Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
Studieperikelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa...
De hele nacht wakker gelegen, maar naar omstandigheden verder redelijk.
o.a.quote:
Ja?quote:
En dan zit mijn kamer ook nog naast de serverruimte... 's zomers is het 's ochtends bij binnenkomst al minimaal 28 gradenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef Muck het volgende:
Blegh, 30 graden hoeft van mij nou ook weer niet
kleine o punt kleine a punt.quote:
quote:
Als je maar niet wakker ligt om FOK!. Das het niet waard vind ikquote:
Jakkiequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zit mijn kamer ook nog naast de serverruimte... 's zomers is het 's ochtends bij binnenkomst al minimaal 28 graden.
1000 maal excuses, het was DM die de lapo hadquote:
Roken is slecht voor jequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo even tijd voor een peuk en koffie![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
OHNOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Not the evil daystar in the big blue room![]()
!!!!!!!!!!!!11
oversteken door het rood ookquote:
Neuh, ik lag wakker om iets dat dat wel waard isquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Als je maar niet wakker ligt om FOK!. Das het niet waard vind ik
Drinken ook.quote:
dat is mij ook iets teveelquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:11 schreef Muck het volgende:
Blegh, 30 graden hoeft van mij nou ook weer niet
Dat moet je dus ook niet doen want dan heeft dat popje zijn hand zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oversteken door het rood ook
Als je iets kwijt wil: je weet mijn PM of 's avonds MSN te vinden he!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh, ik lag wakker om iets dat dat wel waard is.
* wel.o.k stop met denken aan Marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weerWat ben ik blij met de nieuwe boor van m'n tandarts
![]()
Hoe is het hier?
marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Woohoo, Lentequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Als ik naar buiten kijk lijkt het wel lente
Hoe ging het, Liebchen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Marijkequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Zou Marijke dit nu zingen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Lentequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k stop met denken aan Marijke
en viel het mee?
je bent er vanaf
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Hoe ging het bij de tandarts met zijn nieuwe boor?.
Jullie zijn liefquote:
iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Nee, want de assistente was een chagrijnig typjequote:
Smakelijkquote:
Hai mop.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lente
Hai FlitserHoe is het?
[..]
[..]
[..]
[..]
Heldquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Graag gedaan. Maar het hielp dus?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart dankzij jou moest ik bijna gniffelenIk zag je staan met de klopboor
![]()
Wacht effe!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar het hielp dus?![]()
.
* DaMart bergt de klopboor weer op.
Fijnquote:
Meneertjequote:
Ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar het hielp dus?![]()
.
* DaMart bergt de klopboor weer op.
Ik kan je uit ervaring mededelen dat je dan naar de IC mag, dus doe maar nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht effe!
Boor effe een gaatje in mijn hoofd, dan kan er misschien wat druk uit![]()
..
Dat gaat rap veranderenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
hier is het mistigquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier schijnt ie de hele dag al
Ik zit nu met mijn oogjes te knijpen omdat de zon recht in mijn snoetje schijnt, maar ik wil het gordijn niet dichtdoen, omdat het zonlicht stiekem ook wel lekker is
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
MeneertjeJoah
Heb je tijd voor dat ene testen?
In dat geval...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring mededelen dat je dan naar de IC mag, dus doe maar niet
ik hoop het niet en volgens het KNMI blijft het hier vandaag iig mooiquote:
Nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring mededelen dat je dan naar de IC mag, dus doe maar niet
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
In dat geval...
Mart, wil je een gaatje in mijn 'werkcoach' boren?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Maar daar doen ze het soms bewust, en das ook een mededeling uit ervaring![]()
...
Ik ben erbij om je handje vast te houdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:26 schreef Toekito het volgende:
Marijke
Blij dat je zo tevreden bent!
Ik moet de 15de maart naar het ziekenhuis, nu al bang
Moet ik mee?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:26 schreef Toekito het volgende:
Marijke
Blij dat je zo tevreden bent!
Ik moet de 15de maart naar het ziekenhuis, nu al bang
Hey STquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb zo een date![]()
Met een bankje![]()
In de zon
Echt nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dat weet ikDus doe maar niet okee?
Hai Stuquote:
Wat heerlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb zo een date![]()
Met een bankje![]()
In de zon
wat zit erop?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Brood wat ik vanmorgen gesmeerd heb
ECHT niet neequote:
Onder stroom zettenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben erbij om je handje vast te houden
Behalve als ze je onder stroom zetten, want dan mag je even los
heb Muck al bij me maar je mag van mij meequote:
Pindakaas en pastaquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Stu
[..]
Wat heerlijk![]()
[..]
wat zit erop?![]()
Cup a soupquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pindakaas en pasta
Heb ook nog een cup a soep kip
juist dan moet je vast houdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben erbij om je handje vast te houden
Behalve als ze je onder stroom zetten, want dan mag je even los
Houd ik Muck wel vastquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb Muck al bij me maar je mag van mij mee![]()
Ach, onkruid en andere plagen vergaan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ECHT niet neeAnders dan ga je misschien dood en dat wil ik niet
![]()
Aha, vandaar de lunch op het werkquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, tot 3 uur, dus ruim 6 uur op een dag
Hai mopquote:
Ja lekker, al is het wel steeds het zelfde verhaal..quote:
Yup, anders heb ik zo'n honger straksquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, vandaar de lunch op het werk
Zelfs ik kon het, dus jou moet het echt lukkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker, al is het wel steeds het zelfde verhaal..puntjes op de i... alleen die i's blijven maar komen
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, anders heb ik zo'n honger straks
Waarom vind ik dat nou zo verdomde bekend klinkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker, al is het wel steeds het zelfde verhaal..puntjes op de i... alleen die i's blijven maar komen
Muck is klein maar zeker niet bang in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houd ik Muck wel vast![]()
Kan ze vast gebruiken
![]()
Oh dat gezeur -Oquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja jeetje had jij last van je zelf vertrouwen? of een ongeluk op de snelweg gehad?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat nou zo verdomde bekend klinken???
Komt wel goed mop. Uiteindelijk hebben ze mij ook losgelaten
...
9 februari was vorig jaar de eerste dag in het zonnetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb zo een date![]()
Met een bankje![]()
In de zon
'quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ja jeetje had jij last van je zelf vertrouwen? of een ongeluk op de snelweg gehad?
iedereen is weer anders hoor
Ik vind het alleen irritant
Hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Toekito het volgende:
jemig, heb nu een klant aan de lijn die bang is dat de taliban hem komt bezoeken ofzo.
Mag ik zijn adres om er met baard en jurk op bezoek te gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Toekito het volgende:
jemig, heb nu een klant aan de lijn die bang is dat de taliban hem komt bezoeken ofzo.
Ik had hem ook pas na de 3de keerquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
'
1 ja en niet zo'n beetje
2 nee
Inderdaad is iedereen anders, maar het komt heus wel op zijn pootjes terecht![]()
En ja, ik weet heus hoe irritant het is... Vliegende start, en uiteindelijk alsnog 6 fucking maanden en <knip, niet publiek
> langer dan de bedoeling was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |