Ja, als je zo doorgaat kun je daar helemaal naar fluiten natuurlijk!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Which reminds me... die gehaktballetjes hè...
Zit jij op facebook? Jij staat ook niet in mijn lijst, Misschien dat het via iemand anders in je vriendenlijst is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ok weird, waarom krijg ik kluts-updates in facebook terwijl ik je niet eens had toegevoegd![]()
Oj, hoe kan ik het weer goedmaken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, als je zo doorgaat kun je daar helemaal naar fluiten natuurlijk!
Hier schijnt volop de zonquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is hier maar grauw, grijs ende mistig.
Zonnig en zomers. Doch frisjes. Maar toch! Zon!quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is hier maar grauw, grijs ende mistig.
Zou kunnen, zat al te kijken maar ik heb echt geen idee. Facebook spoort gewoon nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zit jij op facebook? Jij staat ook niet in mijn lijst, Misschien dat het via iemand anders in je vriendenlijst is?
Maar dat zou niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja hallo, de gehaktballetjes van Kluts zijn voor mij ja, bak je eigen ballen man !
Ja, anders stoppen we kinderen gewoon tot hun 18e in een kooi zodat er niks gebeuren kan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
Ik las net in de krant dat Belgie SUV's wil gaan verbieden omdat er laatst een peuter/kleuter is doodgereden door zo'n ding.
Kan je dan niet beter auto's in het geheel verbieden?
Of kinderen verbiedenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
Ik las net in de krant dat Belgie SUV's wil gaan verbieden omdat er laatst een peuter/kleuter is doodgereden door zo'n ding.
Dat is idd wel een logische redenatie, maar dan moet je vrachtwagens, bussen en bestelbusjes e.d. ook gaan weren. En MPV's zoals de Espace en Touran, daar die ook redelijk hoog zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, anders stoppen we kinderen gewoon tot hun 18e in een kooi zodat er niks gebeuren kan.
Hoewel dat met die SUV's ws is omdat die zo hoog zijn dat je peuters niet ziet en dus doodrijdt.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 13:13:17 ]
Feit is natuurlijk wel dat die SUV's inmiddels veel meer op de weg zijn dan bussen. En al die ouders die hun koter bij het KDV afzetten of school, met de auto (quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is idd wel een logische redenatie, maar dan moet je vrachtwagens, bussen en bestelbusjes e.d. ook gaan weren. En MPV's zoals de Espace en Touran, daar die ook redelijk hoog zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]_!!
En grappig weetje... bij Fifth Gear hebben ze ooit een test gedaan wat "veiliger" was als je frontaal wordt aangereden.Ik heb bij Top Gear een keer een test gezien met wat er nou gebeurd als je in een SUV rijdt en moet uitwijken. En die mensen maar denken dat het een veilige gezinsbak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef Techno het volgende:
[..]_!!
En grappig weetje... bij Fifth Gear hebben ze ooit een test gedaan wat "veiliger" was als je frontaal wordt aangereden.We hebben het hier over Belgen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klopt. Maar de auto is zo veilig als de bestuurder die erin rijdt natuurlijk. Zelfs een Suzuki Swift kan een moordwapen zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Feit is natuurlijk wel dat die SUV's inmiddels veel meer op de weg zijn dan bussen. En al die ouders die hun koter bij het KDV afzetten of school, met de auto () hebben natuurlijk zo'n wagen.
Mja, ik vind het een raar voorstel... Als je even niet oplet, kan je met je Twingo een kind ook wel dood rijden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh, dit ging puur om het letsel wat je oploopt. Doordat een SUV zo hoog is heb je veel minder kans dat je weggeslingerd wordt of gelanceerd wordt over de motorkap - en de rest van de auto - heen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:
Ik heb bij Top Gear een keer een test gezien met wat er nou gebeurd als je in een SUV rijdt en moet uitwijken. En die mensen maar denken dat het een veilige gezinsbak is.
+1quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:17 schreef Kluts het volgende:
Als die ouders hun koter lekker met de fiets naar school zouden brengen, DAT voorkomt pas een hoop ongelukken met kinderen. Het is algemeen bekend dat het een probleem is dat alle ouders hun blaag met de auto brengen, waardoor het rondom de school onveilig wordt. Maar dat willen ouders natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |