SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik ga even voor je kijken als ik er benquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die hebben een aantal jaar geleden bij ons in de galerie schilderijen gekocht, ben er nog nooit geweest though, ben benieuwd of ze nog hangen.
Ik zag dat het Japanse restaurant in het Okura er ook bij stond en daar ga ik heen. Alleen niet in de restaurantweek, maar eerder.![]()
Hoe zit dat eik met die menu's? Zijn die op de prijs aangepast? Of krijg je iets wat normaal gesproken echt flink duurder zou zijn? En kan je wel kiezen?
/restaurantweekn00b
meestal standaard, maar je kunt wel dingen aangeven die je echt niet lust of mag bijvoorbeeld. En ik kies altijd voor een hartig toetje (kaas) omdat ik niet zo van zoetig houdquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:01 schreef Rituals het volgende:
Mo, is er dan een 'standaard-menu' in die week of kun je zelf kiezen wat je wilt eten?
Jawel hoor, die handtekening kan je niet missen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga even voor je kijken als ik er benOf staat er geen duidelijke ondertekening op?
De prijs van mijn menu is volgens mij 27,50. Meestal heb je een keuze uit twee dingen, maar soms krijg je ook gewoon een verrassingsmenu. En met dat laatste heb ik persoonlijk ook geen problemen, alle verrassingsmenuutjes die ik tot nu toe heb gehad waren heerlijk!
Geen vlees eten is dus geen probleem? Ik hou eigenlijk niet zo van een drie-gangen-menu, maar misschien is het voor een keertje toch wel leukquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meestal standaard, maar je kunt wel dingen aangeven die je echt niet lust of mag bijvoorbeeld. En ik kies altijd voor een hartig toetje (kaas) omdat ik niet zo van zoetig houd![]()
Ja, dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel hoor, die handtekening kan je niet missen!(schilderijen van P. hè, niet van mij. Hij ondertekent altijd behoorlijk.....eh......aanwezig, zeg maar.
)
Hmmmmm, nou misschien dat ik dan ook even een restaurantje ga uitzoeken.
Hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind drie gangen ook nooit zo leuk.. heb liever 4, 5 of 6![]()
(wel met aangepaste hoeveelheden natuurlijk
)
en ja, als je in de opmerkingen zet (bij de reservering) dat je vega eet dan komt dat goed
+ toetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha. Ik heb juist liever alleen een hoofdgerecht
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha. Ik heb juist liever alleen een hoofdgerecht
.
Ow, ow, ow! Het land van Bartjequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging vroeger wel eens kamperen in Drenthe. Op camping Het land van Bartje.
*boksquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Toetjeeeee, zoet zoet zoet![]()
Zie hier de reden waarom ik moet afvallen![]()
heel België staat op z'n kop maar mijn kop nietquote:
Dat dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:18 schreef Goodbye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Helemaal niet raar. Ik hoop ook dat het niet te chique isquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef sararaats het volgende:
is het raar dat ik niet graag in hele chique restaurants eet? ik ga liever naar de frituur of naar iets goedkopere restaurants.
ik leef van een uitkering
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:56 schreef Rituals het volgende:
Ik bestel nooit een nagerecht.
Ik heb gereserveerd bij Amarone (één ster, lunch), met 'de date'. Ben benieuwd!
De zaterdag toch? Want die was nog open? Die heb ik ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie namelijk net op de site dat ze zaterdag geen lunch doen
Benieuwd hoe ze dat oplossen
Apart! Wij gaan maandag (ik heb ineens een maandag tussendoor vrijquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De zaterdag toch? Want die was nog open? Die heb ik ook...
Ik zie namelijk net op de site dat ze zaterdag geen lunch doen
Benieuwd hoe ze dat oplossen
Hmmquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Apart! Wij gaan maandag (ik ineens een maandag tussendoor vrij).
Waar zie je het staan dat ze op zaterdag geen lunch doen? Wat jammer!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm
ik geloof dat ik nog even verder moet zoeken
Op hun eigen website.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Waar zie je het staan dat ze op zaterdag geen lunch doen? Wat jammer!
Daar heb ik op andere sites heel wisselende recensies over gelezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op hun eigen website.
Daarom heb ik ook gereserveerd voor Niven in Rijswijk, je kan toch tot één dag van te voren afmelden, ik neem aan dat dat goed gaat komen
Ik zie het nu inderdaad. Vanwege de openingstijden bedoel je of niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op hun eigen website.
Daarom heb ik ook gereserveerd voor Niven in Rijswijk, je kan toch tot één dag van te voren afmelden, ik neem aan dat dat goed gaat komen
Hmm ja ik zie wat rode ballonnetjes op iens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar heb ik op andere sites heel wisselende recensies over gelezen.
Geen idee. Tijdje geleden waren we aan het kijken naar sterrenrestaurants in de buurt en Niven viel af wegens de recensies. En Zwetheul viel af omdat 'ie veel te duur is (met de restaurantweek issie volgeboekt).quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm ja ik zie wat rode ballonnetjes op iens.
Zou paul van waarden bv beter zijn denk je?
nu al? wow!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef Perruche het volgende:
Heb net geluncht en ngo steeds honger.
Ik heb even gekeken op diningcity, maar in amsterdam is in het weekend toch alles al voljammer.
Je moet wel héél vroeg zijn voor de zwetheul denk ik!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdje geleden waren we aan het kijken naar sterrenrestaurants in de buurt en Niven viel af wegens de recensies. En Zwetheul viel af omdat 'ie veel te duur is (met de restaurantweek issie volgeboekt).
Ik heb zijn mail gehad BTW, ik ga er nog op reageren maar ik wil alvast zeggen dat ik zijn Nederlands al heel behoorlijk vind!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft weer 2 afwijzingen binnen. Arm jong.
Vik, krijg jij eigenlijk reacties op je sollicitaties?
Hoe is dat afgelopen met die vacature en dat rare gedoe over die reistijden eigenlijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
Meestal wel. De twee sollicitaties waar ik niets van heb gehoord zijn de sollicitaties gericht aan een school (gek hè, dat ik op scholen afknapquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
Slankie hulpfronten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb zijn mail gehad BTW, ik ga er nog op reageren maar ik wil alvast zeggen dat ik zijn Nederlands al heel behoorlijk vind!
Echt! ha hij heeft me helemaal niets verteld, grappenmaker. Nou ik zal me er niet teveel in mengen enzo, maar ik ga hard duimen!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb zijn mail gehad BTW, ik ga er nog op reageren maar ik wil alvast zeggen dat ik zijn Nederlands al heel behoorlijk vind!
Aww. Je vriendje doet toch iets in de kunstbranche? Wil hij zijn horizon niet verbreden? Mij lijkt dat je met goede kennis van een andere taal toch wel een eind kunt komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:27 schreef Perruche het volgende:
Tof! Je bent een heldquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:28 schreef Rituals het volgende:
Puff ik heb goed nieuws voor je! Ik heb Amarone net even gebeld en meteen ook even jouw vraag gesteld. Ze gaan die week speciaal op zaterdag open tijdens de lunch.
What did I do?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Dankzij Co heb ik trouwens een goeie en originele opening voor mijn brief. Thanks Co! Als ik nu gauw een baan krijg, kom ik een taartje zak diepvriesgroente brengen
.
Hij solliciteert op alles waar hij voor in aanmerking komt. En dat dachten wij ook, maar het lijkt tegen te vallen. Het enige wat goed vooruit gaat is zijn Nederlandsquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww. Je vriendje doet toch iets in de kunstbranche? Wil hij zijn horizon niet verbreden? Mij lijkt dat je met goede kennis van een andere taal toch wel een eind kunt komen.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaah, bedankt Mo...
Wij gaan naar de Koriander![]()
Voor het eerst naar een sterrenrestaurant
Vind het spannendquote:
Hihiquote:
Die had toch een vrouw?quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:47 schreef Merel het volgende:
Zo, ik heb lekker geluncht zegSalade met gerookte kip en pompoen.
Was met een oud-collega. Die ene waarmee ik wel eens gezoend heb maar die een vriendin heeft. We hebben besloten dat samen lunchen zonder drank erbij een prima veilige manier is om contact te houden. Vind het eigenlijk wel heel leuk dat dat kan zonder dat het allemaal heel awkward wordt
En vanavond uit eten wordt waarschijnlijk Turks/Irakees. Lekker
ik heb geluncht in de zwetheul tijdens de restaurant week, dat was ook geweldig. Die heb ik toen vrijlaat nog geboekt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je moet wel héél vroeg zijn voor de zwetheul denk ik!
Naar aanleiding van foto's en recensies heb ik de tweede keus geswitcht naar paul van waarden.
Ik denk niet dat ze voor ons amarone open gaan gooien, helaas![]()
ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:00 schreef motorbloempje het volgende:ik houd ook zo van chique eten
Ook op andere dagen dan de zaterdag? Ik ga op een zondagquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier waren alle sterrenrestaurants al vol.
Alleen via de site, check de link van Mobloquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
Hoe kan je reserveren? Via de site of bellen?
Laag eten? Geldt hooguit voor Japanse restaurants.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Chique restaurants: waar de prijs en het eten omgekeerd evenredig aan elkaar zijn. Zo, denk daar maar eens over na.
Wat is onevenredig? De kwaliteit, de hoeveelheid?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Chique restaurants: waar de prijs en het eten omgekeerd evenredig aan elkaar zijn. Zo, denk daar maar eens over na.
Volgens mij heb ik daar iets over gelezen in een tijdschrift of online ofzo, wat leuk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb in NYC in The Spotted Pig gegeten, dat heeft ook een ster. Ik heb daar serieus een hamburger gegeten. In my defence: dat is het gerecht waar ze "beroemd" mee zijn geworden. Echt goddelijk! En ik ben normaal geen hamburgerliefhebber.
De hoeveelheid ja, excusez-moi voor het gebrek aan scherpte vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat is onevenredig? De kwaliteit, de hoeveelheid?
Het was echt hilarisch. Je kan niet reserveren, dus wij kwamen rond 20.30u aangelopen. Moet je je melden bij de portier (overduidelijk gay, type Elton John) en die zegt dan doodleuk dat de wachttijd ongeveer een uur bedraagt. Je mag wachten bij de bar waar ze gelukkig lekkere wijnen per glas schenken. En idd, rond 21.40 mochten we aan tafel. Er heerst echt een pubsfeertje, heel gemoedelijk. Pas later hoorden we dat we bij een sterrenrestaurant gegeten hadden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar iets over gelezen in een tijdschrift of online ofzo, wat leuk!
Oh, ik vind het juist een voordeel dat je niet van die mega porties krijgt!quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De hoeveelheid ja, excusez-moi voor het gebrek aan scherpte vandaag.
Het viel me iig altijd op vroeger. Als we naar een chique restaurant gingen, ging ik altijd weer met honger naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |