quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
The Eagles!!![]()
kom ik speciaal onder de douche vandaan
ik ga weer!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toon heeft best een goeien stem
Haha dit is jouw zendtijd, ik heb niet veel verstand van al die gitaarplaten. Ok daar lieg ik ken elke muziek wel een beetje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vraag wat beters aan dan
Ja, dat staat er tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje ga je echt naar die meet toe?
Je draait prima hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vraag wat beters aan dan
Oja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je draait prima hoor![]()
Alleen er gaat wat mis met je mic aan/uit schakelen, ik heb een stukje opgenomen, dan kun je het eens horen als je klaar bent.
Maar ik ga nu dus echt de rest van de middag weg zijn
Geen krekels geluiden meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Krekels waar? Ik ben bang van krekels.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Krekels waar? Ik ben bang van krekels.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Dj_Darcli het volgende:
Tot straks allemaal, ik ga werken! Je bent lekker aan het draaien Toon![]()
quote:Homo Top 100
3FM - 6 augustus 2010
1 Anita Meyer Why Tell Me Why
2 Village People YMCA
3 ABBA Dancing Queen
4 Right Said Fred I'm Too Sexy
5 Scissor Sisters I Don't Feel Like Dancin'
6 Marianne Rosenberg Ich Bin Wie Du
7 Bronski Beat Smalltown Boy
8 O-zone Dragostea Din Tei
9 Queen I Want To Break Free
10 Gloria Gaynor I Will Survive
11 Gerard Joling Maak Me Gek
12 Shirley Bassey This Is My Life
13 Electric Six Gay Bar
14 Crucified Army Of Lovers
15 Weather Girls I'ts Raining Men
16 George Michael Outside
17 Lady Gaga Bad Romance
18 Mika Relax Take It Easy
19 Wham Wake Me Up (Before You Gogo)
20 Lady Gaga Alejandro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van augustus 2010?quote:
Merelquote:
Hallo uiltjequote:
Je hebt wel een mooi liedje ter afsluitingquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoooi
Mijn tijd zit er net op en dan kom jijJammer
quote:
Hooiquote:
Een Merel is geen Uilquote:
OVquote:
Dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooi liedje ter afsluiting
Jij heb een uil in je foboquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Fonz is boos op me vanwege dat topic![]()
Denigerend, achter zn rug om blablabla.
[..]
Een Merel is geen UilOf zal ik jou Pumba gaan noemen?
[..]
OV![]()
Hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Fonz is boos op me vanwege dat topic![]()
Denigerend, achter zn rug om blablabla.
[..]
Een Merel is geen UilOf zal ik jou Pumba gaan noemen?
[..]
OV![]()
Yo dankjewelquote:
hier zit ook biep inquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Goeie Aphex Twins niet dta gepiep van net.
Niet zo irritant als het nummer van net dat Koelkast draaidequote:
quote:
Ja maar dat ben ik nietquote:
Spijt van dat ik m mn nummer heb gegeven, ik moet beter nadenken over dingen die ik doequote:
met verborgen boodschappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Die clip van dit nummer is zo vaag hè
Zit er al langer op als lurker, maar ben nooit super actief geweest. Heb maar 11 posts per dag gemiddeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe is het om 5 jaar op Fok! te zitten?
neequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Even kijken of ik nog wat voor school kan doen
Haha, ja mag je wel mee oppassen ja aan wie je je nummer allemaal geeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar dat ben ik niet![]()
[..]
Spijt van dat ik m mn nummer heb gegeven, ik moet beter nadenken over dingen die ik doe![]()
Was gister met wat vrienden in de stad, zou uitgaan enzo, heb ik ineens een boos persoon aan de telefoon (had totaal niet door wie het was) dus ging lekker allemaal
zelfde met mij. ooit een keer account aangemaakt maar weinig zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit er al langer op als lurker, maar ben nooit super actief geweest. Heb maar 11 posts per dag gemiddeld
nee. school zuigt monkeyballsquote:
altijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
mogen we je weer vragen stellen dragems
Ow okeee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit er al langer op als lurker, maar ben nooit super actief geweest. Heb maar 11 posts per dag gemiddeld
wat voor school?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt, maar toch moet het gebeuren. Het is best wel voor m'n examen
Wie belde dan en waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar dat ben ik niet![]()
[..]
Spijt van dat ik m mn nummer heb gegeven, ik moet beter nadenken over dingen die ik doe![]()
Was gister met wat vrienden in de stad, zou uitgaan enzo, heb ik ineens een boos persoon aan de telefoon (had totaal niet door wie het was) dus ging lekker allemaal
Ik schaam me echt voor mijn postcountquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef dragems het volgende:
aantal posts: 7105 (gemiddeld 4 per dag)
in de clipquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is volgens jou de verborgen boodschap achter dit nummer dragems?
Even kijken, ja doe dat maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik schaam me echt voor mijn postcount
Fonz_quote:
Waar was je gister nou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik schaam me echt voor mijn postcount
Ja maar WAT. We willen graag live jouw uitleg horenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fonz_
omdat ik zei dat ie lego verzamelde in het fobo hosselaar topic.
Was denigerend en achter zn rug om en toen was ie vervolgens boos dat een vriendin van me hem wegdrukte want dat kon niet blablablazeikzeikzeik
Bhzakjequote:
Ik was uit, een leven hebben enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waar was je gister nou.De appelflappen waren lekker!
Patjenquote:
Merelquote:
Omdat jij klaar bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom is nu iedereen er weer?![]()
quote:
Ik heb al rozen opgestuurd naar jou hihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben jullie al wat gekocht voor Valentijn?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben jullie al wat gekocht voor Valentijn?
Ahww liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb al rozen opgestuurd naar jou hihi
Het was smiddags!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was uit, een leven hebben enzo![]()
Werd overigens een enorme faalavond en mn tenen waren (letterlijk) blauw toen ik thuis kwam
Ik heb wat foto's af laten drukken en in een lijstje gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee
Kan ook echt niks bedenken voor vriendlief .
Gewoon niks kopen! Doe ik ook niet voor mijn vriendinquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee
Kan ook echt niks bedenken voor vriendlief .
Geef haar een natte doosquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon niks kopen! Doe ik ook niet voor mijn vriendinIs zo`n onzin dag
(en ja denkt zij het zelfde over
)
Ohquote:
Ik vroeg wat hij wilde dat ik zegmaar voor m kon kopen, als in in een doosje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb wat foto's af laten drukken en in een lijstje gedaan.
Want ik verwacht ook niet echt wat terug
Ik vind het wel leuk om iets kleins te doen/gevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
) Ik koop soms gewoon wat spontaan wat leuks voor haar. Niet op 14feb omdat het 14feb is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geef haar een natte doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus![]()
ja maar dag daarna hebben we een jaar, dus ook mede daarvoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
) Ik koop soms gewoon wat spontaan wat leuks voor haar. Niet op 14feb omdat het 14feb is.
Ik zie haar maandag niet eensquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om iets kleins te doen/geven
Dit is tenslotte ook onze 1e valentijnsdag samen
Nee ik zie mijn lief ook niet maandag. Ik moet savonds werken en hij overdag. Dus ik geef het kadootje zondag welquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zie haar maandag niet eens
Maar onze 1e valentijn heb ik ook wel wat geveven ja.
Doeggquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Moet zo nog werken.
Tot vanavond!![]()
![]()
Daagquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
Tot vanavond!![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
Tot vanavond!![]()
![]()
Ja want ze hebben condoomsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:18 schreef dan13lv het volgende:
scandinavie, daar krijg je geen aidsof malaria
Kan ook genezen worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef 92Merel het volgende:
Echt genezen? No way![]()
Dat kan alleen geremd worden toch ?
Ik luister geen radio waar gaat het over?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef dan13lv het volgende:
[..]
condooms om malaria te voorkomen ?
Nee 100 000 dollar injecteren volgens south park.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan ook genezen worden.Met negerzaad
Aids genezen dmv stamcelonderzoek (onderzoek geneest niet, zal wel stamcelmanipulatie zijn, maar goed)quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik luister geen radio waar gaat het over?
ja, daarom vond ik het beetje raar dat die dat zeiquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel hoor, zonder remmers was je dood
Ow zoiets was idd laatst op het nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aids genezen dmv stamcelonderzoek (onderzoek geneest niet, zal wel stamcelmanipulatie zijn, maar goed)
Owjaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee 100 000 dollar injecteren volgens south park.
nope stamcellen zijn de toekomt word steeds meer mee gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef 92Merel het volgende:
Je valt op mannen dus jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef 92Merel het volgende:
En wat nou als ik naar het toilet ga en mn neus niet poeder, ben ik dan wel homo?
Bij jou is het minder vervelend als je homo bentquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef 92Merel het volgende:
En wat nou als ik naar het toilet ga en mn neus niet poeder, ben ik dan wel homo?
Pas op dat naatje het niet hoortquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
[..]
nope stamcellen zijn de toekomt word steeds meer mee gedaan
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pas op dat naatje het niet hoort
ja idd als er 1 tegenstander is dan is het de kerkquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pas op dat naatje het niet hoort
Maja, de kerk is nu ook wel een beetje uitgemolkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:23 schreef dragems het volgende:
[..]
ja idd als er 1 tegenstander is dan is het de kerk
Ik weet het, maar het virus infecteert veel meer cellen en om die stamcellen goed te laten werken hiervoor, moet het virus helemaal uit je lichaam zijn lijkt me, dus alle geïnfecteerde cellen eruit lijkt me, anders worden de stamcellen ook besmet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
[..]
nope stamcellen zijn de toekomt word steeds meer mee gedaan
Ik weet het nietquote:
Oh okquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij jou is het minder vervelend als je homo bent![]()
Kan hij toveren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn vriendin noemt die van mij Harry, geen idee waarom...
Date jij met Koelkastquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Geniaal Dragems.
En doe jij eens excuses aanbieden aan mijn date
Nu is hij er, en nu is hij verdwenen!quote:
heb jij een date?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Geniaal Dragems.
En doe jij eens excuses aanbieden aan mijn date
Waarom moest ik hierom lachen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen ja.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu is hij er, en nu is hij verdwenen!
Ik weet niks te vragenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dragems, mag ik Horse with no name van America aanvragen bij je?!
PMquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet niks te vragen![]()
Maar als ik wat bedenk, PM of DM ?
Helemaal grijs gedraaid sinds ik hem moest downloaden voor jouw requestquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stiekem wel een heel tof liedje he![]()
DV, vrijdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom zijn er geen vrouwelijke DJ's?
Daar heb ik wel vragen voor.
jaaaa iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Neequote:
Ik zou echt keihard falen als ik dat ging proberenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Okeequote:
Nu pas zo'n geniaal nummer ontdekkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dragems, mag ik Horse with no name van America aanvragen bij je?!
Eggs dan?quote:
Vast nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou echt keihard falen als ik dat ging proberen![]()
[..]
Okee
Die wil niet daten met mij want ik heb geen tietenquote:
Dit, zoveel stelt het niet voor hoor. Tenminste wat ik doe niet dus dat kun jij ookquote:
Ik kon hem wel, maar heb hem nu herontdektquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pas zo'n geniaal nummer ontdekken
Hahaha wat zei je... Ben je blind??quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil niet daten met mij want ik heb geen tieten
Echt welquote:
quote:
Stom he, als je een leuk nummer hoort maar er nergens staat of niet wordt gezegd hoe hij heetquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kon hem wel, maar heb hem nu herontdekt
Dan word je m'n sidekickquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ik ben echt niet handig met computers en mn geluid doet stom.
Lul nou nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Ik lach me rot.
Ik date met niemand![]()
Maar jij moet excuses aanbieden aan EggsTC van mij
Daar heb ik Shazam voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stom he, als je een leuk nummer hoort maar er nergens staat of niet wordt gezegd hoe hij heet
Zeker zo'n ding voor je telefoon die liedjes herkent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar heb ik Shazam voorken je dat
?
Maar ik kon het liedje een klein beetje, alleen dat papaaa pararapaaa
Waar woonde je ook alweer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan word je m'n sidekick
Dan mag je gezellig hier komenVergeet je dekentje dan niet
Preciesquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeker zo'n ding voor je telefoon die liedjes herkent?
Maar in principe ken ik het niet nee
Is te diepzinnig voor jou zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap de text alleen niet echt
Je kogelgat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
BREAKING NEWS!!
Mn kogelgat is weg![]()
Hij behoort zeker tot de top jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
Dragems is inderdaad wel een van de beste DJ's. Zoniet de beste
Ahhhhquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
BREAKING NEWS!!
Mn kogelgat is weg![]()
Nee dat kon niet volgens hunquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhh![]()
Hebben ze hem nog voor je uitgesneden zodat je hem kan inlijsten?
Zei ik tochquote:
Kill it with firequote:
wow overdrijf je niet een beetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Stokstaart het volgende:
Dragems is inderdaad wel een van de beste DJ's. Zoniet de beste
neenee, het was zn eigen schuld en nu is hij bang dat mn moeder boos wordtquote:
En bedanktquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is te diepzinnig voor jou zeker
Je muziek is tof en je programma zit vaak toch echt wel goed in elkaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef dragems het volgende:
[..]
wow overdrijf je niet een beetje
Graag gedaanquote:
hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
neenee, het was zn eigen schuld en nu is hij bang dat mn moeder boos wordt
Nee echt. Droge humor en goede muziek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef dragems het volgende:
[..]
wow overdrijf je niet een beetje
Gistermiddag niet geluisterd zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je muziek is tof en je programma zit vaak toch echt wel goed in elkaar
Nee, wat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gistermiddag niet geluisterd zeker?
Het was gisteren behoorlijk crapquote:
+20 ongeveerquote:
net als gisteravondquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was gisteren behoorlijk crap![]()
Maar dat kwam door slechte verbinding
Oh ja dat had ik gemistquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flauw hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou meer plaatsvervangende schaamte voelen als beyoncé/britney/gaga oid voorbij zou komenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is toch die band van Gay bar en High voltage?
yupquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Was het toen ook bagger?quote:
Volgens stokstaart is alles wat mis gaat op de radio mijn schuld. Dus nee daar kan Dragems niks aan doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik gemist![]()
Maar daar kan hij ook weinig aan doen dan lijkt me ?
Leedie gnagna.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou meer plaatsvervangende schaamte voelen als beyoncé/britney/gaga oid voorbij zou komen![]()
Dit klinkt wel tof
hahah lief van m zegquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het toen ook bagger?
[..]
Volgens stokstaart is alles wat mis gaat op de radio mijn schuld. Dus nee daar kan Dragems niks aan doen
Ja, dat lady laat ik maar weg, twijfel eroverquote:
Wat is er mis met hun?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou meer plaatsvervangende schaamte voelen als beyoncé/britney/gaga oid voorbij zou komen![]()
Dit klinkt wel tof
Heb je geen datalimiet danquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:46 schreef Snuf. het volgende:
Afroman en Snuf. Luisteren ook even me op de iPhone jwt
quote:Ja, dat lady laat ik maar weg, twijfel erover
Met hen*quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat is er mis met hun?![]()
![]()
Mja, het klinkt nu wel leuker dan het begin
Stating the obviousquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom lacht iedereen?
Het is echt zo toch, Electric Six...
Ruilen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is werken met servers toch een kutbaan zeg.
Straks zit overal een datalimiet op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb nu T-mobile, maar wil graag naar Vodafone.
Alleen dat krijg ik een datalimiet
Ooh, nja ik ben niet thuis in deze muziek en ken daardoor alleen die 2 hits.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stating the obvious
Is net zoiets als zeggen: Kurt Cobain was toch van Nirvana?
ik heb al teveel mn best gedaan op school vandaag, dus ik ga niet meer op dat soort dingen lettenquote:
Oké wat doe je?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ruilen?
Mijn baan is dodelijk saai.
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is werken met servers toch een kutbaan zeg.
Die stakkers moeten het netwerk gewoon uitbreiden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Straks zit overal een datalimiet op.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik heb al teveel mn best gedaan op school vandaag, dus ik ga niet meer op dat soort dingen letten
Met gaga is idd heel wat mis
Ik voer formuliertjes in.quote:
brrr...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je vind dat de enige?
Britney is gestoord joh
[..]
Ik voer formuliertjes in.
7 uur achter elkaar dingetjes overtypen.
Dodelijk saai.
Oh en er staat altijd juize fm of fun x op
aight aightquote:
Ik was de rest van de artiesten even vergetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je vind dat de enige?
Britney is gestoord joh
[..]
Ik voer formuliertjes in.
7 uur achter elkaar dingetjes overtypen.
Dodelijk saai.
Oh en er staat altijd juize fm of fun x op
hahah dus je geheugen heb je ook op school achter gelaten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik was de rest van de artiesten even vergeten
Hihiquote:
Nee, in de baarmoeder van mn moederquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hahah dus je geheugen heb je ook op school achter gelaten?
quote:
Ohwquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laat maar zitten.. Hier kan ik tenminste gewoon onz-radio luisteren.
Slechte grapquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, in de baarmoeder van mn moeder
ik weet hetquote:
gingers don't have soulsquote:
quote:
Ja ik hoorde hetquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij wilde bijna zeggen: Patje is er dus ik ff zn vrouw doen.
Hoorde je dat?
ik vind het heet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef 92Merel het volgende:
Mijn haar is rood geverfd![]()
![]()
Al valt het altijd meer bruin uit, dus is het roodbruin
Je oude haar was lieverquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef 92Merel het volgende:
![]()
Ik verf het al sinds begin september, al sinds voor fok dusquote:
Inkoppertje: pics van je haar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:57 schreef 92Merel het volgende:
![]()
ik bedoel aangeboren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jaja, je zegt net nog wat anders
Je had eerst een foto staan met ander haarquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik verf het al sinds begin september, al sinds voor fok dus
Ahaquote:
Ja, toen was het langer, maar niet ander kleurtjequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je had eerst een foto staan met ander haar
Oeh, aardig ginger inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |