Nou, ik had het over een Italiaanse in mijn stukje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is officieel. Ik ben een oostblokwijf.
Neeeeeeee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan noem ik je voortaan Klutslana ofzo.
Goedemiddag ook.
Terecht ook. Je lijkt nog meer op een Hongaar dan ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
Maar het is me overigens al wel vaak gevraagd of ik uit oostbloklanden kom.
Edit: Of Turkije.
Het siert hem niet bijzonder dat hij zo tekeer gaat over zijn ex eigenlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, uitzonderingen op de regel heb je altijd: Ex Tatjana: Wat een afgang
En dan heb ik nog niet eens jouw neus!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Terecht ook. Je lijkt nog meer op een Hongaar dan ik.
Een mannenneus staat jou ook helemaal niet, Klutsquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niet eens jouw neus!
Zou te makken kunnen hebben met je jukbeenderen enzo.. Toen ik enkele weken terug een Marokkaanse groep mensen moest wegbrengen voor een feest had er eentje best wat van jou weg (wel een vrouw, natuurlijk..)quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er snel zo'n ordinair Svetlana-beeld bij.
Maar het is me overigens al wel vaak gevraagd of ik uit oostbloklanden kom.
Edit: Of Turkije.
Oh, dat was het eerste onderwerp dat met de search naar boven kwam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Het siert hem niet bijzonder dat hij zo tekeer gaat over zijn ex eigenlijk.
Nee, en die gok van Krea is ook te groot voor mijn kleine hoofd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mannenneus staat jou ook helemaal niet, Kluts
Ik weet niet hoe groot of hoe klein jouw hoofd is, dus ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, en die gok van Krea is ook te groot voor mijn kleine hoofd.
Mijn vader was ook net een Turk. Ik heb gewoon een aparte huidskleur en denk idd dat die jukbeenderen en ook wel wat uitmaken ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou te makken kunnen hebben met je jukbeenderen enzo.. Toen ik enkele weken terug een Marokkaanse groep mensen moest wegbrengen voor een feest had er eentje best wat van jou weg (wel een vrouw, natuurlijk..)
Ze zijn trouwens wel extreem gastvrij, die mensen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is officieel. Ik ben een oostblokwijf.
Dat zou zo een zusje van de zusjes kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
http://laughingsquid.com/a-kitten-in-slow-motion/
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou zo een zusje van de zusjes kunnen zijn.
Je weet allang dat ik jou de uitzondering op de regel vind MissB.quote:
Ja maar dequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet allang dat ik jou de uitzondering op de regel vind MissB.
Het spijt me. Kan ik het goedmaken met tomatensoep denk je?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het spijt me. Kan ik het goedmaken met tomatensoep denk je?
Ik zou het niet met een vork eten hoor.quote:
Ik ga het desnoods opslurpen met mijn mond aan het bordquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het niet met een vork eten hoor.
Das zooooo niet lady-likequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga het desnoods opslurpen met mijn mond aan het bord
quote:
Dat jij nou onder de duim zit bij Kluts is niet mijn foutquote:
quote:
Uiteraard zet ik MissB een smakelijk soepje voor.quote:
Het was een ontmoedigingsplaatje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij nou onder de duim zit bij Kluts is niet mijn fout![]()
Groene tomatensoep klopt gewoon niet.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en? Dat ben ik wel vaker niet.
Ja, nu snap ik dat ze voor 20 euro een hele week kan eten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef missbehavin het volgende:
Zeker left over tomaten van kluts' budget boodschappen
Oja???? Kut man, dan doe ik het al jaaaaaaaaaaaaaaren verkeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoort tomatensoep niet rood te zijn?
Hater!quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik dat ze voor 20 euro een hele week kan eten.
Ach zolang jij het maar lekker vind hequote:Op woensdag 9 februari 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja???? Kut man, dan doe ik het al jaaaaaaaaaaaaaaren verkeerd.
Het enige wat ik in het huishouden kan is koken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach zolang jij het maar lekker vind he
Die duim is veel te klein om onder te zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat jij nou onder de duim zit bij Kluts is niet mijn fout![]()
Schoonmaken is toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het enige wat ik in het huishouden kan is koken.
Dat ik het wil doe wil niet zeggen dat ik het goed doe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schoonmaken is toch niet zo moeilijk?
Het is alleen niet zo leuk als koken
Which reminds me... die gehaktballetjes hè...quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
Het enige wat ik in het huishouden kan is koken.
Drugs are bad mkay?quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
Ok weird, waarom krijg ik kluts-updates in facebook terwijl ik je niet eens had toegevoegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |