Je zou eens duidelijk antwoord geven zeg!quote:
Gatverdamme!quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
10:47, wat dacht je van "een baan".
De vraag is, doen die dingen er toe?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb weer verstand van andere dingen.
Mja. Als je rukt, hoort dat dan ook bij het neuken?quote:
Sommige wel sommige niet dat is bij iedereen zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vraag is, doen die dingen er toe?
Als er een mond en een naakte piemel bij betrokken waren, dan is dat meer dan zoenen. En dat moeten we weten. Althans, Ripley.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:56 schreef Tally het volgende:
Mja. Als je rukt, hoort dat dan ook bij het neuken?
Zelfde als pijpen, als je iemand pijpt, zeg je dan ook: We hebben geneukt?
Goed punt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wel sommige niet dat is bij iedereen zo.
Dat vraag ik mij bij jou ook af.quote:
Oh sinds zaterdag al. Nee, sorry. Mijn schuld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef heloef het volgende:
Ik hang hier rond sinds zaterdag ofzo.
Ik niet. Maar misschien ligt dat aan mijquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Als je rukt, hoort dat dan ook bij het neuken?
Zelfde als pijpen, als je iemand pijpt, zeg je dan ook: We hebben geneukt?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh sinds zaterdag al. Nee, sorry. Mijn schuld.
Jij bent echt zo ontzettend niet uptodatequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het raar is dat je me niet kent? Jij interpreteert het gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb jij nog wat te updaten dan? Ik mis ook weleens hele dagenquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo ontzettend niet uptodate
In interpreteer helemaal niets, vriend. Ik oordeel. Een soort rijdende rechter, maar dan zonder de gerechtigheid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:59 schreef heloef het volgende:
Jij interpreteert het gewoon verkeerd.
Nope. Ik heb geen leven, je weet tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij nog wat te updaten dan? Ik mis ook weleens hele dagen
Maar eerst douchen![]()
Oh ze lijkt op mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
hoi ik ben nog nooit uitgegaan
Attack my minions!.
Ja maar heet dat dan ook neuken??quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er een mond en een naakte piemel bij betrokken waren, dan is dat meer dan zoenen. En dat moeten we weten. Althans, Ripley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |