlegger van het Muckenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou gelukkig heb je het nieuwe deel gevonden
Hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Mja, ik wil de mijne ook wel terug, maar dat gaat niet meer gebeurenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook donkerblauw kleurtjeknopjes
Preciesquote:
dat doet nou DaMart wel voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
In mijn huisquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef madmuppet het volgende:
[..]![]()
![]()
oow, waar kan ik nou dat bakkie komen drinken dan ?
lol...zag wel een mooi rood kruisje...maar gewoon blijven proberen ... zuchtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
In FP zijn we onlangs tot post 368 gekomenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik wil de mijne ook wel terug, maar dat gaat niet meer gebeuren
[..]
Precies
Stuur dan een solli in!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook donkerblauw kleurtjeknopjes
Tot zoquote:
In CPR ook weleens zoiets jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
In FP zijn we onlangs tot post 368 gekomen
Wat?quote:
Bij wie moet ik dan zijn?quote:
watquote:
Die deur blijft nog steeds gesloten voor mijquote:
* madmuppet drukt op de bel ....quote:
Dan moet je een open solli sturen aan de FA's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Bij wie moet ik dan zijn?Wil V&A of WGR wel modden
![]()
Kopje koffie buurman?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
* madmuppet drukt op de bel ....ing Dong*
Ik wil er best 369 van maken hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:53 schreef OA het volgende:
[..]
In FP zijn we onlangs tot post 368 gekomen
Nee, ik wil ook geen donkerblauwquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je een open solli sturen aan de FA's.
Maar das niet voor donkerblauw he.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil er best 369 van maken hoor.
Voor mij ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Die deur blijft nog steeds gesloten voor mij
jah lekker, doe maar zwart ... heb je van die reuze mergpijpen ? ... doe anders aar een gevulde koek... of een zwolsche bol ...quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kopje koffie buurman?Koekje erbij?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jah lekker, doe maar zwart ... heb je van die reuze mergpijpen ? ... doe anders aar een gevulde koek... of een zwolsche bol ...
Moet ik zo ook maar weer eens gaan doenquote:
SCHAAM!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]een Zwolsche wattes?
Nog nooit van gehoord
Goed ideequote:
Whehehehehequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook geen donkerblauwIk wil mensen kunnen noten
![]()
Maar nee, ik soll. wel niet
Ik ben import Zwollenaar, al een jaar of 20 dat dan weer wel, maar ben nooit goed geïntegreerdquote:
Zo spannend is het daar niet.quote:
Dat is maar goed ook, anders kon je in het rOAddeltopic meelezenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Die deur blijft nog steeds gesloten voor mij
na 80 min hing die op!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eindelijk van die Taliban klant verlost
roddels over jou? Zo boeiend ben je nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo spannend is het daar niet.
Al heb ik wel effe alle roddels over mij gelezen.
blijkt ... als je dat nou eerder had gezegd dan had ik hem meegenomen ..quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben import Zwollenaar, al een jaar of 20 dat dan weer wel, maar ben nooit goed geïntegreerd
OMGquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
blijkt ... als je dat nou eerder had gezegd dan had ik hem meegenomen ..
[ afbeelding ]
die gele smurrie.. tisda?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt vet slecht uitquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil best terug, maar dat mag nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo spannend is het daar niet.
Al heb ik wel effe alle roddels over mij gelezen.
Ik vind het eerder bruinig, en het lijkt een beetje op caramelsaus ofzoquote:
Kom, laten we een subforum verzinnen speciaal voor onsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil best terug, maar dat mag niet
ik wil ook !!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, laten we een subforum verzinnen speciaal voor onsGaan wij die samen modden
Uiteraardquote:
PBLquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, laten we een subforum verzinnen speciaal voor onsGaan wij die samen modden
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Stuart het volgende:
Ik weet wel een subforum maar dat ga ik niet noemen![]()
Whoahquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef madmuppet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KPD?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Stuart het volgende:
Ik weet wel een subforum maar dat ga ik niet noemen![]()
Pas maar op, straks wil Toek meedoen en heb je KPNquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
KPD?
Dat wordt dan wel KPM natuurlijk
En KPM en KPS
Sara!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil Toek meedoen en heb je KPN.
[..]
[..]
Saarquote:
Succesquote:
Tot later mopquote:
Voor mijquote:
Lekkerquote:
Voor mamaMuckquote:
quote:
Gesellug!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk schuif bij je aan
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk schuif bij je aan
Jaquote:
Liefquote:
Wie doet wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |