quote:
Dat moet te verbeteren verslechteren zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag 85, en vorige week woensdag 52.
Het gaat mij om training, niet om slechte ratings te halen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet te verbeteren verslechteren zijn.
Ik moet record bijstellen:quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet te verbeteren verslechteren zijn.
Weet ik en met de spelers die ik heb zal het lastig zijn maar t is wel leuk om te kijken wat haalbaar is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het gaat mij om training, niet om slechte ratings te halen.
Dat gaat m niet worden denk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet record bijstellen:
[ afbeelding ]
quote:De gasten namen de leiding in de 76e minuut toen een aanval over de rechterzijde uitmondde in een doelpunt van Patricio Contreras. Hij liet hiermee de 1-2 aantekenen.
Euh?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, typo inderdaad...
Statham.
Ah, dan snap ik m!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jason Statham. Ik ben Transporter 2 aan het kijken nu.
Extra trainingsminutenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:12 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...ik speel blijkbaar bekerregels
Als je slim bent ga je eerder Duitsland-Italie 0f Argentinie-Portugal of Frankrijk-Brazilie kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef IPeePie het volgende:
Wie gaat vanavond nederland kijken? Ik twijfel nog...
Ik heb 2M geboden...quote:Mediaangemiddelde prijs 2 896 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 005 700 ¤
Dat is gebeurd... Hmmmz... Morgenavond maar weer op de TL zetten, dit gaat me wat geld kosten... Zijn loon alleen al...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
Drama als je hem nog echt krijgt ook..
Dat is natuurlijk geen garantie dat je wat verkoopt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Sjongejonge![]()
Wat een dramatische transfermarkt nu...
Duidelijk, ik zet nu alles op 95% van de tv waarde.....
Dat heb ik liever dan ditquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen garantie dat je wat verkoopt.
Laatste weken zijn gewoon altijd wat minder dan normaal.
Een speler krijgt alleen training als hij bij de eigenaar waar die speelt een wedstrijd gespeeld heeft in die week. Een verkochte speler krijgt dus geen training bij zijn nieuwe team als hij daar geen wedstrijd gespeeld heeft. uit de regels:quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb een paar vragen: Stel, een speler speelt een hele wedstrijd als middenvelder. Hij wordt verkocht, en krijgt de training bij het andere team. Wordt hij hier beter van?
quote:De hoeveelheid training die een speler krijgt is afhankelijk van de hoeveelheid minuten die hij voor jouw team op een trainbare plek heeft gespeeld gedurende de week. Wedstrijden gespeeld voor een ander team tellen niet mee voor trainingsdoeleinden, al zal er bij vorm- en conditie-updates wel rekening gehouden worden met deze wedstrijden.
1 minuut is lang genoeg.quote:Ik dacht dat een speler tenminste een wedstrijd moest spelen voordat je hem op de transferlijst mocht zetten. Hoe lang? Kan ik hem er ook na 1 minuut uitwisselen?
Bedankt
Ok bedankt, heb namelijk net een leuke skilltrade binnengehaalt. Ik hoop alleen wel dat ie nog popt voor z'n 18e. Hoe veel dagen zitten er ook alweer in een hattrick-jaar? 121?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een speler krijgt alleen training als hij bij de eigenaar waar die speelt een wedstrijd gespeeld heeft in die week. Een verkochte speler krijgt dus geen training bij zijn nieuwe team als hij daar geen wedstrijd gespeeld heeft.
[..]
1 minuut is lang genoeg.
112quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok bedankt, heb namelijk net een leuke skilltrade binnengehaalt. Ik hoop alleen wel dat ie nog popt voor z'n 18e. Hoe veel dagen zitten er ook alweer in een hattrick-jaar? 121?
Krap aan dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, dan zal hij in 1 training moeten poppen...
Dat schiet niet op nee...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Hmm Possie heeft maar 18,6 bruto gekregen... dat valt erg tegen.
quote:
Ja inderdaad... Maar zelfs al popt hij op z'n 18e, dan behaal ik er nog wel een redelijke winst op.quote:
ik heb mn best gedaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Hehe, leef jij ook nog? Topaankoop, heeft Possie de aanschafprijs weer mee terug verdiend. Beetje jammer dat 'ie zich alsnog scheel betaalt aan makelaars- en opleidingskosten, al is dat z'n eigen (stomme) schuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Omdat je een speler van mij in je gelederen hebt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:07 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom sta ik eerste als ik niets doe en nooit inlog?
Ach ik zeg maar zo. Eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe, leef jij ook nog? Topaankoop, heeft Possie de aanschafprijs weer mee terug verdiend. Beetje jammer dat 'ie zich alsnog scheel betaalt aan makelaars- en opleidingskosten, al is dat z'n eigen (stomme) schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind wel dat je erg veel relativeringsvermogen hebt voor iemand die een paar degen geleden impulsief z'n hele team op de Tl heeft gezet :pquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo. Eigen schuld dikke bult.
Als jij eens weet hoeveel miljoenen ik zo al niet heb weg gegooit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je erg veel relativeringsvermogen hebt voor iemand die een paar degen geleden impulsief z'n hele team op de Tl heeft gezet :p
wanbeleid moet keihard afgestraft worden natuurlijk..quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Noem t wan beleid noem t geen beleid noem het wat je wil. Mij interesseert het niet. Sorry.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wanbeleid moet keihard afgestraft worden natuurlijk..
al vraag ik me ten zeerste af of hier überhaupt wel sprake is van beleid
je bent je keuze wel erg aan het verdedigen voor iemand die het niet interesseert wat de rest er van vindtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Noem t wan beleid noem t geen beleid noem het wat je wil. Mij interesseert het niet. Sorry.
Ik verdedig niks. Ik probeer all1 uit te leggen waarom wat en hoe zodat jullie het misschien een beetje kunnen begrijpen. Verder zal t me idd niet veel interesseren wat jullie er van vinden. Het is mijn team en het zijn mijn keuzes.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent je keuze wel erg aan het verdedigen voor iemand die het niet interesseert wat de rest er van vindt![]()
Volgens koek kan dat wel maar volgens mij niet. De meningen verschillen daarbij dacht ik nogal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef IPeePie het volgende:
Kan je eigenlijk een speler op de TL zetten voor de training, zonder dat er bugs ofzo plaatsvinden als hij popt? Of geeft ie nog de oude skill weer?
Maar als je denkt dat het een bug veroorzaakt, dan is het toch al een keer gebeurd, wat toch onomstotelijk bewijs op zou leveren? :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens koek kan dat wel maar volgens mij niet. De meningen verschillen daarbij dacht ik nogal.
Ja en koek zegt (dacht ik en correct me if I'm wrong koek) dat dat door middel van updates verholpen zou zijn maar ik heb daar zelf niks van gemerkt toen ik een keer een speler op de tl had staan die gepopt was tijdens zn tl periode. All1 op zn spelers pagina was toen te zien dat hij gestegen was.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat het een bug veroorzaakt, dan is het toch al een keer gebeurd, wat toch onomstotelijk bewijs op zou leveren? :p
dat is toch hetzelfde als verdedigen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik verdedig niks. Ik probeer all1 uit te leggen waarom wat en hoe zodat jullie het misschien een beetje kunnen begrijpen. Verder zal t me idd niet veel interesseren wat jullie er van vinden. Het is mijn team en het zijn mijn keuzes.
Ook goed. Als jij dat zo ziet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde als verdedigen?
volgens mij had laatst iemand van hier een speler die popte terwijl hij op de tl stond waarbij dat niet werd aangepast..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat het een bug veroorzaakt, dan is het toch al een keer gebeurd, wat toch onomstotelijk bewijs op zou leveren? :p
ik zie dat zo idd en ben blij dat je dat goed vindtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook goed. Als jij dat zo ziet.
Anders zitten we morgen nog in deze nutteloze discussie en daar hen ik echt geen zin in.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zie dat zo idd en ben blij dat je dat goed vindt
kan ik me voorstellen, we zitten nog maar aan het begin van de dag..quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Anders zitten we morgen nog in deze nutteloze discussie en daar hen ik echt geen zin in.
Daarom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, we zitten nog maar aan het begin van de dag..
de dag is nog geen uur oud en dan is het voor jou al een lange dag geweest?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Nu bank hang tijd. Lange dag geweest en dus is ouwe lul moe.
Ik moet hem nu voor minimaal 2,5M verkopen wil ik er geen verlies op maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij eens weet hoeveel miljoenen ik zo al niet heb weg gegooit.Ik wist toen ik dat deed dat ik veel verlies zou gaan draaien. Al valt Tibo met een tv van dik (ik dacht) 3 of 4 mil wel tegen dat koek m nu heeft voor 2. Maar goed dan heeft koek een leuk mazzeltje.
Ik was toen all1 niet van plan om nog door te gaan. Dus boeide het me totaal niet. Nu eigenlijk nog steeds niet. Ik ben toch niet van plan om wat aan een echt team te gaan doen de komende tijd. Als het nou echt geld was oid dan is t een heel ander verhaal. Ze stonden op de tl en alles wat ik er voor kreeg was mee genomen.
Anders bewaar je hem een paar weken, tot in volgend seizoen, en maak je er vast nog wel winst op. Of krijgt hij te veel salaris daarvoor?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet hem nu voor minimaal 2,5M verkopen wil ik er geen verlies op maken.
Ik gooi hem er vanavond om 17.30 op voor 0 en zie wel wat het opbrengt.
62k per week. Dus het wordt alleen maar meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Anders bewaar je hem een paar weken, tot in volgend seizoen, en maak je er vast nog wel winst op. Of krijgt hij te veel salaris daarvoor?
ben benieuwd wat je er voor krijgt..quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja heel raar is dat :S Toch apart dat ze het niet even fixen... kleine moeite.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
De bug is er nog inderdaad, dat heb ik ook nooit ontkent. Maar er zijn ook genoeg gevallen waarbij het wel wordt bijgewerkt...
Het blijft een vreemd iets in ieder geval.
Ik hoop het voor je. Zo een speler voor zo weinig verkopen spoort niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
De bug is er nog inderdaad, dat heb ik ook nooit ontkent. Maar er zijn ook genoeg gevallen waarbij het wel wordt bijgewerkt...
Het blijft een vreemd iets in ieder geval.
Ik denk eerder dat het met belasting van de servers te maken heeft..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja heel raar is dat :S Toch apart dat ze het niet even fixen... kleine moeite.
Ja, dat was echt bizar. Ik was net extra overal zo veel eronder gaan zitten, krijg je dit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Zo een speler voor zo weinig verkopen spoort niet.
Ik gooi een speler voor 0 op de TL als ik hem persé moet verkopen. Als ik deze speler een tig aantal keer op de TL moet gaan gooien, dan verdien ik er helemaal niets aan met 62k loon. Dat zou impliceren dat ik zijn vraagprijs elke week met 100k moet verhogen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:27 schreef Nixx- het volgende:
Ik gooi nooit een speler voor 0 op de lijst, tenzij het een waailap is.
Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik gooi een speler voor 0 op de TL als ik hem persé moet verkopen. Als ik deze speler een tig aantal keer op de TL moet gaan gooien, dan verdien ik er helemaal niets aan met 62k loon. Dat zou impliceren dat ik zijn vraagprijs elke week met 100k moet verhogen.
Je snapt wel dat dit niet werkt...
Dat was bij mij ook niet de bedoeling, maar helaas liep het net even anders dan verwacht...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Ik heb alleen geen enkele speler die zo veel salaris vraagt.
Idd en dit was 1 van de spelers met de hoogste tv. Wat zegt de tv nu?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt bizar. Ik was net extra overal zo veel eronder gaan zitten, krijg je dit...
Nog steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd en dit was 1 van de spelers met de hoogste tv. Wat zegt de tv nu?
quote:Mediaangemiddelde prijs 2 896 500 ¤
Gemiddelde prijs 3 005 700 ¤
Oh ik dacht dat ie hoger lag. Nouja dan hoop ik dat je m voor ± 3 verkoopt zodat je een ± 1 mil pakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde.
Mediaan 2,8M, gemiddeld 3M.
Ik speel op donderdag he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie hoger lag. Nouja dan hoop ik dat je m voor ± 3 verkoopt zodat je een ± 1 mil pakt.
Kan je m eigenlijk wel meteen verkopen? Hij moet toch eerst een wedstrijd spelen?
Hoe doe jij dat eigenlijk met skilltrades, heb je altijd een plek open voor de friendly, waar dan eventueel een skilltrade in komt? Of krijgt een gewone trainee gewoon een weekje geen training?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zo, volgende thuisvlaggetje geregeld. Komen volgende week woensdag zo'n 2400 blije Turken richting Fryslân, als dat maar goed gaat
Normaal gesproken vannacht in ieder geval 3 pops (eerste 2 skilltrades van dit seizoen en 1 jeugdspeler). Daarnaast hoop ik m'n popper van vorige week nog te kunnen slijten morgenavond. Zou betekenen dat ik weer 2 of 3 (hangt er vanaf of ik m'n reservekeeper mee laat trainen) nieuwe trainees mag gaan zoeken.
Ben alleen min of meer veroordeeld tot skilltrades gezien ik, tenzij ik bewust wedstrijden weggeef, geen p/d speel en er dus nog maar 4 weken 'extra' trainingsplaatsen zijn tot het tussenseizoen en m'n switch naar SP. Beetje irritant om daarbij telkens weer in een bidwar te belanden en er weinig marge overblijft. Dan maar focussen op trainees die 2 trainingen nodig hebben, maar 100-150k minder kosten
Mijn open plekken worden door jeugdspelers ingevuld om wat extra waarde op die waailappen te zetten om zodoende ervoor te zorgen dat ze na verkoop wel getrained worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:16 schreef IPeePie het volgende:
Hoe doe jij dat eigenlijk met skilltrades, heb je altijd een plek open voor de friendly, waar dan eventueel een skilltrade in komt? Of krijgt een gewone trainee gewoon een weekje geen training?
Jep, dat was ik!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij had laatst iemand van hier een speler die popte terwijl hij op de tl stond waarbij dat niet werd aangepast..
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe, leef jij ook nog? Topaankoop, heeft Possie de aanschafprijs weer mee terug verdiend. Beetje jammer dat 'ie zich alsnog scheel betaalt aan makelaars- en opleidingskosten, al is dat z'n eigen (stomme) schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alive and kicking
vond het wel tijd voor en goed spitsje. Vorig jaar gepromoveerd, maar ondanks dat ik alleen inlog als ik een mail krijg dat mijn team zijn manager mist, wil ik toch van de laatste plek af
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |