Zo gaat dat dus niet werkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat lijstje word een makkie dan!
[..]
Ja hallo
Hij is dan ook briljant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Die mooi foto met de vertaalfout gaat nu de vertalerswereld in
Of je verstaat het gewoon slechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Hey, klutsje..
Fucking hell.Remote support uit Ierland, van een dwaas die zelf nauwelijks Engels spreekt.
.
Ik ken het verschijnsel, maar dan met een helpdesk in India.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Hey, klutsje..
Fucking hell.Remote support uit Ierland, van een dwaas die zelf nauwelijks Engels spreekt.
.
Ik vind Ieren nog meevallen, schotten daar integenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, Ieren zijn net als Limburgers.. dus niet of nauwelijks te verstaan.
Waarschijnlijk een Indiër ofzo, die krijg ik altijd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
Hey, klutsje..
.
Ik heb ooit een gesprek met een Schot over mijn fiets (bike) gehad, en had na 5 minuten pas door dat hij het eigenlijk over mijn tas ( bag) had.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind Ieren nog meevallen, schotten daar integen
Schotten, dat zijn net Friezen ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind Ieren nog meevallen, schotten daar integen
Schotten en Ieren zijn echt rampzalig te verstaan, iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een gesprek met een Schot over mijn fiets (bike) gehad, en had na 5 minuten pas door dat hij het eigenlijk over mijn tas ( bag) had.
Italianen die Engels spreken vind ik ook wel hilarisch. Ik had ooit een manager die Italiaan was, de voertaal bij dat bedrijf Engels, en alles wat hij zei had altijd net wat meer schwung op de een of andere manier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schotten en Ieren zijn echt rampzalig te verstaan, idd
Ik erger me mateloos aan die reclame van DE met Doutzen en haar omaquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Schotten, dat zijn net Friezen ja.
Als dat hun manier van Engels spreken niet te veel beinvloed vind ik het ook niet erg. Maar mijn lerares Europees recht was gewoon niet te verstaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Italianen die Engels spreken vind ik ook wel hilarisch. Ik had ooit een manager die Italiaan was, de voertaal bij dat bedrijf Engels, en alles wat hij zei had altijd net wat meer schwung op de een of andere manier.
"I'm gonna make him an offer he can't refuse."quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:01 schreef Kluts het volgende:
Italianen die Engels spreken vind ik ook wel hilarisch. Ik had ooit een manager die Italiaan was, de voertaal bij dat bedrijf Engels, en alles wat hij zei had altijd net wat meer schwung op de een of andere manier.
Nee, hij was gewoon goed te verstaan verder gelukkig. Ook een figuur op zich trouwens, ontzettend ijdel en verzorgd altijd, en altijd complimenteus over je outfit of sieraden en zulks.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat hun manier van Engels spreken niet te veel beinvloed vind ik het ook niet erg. Maar mijn lerares Europees recht was gewoon niet te verstaan
De Casanovaquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon goed te verstaan verder gelukkig. Ook een figuur op zich trouwens, ontzettend ijdel en verzorgd altijd, en altijd complimenteus over je outfit of sieraden en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |