quote:
Dat moet te verbeteren verslechteren zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 85, en vorige week woensdag 52.
Het gaat mij om training, niet om slechte ratings te halen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet te verbeteren verslechteren zijn.
Ik moet record bijstellen:quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet te verbeteren verslechteren zijn.
Weet ik en met de spelers die ik heb zal het lastig zijn maar t is wel leuk om te kijken wat haalbaar is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het gaat mij om training, niet om slechte ratings te halen.
Dat gaat m niet worden denk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet record bijstellen:
[ afbeelding ]
quote:De gasten namen de leiding in de 76e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Patricio Contreras. Hij liet hiermee de 1-2 aantekenen.
Euh?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, typo inderdaad...
Statham.
Ah, dan snap ik m!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jason Statham. Ik ben Transporter 2 aan het kijken nu.
Extra trainingsminutenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik speel blijkbaar bekerregels
Als je slim bent ga je eerder Duitsland-Italie 0f Argentinie-Portugal of Frankrijk-Brazilie kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef IPeePie het volgende:
Wie gaat vanavond nederland kijken? Ik twijfel nog...
Ik heb 2M geboden...quote:Mediaangemiddelde prijs 2 896 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 005 700 ¤
Dat is gebeurd... Hmmmz... Morgenavond maar weer op de TL zetten, dit gaat me wat geld kosten... Zijn loon alleen al...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
Drama als je hem nog echt krijgt ook..
Dat is natuurlijk geen garantie dat je wat verkoopt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Sjongejonge![]()
Wat een dramatische transfermarkt nu...
Duidelijk, ik zet nu alles op 95% van de tv waarde.....
Dat heb ik liever dan ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen garantie dat je wat verkoopt.
Laatste weken zijn gewoon altijd wat minder dan normaal.
Een speler krijgt alleen training als hij bij de eigenaar waar die speelt een wedstrijd gespeeld heeft in die week. Een verkochte speler krijgt dus geen training bij zijn nieuwe team als hij daar geen wedstrijd gespeeld heeft. uit de regels:quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb een paar vragen: Stel, een speler speelt een hele wedstrijd als middenvelder. Hij wordt verkocht, en krijgt de training bij het andere team. Wordt hij hier beter van?
quote:De hoeveelheid training die een speler krijgt is afhankelijk van de hoeveelheid minuten die hij voor jouw team op een trainbare plek heeft gespeeld gedurende de week. Wedstrijden gespeeld voor een ander team tellen niet mee voor trainingsdoeleinden, al zal er bij vorm- en conditie-updates wel rekening gehouden worden met deze wedstrijden.
1 minuut is lang genoeg.quote:Ik dacht dat een speler tenminste een wedstrijd moest spelen voordat je hem op de transferlijst mocht zetten. Hoe lang? Kan ik hem er ook na 1 minuut uitwisselen?
Bedankt
Ok bedankt, heb namelijk net een leuke skilltrade binnengehaalt. Ik hoop alleen wel dat ie nog popt voor z'n 18e. Hoe veel dagen zitten er ook alweer in een hattrick-jaar? 121?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een speler krijgt alleen training als hij bij de eigenaar waar die speelt een wedstrijd gespeeld heeft in die week. Een verkochte speler krijgt dus geen training bij zijn nieuwe team als hij daar geen wedstrijd gespeeld heeft.
[..]
1 minuut is lang genoeg.
112quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok bedankt, heb namelijk net een leuke skilltrade binnengehaalt. Ik hoop alleen wel dat ie nog popt voor z'n 18e. Hoe veel dagen zitten er ook alweer in een hattrick-jaar? 121?
Krap aan dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, dan zal hij in 1 training moeten poppen...
Dat schiet niet op nee...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Hmm Possie heeft maar 18,6 bruto gekregen... dat valt erg tegen.
quote:
Ja inderdaad... Maar zelfs al popt hij op z'n 18e, dan behaal ik er nog wel een redelijke winst op.quote:
ik heb mn best gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Hmm Possie heeft maar 18,6 bruto gekregen... dat valt erg tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |