quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
The Eagles!!![]()
kom ik speciaal onder de douche vandaan
ik ga weer!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toon heeft best een goeien stem
Haha dit is jouw zendtijd, ik heb niet veel verstand van al die gitaarplaten. Ok daar lieg ik ken elke muziek wel een beetje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vraag wat beters aan dan
Ja, dat staat er tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje ga je echt naar die meet toe?
Je draait prima hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vraag wat beters aan dan
Oja?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je draait prima hoor![]()
Alleen er gaat wat mis met je mic aan/uit schakelen, ik heb een stukje opgenomen, dan kun je het eens horen als je klaar bent.
Maar ik ga nu dus echt de rest van de middag weg zijn
Geen krekels geluiden meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Krekels waar? Ik ben bang van krekels.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
Krekels waar? Ik ben bang van krekels.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef Dj_Darcli het volgende:
Tot straks allemaal, ik ga werken! Je bent lekker aan het draaien Toon![]()
quote:Homo Top 100
3FM - 6 augustus 2010
1 Anita Meyer Why Tell Me Why
2 Village People YMCA
3 ABBA Dancing Queen
4 Right Said Fred I'm Too Sexy
5 Scissor Sisters I Don't Feel Like Dancin'
6 Marianne Rosenberg Ich Bin Wie Du
7 Bronski Beat Smalltown Boy
8 O-zone Dragostea Din Tei
9 Queen I Want To Break Free
10 Gloria Gaynor I Will Survive
11 Gerard Joling Maak Me Gek
12 Shirley Bassey This Is My Life
13 Electric Six Gay Bar
14 Crucified Army Of Lovers
15 Weather Girls I'ts Raining Men
16 George Michael Outside
17 Lady Gaga Bad Romance
18 Mika Relax Take It Easy
19 Wham Wake Me Up (Before You Gogo)
20 Lady Gaga Alejandro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van augustus 2010?quote:
Merelquote:
Hallo uiltjequote:
Je hebt wel een mooi liedje ter afsluitingquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoooi
Mijn tijd zit er net op en dan kom jijJammer
quote:
Hooiquote:
Een Merel is geen Uilquote:
OVquote:
Dankquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooi liedje ter afsluiting
Jij heb een uil in je foboquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Fonz is boos op me vanwege dat topic![]()
Denigerend, achter zn rug om blablabla.
[..]
Een Merel is geen UilOf zal ik jou Pumba gaan noemen?
[..]
OV![]()
Hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi![]()
Fonz is boos op me vanwege dat topic![]()
Denigerend, achter zn rug om blablabla.
[..]
Een Merel is geen UilOf zal ik jou Pumba gaan noemen?
[..]
OV![]()
Yo dankjewelquote:
hier zit ook biep inquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
Goeie Aphex Twins niet dta gepiep van net.
Niet zo irritant als het nummer van net dat Koelkast draaidequote:
quote:
Ja maar dat ben ik nietquote:
Spijt van dat ik m mn nummer heb gegeven, ik moet beter nadenken over dingen die ik doequote:
met verborgen boodschappenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
Die clip van dit nummer is zo vaag hè
Zit er al langer op als lurker, maar ben nooit super actief geweest. Heb maar 11 posts per dag gemiddeldquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe is het om 5 jaar op Fok! te zitten?
neequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Even kijken of ik nog wat voor school kan doen
Haha, ja mag je wel mee oppassen ja aan wie je je nummer allemaal geeft.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar dat ben ik niet![]()
[..]
Spijt van dat ik m mn nummer heb gegeven, ik moet beter nadenken over dingen die ik doe![]()
Was gister met wat vrienden in de stad, zou uitgaan enzo, heb ik ineens een boos persoon aan de telefoon (had totaal niet door wie het was) dus ging lekker allemaal
zelfde met mij. ooit een keer account aangemaakt maar weinig zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit er al langer op als lurker, maar ben nooit super actief geweest. Heb maar 11 posts per dag gemiddeld
nee. school zuigt monkeyballsquote:
altijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
mogen we je weer vragen stellen dragems
Ow okeee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit er al langer op als lurker, maar ben nooit super actief geweest. Heb maar 11 posts per dag gemiddeld
wat voor school?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt, maar toch moet het gebeuren. Het is best wel voor m'n examen
Wie belde dan en waarom?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar dat ben ik niet![]()
[..]
Spijt van dat ik m mn nummer heb gegeven, ik moet beter nadenken over dingen die ik doe![]()
Was gister met wat vrienden in de stad, zou uitgaan enzo, heb ik ineens een boos persoon aan de telefoon (had totaal niet door wie het was) dus ging lekker allemaal
Ik schaam me echt voor mijn postcountquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goedzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef dragems het volgende:
aantal posts: 7105 (gemiddeld 4 per dag)
in de clipquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is volgens jou de verborgen boodschap achter dit nummer dragems?
Even kijken, ja doe dat maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik schaam me echt voor mijn postcount
Fonz_quote:
Waar was je gister nou.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik schaam me echt voor mijn postcount
Ja maar WAT. We willen graag live jouw uitleg horenquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fonz_
omdat ik zei dat ie lego verzamelde in het fobo hosselaar topic.
Was denigerend en achter zn rug om en toen was ie vervolgens boos dat een vriendin van me hem wegdrukte want dat kon niet blablablazeikzeikzeik
Bhzakjequote:
Ik was uit, een leven hebben enzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waar was je gister nou.De appelflappen waren lekker!
Patjenquote:
Merelquote:
Omdat jij klaar bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom is nu iedereen er weer?![]()
quote:
Ik heb al rozen opgestuurd naar jou hihiquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben jullie al wat gekocht voor Valentijn?
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben jullie al wat gekocht voor Valentijn?
Ahww liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb al rozen opgestuurd naar jou hihi
Het was smiddags!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik was uit, een leven hebben enzo![]()
Werd overigens een enorme faalavond en mn tenen waren (letterlijk) blauw toen ik thuis kwam
Ik heb wat foto's af laten drukken en in een lijstje gedaan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee
Kan ook echt niks bedenken voor vriendlief .
Gewoon niks kopen! Doe ik ook niet voor mijn vriendinquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee
Kan ook echt niks bedenken voor vriendlief .
Geef haar een natte doosquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon niks kopen! Doe ik ook niet voor mijn vriendinIs zo`n onzin dag
(en ja denkt zij het zelfde over
)
Ohquote:
Ik vroeg wat hij wilde dat ik zegmaar voor m kon kopen, als in in een doosje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb wat foto's af laten drukken en in een lijstje gedaan.
Want ik verwacht ook niet echt wat terug
Ik vind het wel leuk om iets kleins te doen/gevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Gewoon niks kopen! Doe ik ook niet voor mijn vriendinIs zo`n onzin dag
(en ja denkt zij het zelfde over
) Ik koop soms gewoon wat spontaan wat leuks voor haar. Niet op 14feb omdat het 14feb is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |