Je eindscriptie af? Of is het niet je eindscriptie?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:30 schreef NelisZ het volgende:
Best saai eigenlijk.. die scriptie!
Gelukkig nu wel bijna klaarMorgen ff laten printen en inbinden en dan inleveren en lekker een weekend naar Cneterparcs
Mn eindscriptie inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je eindscriptie af? Of is het niet je eindscriptie?
Gefeliciteerd man, da's goed nieuwsquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Mn eindscriptie inderdaad![]()
Dus dat word straks solliciteren enzo
Das idd jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:50 schreef vanpers het volgende:
Helaas, nog voor een 2de keer je spelers doorlopen maar zit niks tussen wat ik kan gebruiken EN kan betalen.
Klopt. Daar kwam ik later pas achter. Misschien dat ik hem ook gewoon zelf koop.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat je Camiel verpatst? Die past toch gewoon in je trainingschema?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Gewoon met regelmaat heel je selectie op straat gooien. Dan heb je weer wat te doen.quote:
Ik niet, helaas...quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Nixx- het volgende:
Als we toch aan het uitverkopen zijn.
Wie heeft er nog een 20 tot 24-jarige speler te koop met wereldklasse/bovennatuurlijk verdedigen en magisch/utopisch spelhervatten?
Hij denkt me met 10 man wel te verslaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zie dat je tegenstander de inventieve opstelling 3-5-1 gebruikt?
Volgens mij zijn alle prijzen aan het inzakken....quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Nixx- het volgende:
Klopt het dat verdedigers nu verrekt goedkoop zijn?
Dat sowieso jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle prijzen aan het inzakken....
Komt wellicht door de opkomst van de 253-opstelling?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat sowieso ja, maar volgens mij hoor ik meerdere managers klagen over de prijzen van verdedigers..
Opkomst? Waarom werd die vroeger minder gebruikt dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt wellicht door de opkomst van de 253-opstelling?
Lijkt me sterk? Ik denk puur de training snelheden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt wellicht door de opkomst van de 253-opstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |