quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:00 schreef Beetlebum het volgende:
mag ik er een plaatsen??Dat is volgens mij red.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vaag plaatje maar makkelijke opgave lijkt me...Nope.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:08 schreef Beetlebum het volgende:
ow is het trouwens: "girl in yellow boots" ?Long live music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind toch knap dat je RED zo snel gezien hebt; 2 mensen in een auto waarvan je geen gezicht zie maar alleen een kale kop in de spiegel...
scherp!
wist dat ie niet moeilijk was maar zo snel had ik niet verwacht...Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:19 schreef Beetlebum het volgende:
Ik heb 'm trouwens gevonden (na zoeken inderdaad) en had er nog nooit van gehoord.
Denk ook dat ie te moeilijk is voor de gemiddelde filmkijker die ook fok!t.
de oplossing staat in een spoiler omdat ik niet helemaal eerlijk heb gespeeld.Fuck it, ik tel hem mee. Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind toch knap dat je RED zo snel gezien hebt; 2 mensen in een auto waarvan je geen gezicht zie maar alleen een kale kop in de spiegel...
scherp!
wist dat ie niet moeilijk was maar zo snel had ik niet verwacht...
En een beetje filmkijker herkend het achterhoofd van meneer Willis met gemak. Ik geef iemand anders de kans om een plaatje te posten. De eerste die meldt.Long live music.
Nee.quote:
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik me al suf gepeinst had over de ginger en niet aan Eric Stoltz had gedacht. Drugs en overval echter... "Now, we do heroin!"quote:
Lock Stock and Two Smoking Barrels..quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:37 schreef Grunge. het volgende:
Hmm, ik wilde eerst een andere doen, maar die 22:22-regel geldt nog steeds, hè? Hopelijk werkt deze beter... (Ik ben bang van niet.)
[ afbeelding ]
en wat maakt dat uit?quote:
Sowieso is het sowieso, maar dat terzijde.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat maakt dat uit?
zowiezo is die 22:22 regel beetje vreemd...
Jee, ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Lock Stock and Two Smoking Barrels..
Van mij wel ja. Je hebt het al gedaan zie ik, prima hoor. Dan kunnen we twee proberen te raden, meestal duurt het toch allemaal wel even met het juiste antwoord.quote:
Lock Stock, dat is die scene dat ze gaan pokeren in die boksring en die grote baas vals speelt via dat apparaatje.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is toch niet Lock Stock maar Johnny English?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |