Ja nou, ik verwacht geen dingen als overvallen op kantoor, om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:12 schreef heloef het volgende:
[..]
En spannend dat ze zijn.
Nee ik maak ook vrij weinig boeiends mee eerlijk gezegd.
Those are a few of my favorite thingsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke dingen, en hobbies, oh en lekker eten en drinken, daar hou ik ook van
.
Vergeet de bios niet. En wandelen in het park.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke dingen, en hobbies, oh en lekker eten en drinken, daar hou ik ook van
.
Strand toch? Uitwaaien!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet de bios niet. En wandelen in het park.
Je snapt de grap niet.. wat liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet de bios niet. En wandelen in het park.
Rip, ik vroeg je watquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef Ripley het volgende:
Ik word zelf gewoon makkelijk wakker van de wake up light, terwijl ik normaal 3 gewone wekkers moet zetten om wakker te worden.
Leg 'm even uit dan, want ik snap 'm blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet.. wat lief
Ja, maar das niks nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg 'm even uit dan, want ik snap 'm blijkbaar ook niet
Waarom denk je dat ik die wil geven?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik om uitleg vraag?
Zeg dat dan gewoon meteenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die wil geven?
Ik wil nog verhuren, maar dat heeft wat voeten in de aarde. Ik moet eerst de eerste verkopen voordat ik mijn eiegn verdieping kan verhuren eigenlijk. Daarnaast kunnen we geen kozijnenboer vinden die wil werken aan de ramen die niet sluiten.quote:
Oh, oke. Ik ken namelijk iemand die al jaren op zoek is naar een woning in Amsterdam. En toen dacht ik aan jou. Maar zo ver is het dus nog niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil nog verhuren, maar dat heeft wat voeten in de aarde. Ik moet eerst de eerste verkopen voordat ik mijn eiegn verdieping kan verhuren eigenlijk. Daarnaast kunnen we geen kozijnenboer vinden die wil werken aan de ramen die niet sluiten.
Is daar nog steeds geen uitsluitsel over?quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
Tsk. Jij probeert alleen maar de aandacht af te leiden van je romantisch onderonsje met HW.
ja, schiet eens opquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil nog verhuren, maar dat heeft wat voeten in de aarde. Ik moet eerst de eerste verkopen voordat ik mijn eiegn verdieping kan verhuren eigenlijk. Daarnaast kunnen we geen kozijnenboer vinden die wil werken aan de ramen die niet sluiten.
Wel gescheiden woningenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Samenwonen met Rip. Min of meer dan.
Oh, jij gaat naar Rip verhuizen?quote:
Dat lijstje word een makkie dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij gaat naar Rip verhuizen?
Dan hoort ze straks uit eerste hand wat jij allemaal uitspookt met Spirit
Ja halloquote:
INS(ert)quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Help! Ik heb perongeluk een toets ingedrukt en nu verdwijnen de woorden als ik een nieuw woord typ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |