Vroeger kon je er geen opstellingservaring in opdoenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Opkomst? Waarom werd die vroeger minder gebruikt dan?
okquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vroeger kon je er geen opstellingservaring in opdoen
Hehequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef IPeePie het volgende:
Een goed geplaatste corner van Naud Prent belandde op het hoofd van Victor Prent, die de bal hard inkopte en PRT een doelpunt bezorgde: 1-0.
@Drassss je was met net voor :p
Piet heeft een tv van ± 2 miljoen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar volgens mij hoor ik meerdere managers klagen over de prijzen van verdedigers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat zelf ook wel wat weinig voor een wonderbaarlijk def. Matig passen en matig pos 21j 15d
quote:Elsloo slaagde er in de 24e minuut in langszij te komen, toen Patricio Contreras na een uitstekende combinatie op het middenveld alleen voor de keeper kwam te staan en geen moment aarzelde: 1-1.
Een mooi koffiezetapparaat hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah je hebt nog zo een opschenk koffie filter dinges.
Het werd 1-1 bij mijn fok cup wedstrijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom ging dan die fluitketel af?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het werd 1-1 bij mijn fok cup wedstrijd
Ik dacht al, wat ruik ik nou.....lijkt wel flauwe stront. Maar gelukkig was jij t maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer.... Ben ik weer eens stront flauw gaan ze zo serieus reageren.....
![]()
.
.
Jah ik moet nog douchen sorry.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ruik ik nou.....lijkt wel flauwe stront. Maar gelukkig was jij t maar
Ga dat eens snel doen dan, dan kan ik rustig genieten van mn etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah ik moet nog douchen sorry.
Ik dacht na 5 posts de flauwheid weg was en we weer serieus konden zijn, dom van me... want ik lul met Possie dus dan is het kwadraat x posts.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zo jammer.... Ben ik weer eens stront flauw gaan ze zo serieus reageren.....
![]()
.
.
Mijn pizza tonijn werd ook een soort pizza stinkvis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ga dat eens snel doen dan, dan kan ik rustig genieten van mn eten
Mja ik zit nu zelf ook te eten....quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ga dat eens snel doen dan, dan kan ik rustig genieten van mn eten
Shit, dan moet ik dus om 22.00 iets gaan inplannen..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zit nu zelf ook te eten....![]()
.
Maar ga daarna douchen en weer weg en ben pas na 22.00 thuis dus dan hebben jullie rust.
Nee joh! 5 posts is veul te weinig.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik dacht na 5 posts de flauwheid weg was en we weer serieus konden zijn, dom van me... want ik lul met Possie dus dan is het kwadraat x posts.
Het laatste kwartier van NLXI kijken, daarna naar bedquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik dus om 22.00 iets gaan inplannen..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Shit, dan moet ik dus om 22.00 iets gaan inplannen..
Geen zorgen het lukt me vast wel om van 22 t/m 24 te blokkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het laatste kwartier van NLXI kijken, daarna naar bed
Geen angst. Als ik niet mag posten vanavond over de opbrengst ed dan, dan, dan......quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen zorgen het lukt me vast wel om van 22 t/m 24 te blokken
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Drassss het volgende:
Op hoeveel cash netto zit je al Possie?
quote:Verkopen: 14 359 000 ¤
Dat is een beetje jammer ja..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Flappekz het volgende:
Shit, ik heb de orders van mn friendly van vorige week gekopieerd...maar ik heb dus ook een wissel gekopieerd. Zonde!
Er zou volgens de tv nog iets van 7.5 mil bij moeten komen van mn basis spelers en dan gaat er 1.450.000 van af omdat ik die spelers zelf heb terug gekocht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohh dat gaat al lekker. Ik zal het eens volgen vanavond.
Dat mag ik toch wel hopen ja!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb er nog maar 2 van Possie. Maar daar zal vast en zeker overheen geboden gaan worden.
Iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Anders worden ze voor minimaal 1M onder de TV verkocht, dat zou echt dramatisch zijn...
Niet gek met 5 verdedigers op het middenveldquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je bbz percentage was niet best in ieder geval :p
Die kloppen nog altijd 100%quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vrezen en voorspellingen tijdens een wedstrijd van jou kennen we.
Volgens mij riep jij tijdens psv - ado afgelopen zaterdag dat je all1 psv nog maar zag scoren die wedstrijd.quote:
Jaaaaaaa, maar dat is echt voetbal.. Dit HT is gewoon simpel te voorspellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij riep jij tijdens psv - ado afgelopen zaterdag dat je all1 psv nog maar zag scoren die wedstrijd.
Ik had het over een wedstrijd. Ik zei toch niet wat of hoe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar dat is echt voetbal.. Dit HT is gewoon simpel te voorspellen
Daar boeit me de uitslag nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had het over een wedstrijd. Ik zei toch niet wat of hoe.Voor t zelfde geld bedoelde ik een potje topless dames beach volleybal.
Hoeveel hatstats haal jij nou gemiddeld? Ik vanmiddag 90 (al was dat met een rode kaart.)quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik moet nog een aantal uurtjes wachten op mijn wedstrijd. Nog een stuk of 9...
Mijn record is iets van 38 ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel hatstats haal jij nou gemiddeld? Ik vanmiddag 90 (al was dat met een rode kaart.)
Afgelopen zondag 85, en vorige week woensdag 52.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel hatstats haal jij nou gemiddeld? Ik vanmiddag 90 (al was dat met een rode kaart.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |