SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
WebHawk's Message of the Day:
Vergeet bij het peddelen in de kale kano je rubberlaarzen niet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is feest bij ONZIN RADIO
SLETTEN EN SLETINNEN: 26 FEBRUARI RADIO-ONZ MEET IN UTRECHT
BE THERE
[ Bericht 0% gewijzigd door WebHawkjuh op 09-02-2011 01:43:19 ]WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
whahaha condooms heb ik ook welquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik doe wel aan meets.
* WebHawkjuh rent naar de winkel om condooms te kopen, met een grijns op zijn gezicht die zegt "oh oh wat ga ik weer eens enorm op m'n bek."
Ik log niet, ik neem alleen soms op als ik luisterquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
voordeel is: Hij staat niet in koelkast's audiologging en is hij is dus lekker exclusief voor jou en voor mij
Nou, het principe is dus dat je inplaats van een aparte site, alles via fok kunt doen. Dus het laatste topic bezoeken, luisteren doormiddel van een luister-nu knop, zien wie er draait, welk nummer er speelt, etc. Dat is allemaal mogelijk met zo'n addon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan je niet veel beter een google app maken?
of zoiets als dit: http://freaknacht.hole1988.nl/ (waarin je dan dus op de site zelf die code verwerkt, en geen hulp nodig hebt van applicaties)
En dat is inclusief de keer dat ik myraela zonder dat ik het door had op zender gegooid heb?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik log niet, ik neem alleen soms op als ik luister
Omdat jullie faalhaze er na meer als een minuut nóg niet inzaten...quote:
Dat stuk heb ik niet opgenomen, dat heb ik jullie wijsgemaakt. Wat ik opgenomen had zat ik jouw show die daarna begonquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dat is inclusief de keer dat ik myraela zonder dat ik het door had op zender gegooid heb?
maar als je een aparte site doet, hoef je enkel die in je favorieten te zetten, en dan kan je ook alles doen wat je zegtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, het principe is dus dat je inplaats van een aparte site, alles via fok kunt doen. Dus het laatste topic bezoeken, luisteren doormiddel van een luister-nu knop, zien wie er draait, welk nummer er speelt, etc. Dat is allemaal mogelijk met zo'n addon.
Natuurlijk niet iedereen gebruikt FireFox, maar voor Chrome ziet zo'n addon er bijna het zelfde uit qua structuur. De andere browsers moet ik nog naar kijken, maar ik wil dus de FF versie eerst werkend krijgen..
Ohquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat stuk heb ik niet opgenomen, dat heb ik jullie wijsgemaakt. Wat ik opgenomen had zat ik jouw show die daarna begon
Van binnenuit fok is toch hipper!quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar als je een aparte site doet, hoef je enkel die in je favorieten te zetten, en dan kan je ook alles doen wat je zegt
Ja, ik zeg elke keer dat dat dat stukje is, maar het was veel laterquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
OhNouja, ik hoorde het van myr.
Ah. Dan ben ik dus de enige die dat nog heeftquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik zeg elke keer dat dat dat stukje is, maar het was veel later![]()
Was wel degelijk een gesprek tussen jou en haar, maar het was al onderdeel van je show en niet dat per ongeluk stuk, daar was ik dus te laat bij
Allang af hoor? http://onz.hfa-soft.nl/quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
Trouwens wh, er werd vanmiddag gevraagd naar IRC, hoe ver is jouw ding?
Ik heb gezegd dat er aan gewerkt wordt.
zo zie ik eruit.. wil je nog steeds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja, maar dat eh, bestaat al?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar als je een aparte site doet, hoef je enkel die in je favorieten te zetten, en dan kan je ook alles doen wat je zegt
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo zie ik eruit.. wil je nog steeds?![]()
Mijn geheime fetisjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe ben je dáár achter gekomen?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Je moest nog wat testen met admindingen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Allang af hoor? http://onz.hfa-soft.nl/
whaha.. dan zit het wel goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn geheime fetisjHoe ben je dáár achter gekomen?
op onz-radio.nl kan je niet fokken hoor?quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat eh, bestaat al?![]()
Ik vind; als ONZ-Radio niet in de navbar komt, moeten we hem er zelf maar in zetten, en dat ben ik nu aan het doen
Dat is waar, maar ik vind iframes de meest lelijke "oplossing" voor dit soort dingen, en dit ziet er gewoon veel netter uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op onz-radio.nl kan je niet fokken hoor?
[00:57:41] Running lightIRC 1.0 Build: 14. October 2010. Project home: www.lightirc.comquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Allang af hoor? http://onz.hfa-soft.nl/
In principe is hij af, misschien voeg ik er nog een keer wat kleurtjes aan toe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moest nog wat testen met admindingen toch?
Als het verder af is wil ik best voorstellen het in iFrame op te nemen op onzinradio.nl/chat ofzo?
Ohja, dát was een dingetje waar ik wel nog even aan moet werken. Da's een app speciaal vooo de webchat die moet werken maar er af en toe uitvliegt. Nu loopt hij weer! Ik moet er wel nog even monitoring op zetten zodat hij ook blijft lopen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[00:57:41] Running lightIRC 1.0 Build: 14. October 2010. Project home: www.lightirc.com
[00:58:02] Flash policy probleem. Indien je de server eigenaar bent, gelieve www.lightirc.com/faq.html#security te lezen. Je moet een flash policy daemon installeren op irc.hfa-soft.nl (port 843) om te kunnen gebruikmaken van lightirc.
Ik heb alles /iets en gewoon in iframes zodat iedereen alles zelf kan blijven beherenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In principe is hij af, misschien voeg ik er nog een keer wat kleurtjes aan toe.
Als je DNS-mogelijkheden op het domein hebt, kun je dan beter chat.onzinradio.nl maken trouwens! Dan kunnen gebruikers namelijk via de zelfde domeinnaam met hun eckte IRC-client verbinden.
true!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook, dit is echt een heldennummer
yeah!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:06 schreef Monopoly het volgende:
En we gaan gewoon door met bazen plaatjes
owkequote:Op woensdag 9 februari 2011 01:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over de betreffende chatbox: We hebben er Trivia, en zo af en toe komen er fok-vragen voorbij!
diertjes zijn tof!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de dieren geluiden
Zeker!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:11 schreef _Fanta het volgende:
deze nummer is ook echt fking geniaal!
Zit die van mij er ook tussen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben ondertussen Draakje aan het afstellen en we gaan vannacht versie 0.4 in èn nu 10 verschillende jingles van 3 verschillende users.
* crossfades weer aangepakt, moeten nu bijna altijd goed zijn
* geen verzoekjes mogelijk als er niet wordt uitgezonden (kon dus wel)
* paar website aanpassingen
Die is voor mezelf, niet voor Draakjequote:Op woensdag 9 februari 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuurde je een voiceclip ergens een uurtje of anderhalf terug
we zitten galgje te spelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:18 schreef Monopoly het volgende:
Zijn we nog een beetje wakker mensen ?
Braafquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
was net even een youtube linkje aan het beluisteren... maar heb hem al gauw weggeklikt
was wel een geilen nr thoug... alleen totaal niet wat jij tot nu toe draaitquote:
Ik ben de laatste tijd in een oldschool buiquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was wel een geilen nr thoug... alleen totaal niet wat jij tot nu toe draait
haha klinkt bestquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd in een oldschool bui
Ik wil lieve woordjes tegen je zeggenquote:
ik hou nie zo van begravenissen, maar als die plaat gedraait word kom ik ook. al is het dan alleen om de muziek!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef Monopoly het volgende:
Deze plaat mogen ze op mijn uitvaart draaien!
Als de kist in de grond zakt: Rank 1 - Airwave
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hou nie zo van begravenissen, maar als die plaat gedraait word kom ik ook. al is het dan alleen om de muziek!!
ik heb je aansteker stiekem verstoptquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godver.. moet op zoek naar mijn aansteker.. maar als ik beweeg knalt de laptop miss uit
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb je aansteker stiekem verstopt
jij mag mij best slaan met je sweepjequote:Op woensdag 9 februari 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is zo niet coewl..
daar staat een lijflijke straf op
![]()
kan best hard aankomen hoor.. en je zou dan op je knieen moetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jij mag mij best slaan met je sweepje![]()
![]()
*gaat braaf op zn knietjes zitten en laat zich helemaal aftuigen door knetterquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan best hard aankomen hoor.. en je zou dan op je knieen moeten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
*gaat braaf op zn knietjes zitten en laat zich helemaal aftuigen door knetter
ohjah das waar idd. maar voor jou maak ik een uitzondering. had ik gloof ik ook al eerder gezegt deze nacht toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
vannacht zei je nog dat je voor NIEMAND op je knieen ging
quote:Op woensdag 9 februari 2011 01:46 schreef _Fanta het volgende:
rokers hebbe altijd wa reserve aanstekers in de la liggen..
sollyquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
is jou schuld knetter, jij maakt alles kwijt gewoon!
okeeej danquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
geef nie, ik heb mn buil shag gevonde ondertusse, lag op de salontafel
oke.. dan kan ik het geilen nr aanvragen wat ik heb afgebroken voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:53 schreef Monopoly het volgende:
Nog 8 minuten, dan de verzoekjes machien
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. dan kan ik het geilen nr aanvragen wat ik heb afgebroken voor jou![]()
ok, trusten man en suc6 straks met je sollicitatie gesprekquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, de haak gaat met zijn haakje spelen slapen, morgen sollicitatiegesprek in Amsterdam!
ooooh spannend... slaap lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed, de haak gaat met zijn haakje spelen slapen, morgen sollicitatiegesprek in Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |